Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om en plass som selger hvite maljer?

Clas Ohlsson har bare gullfargede.

Panduro eller Jernia eller noe sånt kanskje? Hadde gjettet Claes, men der var det jo ikke noen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå legger jeg meg snart...bare nevner det. :sleeping: ...og hei til appi. Åssen gikk det?

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva varmer?

Må jeg lese mye for å henge med eller :klø:

Malje er ehhh en rund ting som jeg skal bruke rundt den ringen som skal henge dusjforhenget mitt, forklarte jeg såpass uforståelig at du forsto eller?

http://www.clasohlson.no/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/25-464_2010-07-12_090843_965.jpg

Står ganske så greit oppsummert på forrige side.

Gaah! Hadde plutselig ikke internett, så inlegget mitt ble ikke posta! DRIT :kjefte:

Kanskje byggevareforretninger har det? Eller princess evt KID eller?

Panduro eller Jernia eller noe sånt kanskje? Hadde gjettet Claes, men der var det jo ikke noen :sukk:

;)

Nå legger jeg meg snart...bare nevner det. :sleeping: ...og hei til appi. Åssen gikk det?

Jeg sprang som en gal i 40 min etter å ha varmet opp og trent styrke i 1 time! SÅ nå er jeg sliten, men har det mye bedre. Takk for at du spør. Ha en flott natt!!! :nigo:

c025.gif

Hm... ?

Dagens konklusjon:

Trening hjelper litt på humøret, men ikke mye.

Dagens hypotese:

En god natts søvn pleier å fungere!

Følg spent med i morgen dere!

:dåne:

Henger meg snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tar bort alt tauet fra appis hus, sånn i alle tilfeller*

Natta. :)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å sende e-post til spaavdelingen på Burj al Arab. Jeg skal spandere massasje på min bror, og ansiktsbehandling på min mor i julegave. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for nå har jeg tatt det bort! ;)

:fnise:

Takk ;)

Jeg trenger også å sove. :natti:

God :kose: til Piff! Vi får tru det blir likar i mårra :jepp:

:jepp:

God natt. :)

Nattinatti!

Jeg holder på å sende e-post til spaavdelingen på Burj al Arab. Jeg skal spandere massasje på min bror, og ansiktsbehandling på min mor i julegave. :opplyser:

Så koselig!

Jeg har slitt som søren med nettet i kveld, så det er ikke sikkert at jeg får postet dette :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser det ut til at nettet fungerer fint her; bank i bordet!

Jeg var å trente med en venninne i dag, vi sees altfor sjelden! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først varmet vi opp på en steppemaskin i 7 min bare for å bli litt varm. Deretter trente vi innsiden av lårene, utsiden av lårene, de skrå magemusklene og de rette magemusklene. Så jogget vi på tredemølle i 40 min. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...fyttikatta! Appi er antagelig skummelt godt trent. Men syv minutter på strippemaskin; er det så veldig slitsomt da?

*ps. jeg er ikke våken og har ikke fått åpnet alle øynene ennå. Det VAR det som sto der, ikke sant?* lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...