Gjest hogwash Skrevet 8. november 2010 #5161 Del Skrevet 8. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. november 2010 #5162 Del Skrevet 8. november 2010 Hva varmer? Må jeg lese mye for å henge med eller :klø: Malje er ehhh en rund ting som jeg skal bruke rundt den ringen som skal henge dusjforhenget mitt, forklarte jeg såpass uforståelig at du forsto eller? http://www.clasohlson.no/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/25-464_2010-07-12_090843_965.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2010 #5163 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet om en plass som selger hvite maljer? Clas Ohlsson har bare gullfargede. Panduro eller Jernia eller noe sånt kanskje? Hadde gjettet Claes, men der var det jo ikke noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #5164 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Nå legger jeg meg snart...bare nevner det. ...og hei til appi. Åssen gikk det? Endret 8. november 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2010 #5165 Del Skrevet 8. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5166 Del Skrevet 8. november 2010 Hva varmer? Må jeg lese mye for å henge med eller :klø: Malje er ehhh en rund ting som jeg skal bruke rundt den ringen som skal henge dusjforhenget mitt, forklarte jeg såpass uforståelig at du forsto eller? http://www.clasohlson.no/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/25-464_2010-07-12_090843_965.jpg Står ganske så greit oppsummert på forrige side. Gaah! Hadde plutselig ikke internett, så inlegget mitt ble ikke posta! DRIT Kanskje byggevareforretninger har det? Eller princess evt KID eller? Panduro eller Jernia eller noe sånt kanskje? Hadde gjettet Claes, men der var det jo ikke noen Nå legger jeg meg snart...bare nevner det. ...og hei til appi. Åssen gikk det? Jeg sprang som en gal i 40 min etter å ha varmet opp og trent styrke i 1 time! SÅ nå er jeg sliten, men har det mye bedre. Takk for at du spør. Ha en flott natt!!! Hm... ? Dagens konklusjon: Trening hjelper litt på humøret, men ikke mye. Dagens hypotese: En god natts søvn pleier å fungere! Følg spent med i morgen dere! :dåne: Henger meg snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #5167 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) *tar bort alt tauet fra appis hus, sånn i alle tilfeller* Natta. Endret 8. november 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5168 Del Skrevet 8. november 2010 Har heldigvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #5169 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, for nå har jeg tatt det bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2010 #5170 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg trenger også å sove. God til Piff! Vi får tru det blir likar i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #5171 Del Skrevet 8. november 2010 God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2010 #5172 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg holder på å sende e-post til spaavdelingen på Burj al Arab. Jeg skal spandere massasje på min bror, og ansiktsbehandling på min mor i julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5173 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, for nå har jeg tatt det bort! Takk Jeg trenger også å sove. God til Piff! Vi får tru det blir likar i mårra God natt. Nattinatti! Jeg holder på å sende e-post til spaavdelingen på Burj al Arab. Jeg skal spandere massasje på min bror, og ansiktsbehandling på min mor i julegave. Så koselig! Jeg har slitt som søren med nettet i kveld, så det er ikke sikkert at jeg får postet dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2010 #5174 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har besøkt ei venninne i kveld. Det var veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5175 Del Skrevet 8. november 2010 Nå ser det ut til at nettet fungerer fint her; bank i bordet! Jeg var å trente med en venninne i dag, vi sees altfor sjelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2010 #5176 Del Skrevet 8. november 2010 Det er mange jeg gjerne skulle ha sett oftere. Hva trente dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5177 Del Skrevet 8. november 2010 Først varmet vi opp på en steppemaskin i 7 min bare for å bli litt varm. Deretter trente vi innsiden av lårene, utsiden av lårene, de skrå magemusklene og de rette magemusklene. Så jogget vi på tredemølle i 40 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2010 #5178 Del Skrevet 8. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. november 2010 Forfatter #5179 Del Skrevet 9. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2010 #5180 Del Skrevet 9. november 2010 Åh...fyttikatta! Appi er antagelig skummelt godt trent. Men syv minutter på strippemaskin; er det så veldig slitsomt da? *ps. jeg er ikke våken og har ikke fått åpnet alle øynene ennå. Det VAR det som sto der, ikke sant?* lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå