Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #5241 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg skal begynne i morgen allerede Wiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5242 Del Skrevet 12. november 2010 Å heldige duuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #5243 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg gleder meg sånn! Skal møte ei som jeg ikke har sett på sikkert 1 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2010 #5244 Del Skrevet 12. november 2010 Da bør du for syns skyld klare å beherske deg litt bedre enn i siste innlegg, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #5245 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg hopper alltid sånn så folk er så vant til det, atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #5246 Del Skrevet 12. november 2010 899 innlegg til ny status! (Ser du, Mar? Hopper hele tiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. november 2010 #5247 Del Skrevet 12. november 2010 Den ser helt flott ut Kristian! : *frem med lupen* *Snur fort i døra når jeg blir møtt av akterspeilet til Kristian med masse nupper* *puster lettet ut og fortsetter å * Heia folkens! DA er jeg tilbake! Tar tid å komme i orden etter er tur til Bergen Kom hjem i går i halv ti tiden på kvelde, så jeg og bare kosa litt i sofaen og gikk å la oss. Det er litt godt å være et par dager borte for vi har så mye å si til hverandre når vi er sammen igjen da Jeg preppet han for et jobbintervju han hadde i dag, og det gikk visstnok ganske bra bra i dag (dette er ikke "drømmejobben" den vi laget søknad på nevnt tidligere, men en annen) I bergen er det som alltid travelt og koselig! Masse hyggelige folk! (har vært en gang tidligere på den tapasplassen og der var det rett og slett herlig mat, Al! ) Men vi var å spiste på sumo? en sushirestaurant i hvertfall! Nydelig mat der, og god vin Kurset var intensivt, men jeg fikk tid til litt shopping. Lille vinkel, eller walk about som jeg fant ut at det het hadde ikke TOMS, det hadde heller ikke Retro. Jeg bare droppet det da og kjøpte meg fakeuggs, ja fakeuggs. Finnes det noe verre enn UGGS? Men jeg kledde de (alt kler den smukke, sier bestemoren min ) Ellers fant jeg kjole til julebordet: Har kjøpt denne kjolen Om alle bildene dukker opp så er det den øverste med hun blonde som ser helt syra ut ! Nå må jeg spise litt! Og PS: k82 ser bra ut Velkommen hjem Kjolen var kjempefin Tusen takk Jeg bare sier det altså: da jeg stakk hodet mitt inn i tråden for å saumfare den bekymredes bakdel (med den nyvaskede sykesøster-outfit`en min på) så var det (så vidt jeg kunne bedømme) ikke rumpestumpen sin som K viste frem. Hvis jeg alikevel tok feil her, vurderer jeg det til å være den største "enkeltnuppen" jeg har sett i hele min helsesøsterkarriære... Huffameg! Nasty sak det der, K... :----- ...og der ble jeg såpass forstyrret at jeg glemte å ønske henne velkommen hjem igjen. Velkommen hjem, appi! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5248 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg endte jo seff opp med å drikke i går :dåne: Jeg klarer ikke holde meg unna Det var sånn koselig lang fest med vors som gikk over til nash, så jeg var ikke hjemme før 6 i dag tidlig Sitter nå å spiser popcorn til frokost. IKKE sunt Nå skal jeg lage meg og noen skiver tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2010 #5249 Del Skrevet 13. november 2010 Hjertelig god morgen til deg. Håper at du ikke sliter med vondt hodet og sånn som pleier å følge med dagen derpå. Litt mat i skrotten stabiliserer og bygger opp alt som eventuelt ble nedbrutt i natt. Har stor tro på frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5250 Del Skrevet 13. november 2010 Vel, ha lagt fra meg popcornposen, men har enda ikke knotet meg inn på kjøkkenet for å lage frokost :dåne: Er alt for kaldt i leiligheten Nå har jeg en pus som stirrer intenst på meg, så jeg må vel sjekke ut hva han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2010 #5251 Del Skrevet 13. november 2010 *myse med øynene og dyretolke på avstand* Han vil nok at du skal spise frokost...og miste litt godsaker på gulvet, sånn tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5252 Del Skrevet 13. november 2010 Skal du ikke se bort i fra, men denne gangen så ville han krype opp på fanget å ta plassen til laptopen, men det går jo ikke, så da ble han liggende i armkroken i stedet Lunch anyone?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2010 #5253 Del Skrevet 13. november 2010 Et mett, ellers takk, appi. Hehe...akkurat nå hørtes det best ut å være pusen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5254 Del Skrevet 13. november 2010 Han måtte flytte på seg stakkar, han fikk det for varmt. Nå skal jeg reise meg opp fra sofaen og lage meg mat. Regnet over kcal inntaket, og jeg må bare si det: Det er myyyyyyyyyyyyyye kcal i alkohol!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2010 #5255 Del Skrevet 13. november 2010 Ska`kke regne på sånt vet du! Når du har bestemt deg for å slå ut ditt lange hår, så gjør du det til gangns og koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. november 2010 #5256 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg endte jo seff opp med å drikke i går :dåne: Jeg klarer ikke holde meg unna Det var sånn koselig lang fest med vors som gikk over til nash, så jeg var ikke hjemme før 6 i dag tidlig Sitter nå å spiser popcorn til frokost. IKKE sunt Nå skal jeg lage meg og noen skiver tenker jeg Og så var du oppe kl. 12? Ungdommen nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5257 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, ble plaget av sms og telefoner og katter og u name it. DA var det bare å stå opp.. Kommer nok til å bli en powernap i løpet av dagen, ja I dag skal være en mye sunnere dag enn i går. Skal ikke så masse til da. Enda jeg har begynt denne dagen med julebrus og popcorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. november 2010 #5258 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg begynte med middagsrester til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5259 Del Skrevet 13. november 2010 Slår ikke meg som drikker julebrus i NOVEMBER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. november 2010 #5260 Del Skrevet 13. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå