Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Ikke slitsomt i det hele tatt, skal jeg si deg ;) Neida, jeg skrev S T E P P E M A S K I N lær deg å lese da, jente :lol:

I dag må jeg pakke, så ikke se bort i fra at jeg putter inn en pakkeliste etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er spent på å se pakkelisten. Den kommer garantert ikke til å ligne mine lister når jeg skal på tur. Jeg har betalt overvekt hver eneste gang jeg har tatt fly...

*nynne* Kjekt å ha, hehe.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle begynt å pakke, reiser om et par timer.. men det er så KJEDELIG, så sitter heller å ser på hvordan ordne hår, eyeliner o.l på youtube. Så måtte jeg jo teste ut en frisyre :fnise: OG det ble kjempebra! Og nå må jeg gå å se om ikke jeg får lagt eyeliner eeenda mer perfekt!

Jeg har ikke godt av å ha fri en dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå må jeg gå å se om ikke jeg får lagt eyeliner eeenda mer perfekt!

Åhh, dette blir spennende! Nå ser jeg for meg bilder av den godeste Kleopatra, med sterke og store fine sorte linjer rundt sine øyne.... :jepp: Tar jeg mye feil nå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*stille seg i bakgrunnen for å krm`te litt høyt når hun pakker ting som hun egentlig ikke trenger - i søsterlig ånd* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;) Trengte den ;) Har tatt med meg urovekkende lite, men satser på å få shoppet litt i Bergen by :hoppe:

Det var derfor jeg kom hit, for å hente veibeskrivelsen Al var så snill å gi meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...alltid hyggelig å kunne hjelpe, vet du. :)

Måtte bergensturen bli vidunderlig. :jepp:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle begynt å pakke, reiser om et par timer.. men det er så KJEDELIG, så sitter heller å ser på hvordan ordne hår, eyeliner o.l på youtube. Så måtte jeg jo teste ut en frisyre :fnise: OG det ble kjempebra! Og nå må jeg gå å se om ikke jeg får lagt eyeliner eeenda mer perfekt!

:nigo: sikkert kjempefin :jepp:

*stille seg i bakgrunnen for å krm`te litt høyt når hun pakker ting som hun egentlig ikke trenger - i søsterlig ånd* ;)

:fnise:

Pass på så du ikke krm`ter så du :fise: da Mar :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, eyeliner får jeg bare ikke til å legge skikkelig :sukk:

---

Kos deg i Regnbyen! Jeg skal kikke etter det svevende skiltet ditt :nigo:

Husk!

- kjempegod tapas på Escalon!

- masse sko i Skokjelleren!

- Fløyen er en fin tur!

- Pass deg for Bybanen!

- Billettautomatene til Bybanen funker sannsynligvis ikke!

- Så pass deg for Securitas!

- Rådigg club sandwich på Pascal!

- Verdens beste strawberry daiquri på Tonga!

- Kaffe er dyrt på Bocca! Så du kan like gjerne ta en pils ;)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei snø og kulden allerede :( Bort med shiten!

Jeg har vært på corepuls i dag, herlig time, veldig hard. Herlig etterpå, så snart er det bringebær med vaniljesaus :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på så du ikke krm`ter så du :fise: da Mar :nei:

"] :ler: Hehe...det pleier vel helst å være omvendt her. En liiten ulykke skjer først, og så krmt`er man for å liksom skjule at en begikk en...ja du vet...lol

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"] :ler: Hehe...det pleier vel helst å være omvendt her. En liiten ulykke skjer først, og så krmt`er man for å liksom skjule at en begikk en...ja du vet...lol

:hoho: ja, jeg tenkte feil :klaske::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...