The Kitten Skrevet 7. november 2010 #5141 Del Skrevet 7. november 2010 Her er det :snø: og så jeg holder meg inne i dag. Lykke til med søknaden! X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5142 Del Skrevet 7. november 2010 Ja, orker ikke å stikke ut i dag, så da blir det ut i bilen på vei til sats Må se ann om jeg har noen rene treningsklær. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. november 2010 #5143 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg orker ikke gå ut til bilen engang. Jeg har rene treningsklær hvis du vil låne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5144 Del Skrevet 7. november 2010 Så snill du er! Kanskje jeg heller skulle gå tur med pus? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #5145 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg fant, jeg fant! Piffy, du må gå på Lille Vinkel - den ligger på Telegrafen, som ligger i Olav Kyrresgate der hvor alle bussene kjører. Eller Retro som ligger i samme gate som Telegrafen, eller Vrimmel som også ligger i Olav Kyrresgate. De har de muligens i Skokjelleren som ligger ikke så langt unna Torget. Lille Vinkel, Telegrafen - Starvhusgaten 4. Retro, Olav Kyrres gate 7. Noa Noa/Vrimmel, Olav Kyrres gate 11 Skokjelleren, Torgallmenningen 2. God shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5146 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg fant, jeg fant! Lille Vinkel, Telegrafen - Starvhusgaten 4. Retro, Olav Kyrres gate 7. Noa Noa/Vrimmel, Olav Kyrres gate 11 Skokjelleren, Torgallmenningen 2. God shopping! Al, du er en Og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #5147 Del Skrevet 7. november 2010 :rødme: Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2010 #5148 Del Skrevet 7. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5149 Del Skrevet 7. november 2010 Er bare innom å sier natta. Nå er både cv og søknad sendt til potensiell arbeidsgiver, så nå er det bare å krysse alt vi har av fingre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. november 2010 #5150 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg krysser alt jeg har :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2010 #5151 Del Skrevet 8. november 2010 X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #5152 Del Skrevet 8. november 2010 xxx (ja jeg vet jo at det enkelte steder også betyr kyss,- men skitt au!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. november 2010 #5153 Del Skrevet 8. november 2010 Så snill du er! Kanskje jeg heller skulle gå tur med pus? :klø: Går du med han i bånd? Er de ute eller innekatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. november 2010 #5154 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg krysser fingrene for deg/dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5155 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg krysser alt jeg har :hoppe: X xxx (ja jeg vet jo at det enkelte steder også betyr kyss,- men skitt au!) I like it Går du med han i bånd? Er de ute eller innekatter Han ene som vil være med ut å gå tur han er utekatt. Har han ikke i bånd. Han bare trasker med Jeg krysser fingrene for deg/dere I dag har jeg en DRITTdag. Hadde et ordentlig produktivt møte på kontoret og så er det 1 kollega(som happens to be "venninna mi" på jobben) som gjør sånn at det møtet dreier seg om henne!? Jeg er faktisk irritert og opprørt, og det er sjelden at jeg blir det. Sitter faktisk å skjelver så sint er jeg! Off. For en drittdag, at noe så ja, ubetydelig, skal få ødelegge et bra møte. Fan og så kan ikke jeg dra innom jobben i morgen for jeg skal til Bergen, så jeg får ikke føle og ta på stemningen heller. Nei Nå GLEDER jeg meg til å dra å springe ræva av meg på tredemølla i dag! Nyss før det kommer noen skikkelige nordnorske gloser her altså. (ja, vet at dette er et innlegg uten som helst noe forklaring eller bra innhold, men måtte bare få det ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #5156 Del Skrevet 8. november 2010 Greit å få det ut! Og hvor skulle man kunne gjøre det hvis ikke i sin egen bok?!? Bare gnu på du. Vi tåler nordnorske gloser, og kan bruke det som et påskudd til å spe på med litt av våre egne lokale uttrykk i stua også. Jeg håper alikevel at du ikke svir av hele ræ*a. En appi utan akterspeil vil bli rart...men vi liker deg som du er og tar resultatet på strak arm. Løp, appi - LØP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. november 2010 #5157 Del Skrevet 8. november 2010 I like it Han ene som vil være med ut å gå tur han er utekatt. Har han ikke i bånd. Han bare trasker med I dag har jeg en DRITTdag. Hadde et ordentlig produktivt møte på kontoret og så er det 1 kollega(som happens to be "venninna mi" på jobben) som gjør sånn at det møtet dreier seg om henne!? Jeg er faktisk irritert og opprørt, og det er sjelden at jeg blir det. Sitter faktisk å skjelver så sint er jeg! Off. For en drittdag, at noe så ja, ubetydelig, skal få ødelegge et bra møte. Fan og så kan ikke jeg dra innom jobben i morgen for jeg skal til Bergen, så jeg får ikke føle og ta på stemningen heller. Nei Nå GLEDER jeg meg til å dra å springe ræva av meg på tredemølla i dag! Nyss før det kommer noen skikkelige nordnorske gloser her altså. (ja, vet at dette er et innlegg uten som helst noe forklaring eller bra innhold, men måtte bare få det ut!) Du har så kule katter Huffda så drit da. Dakar Appi :kose: OG :slår: til venninna di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2010 #5158 Del Skrevet 8. november 2010 Ai, sånn skjelvensint er fælt! Håper du storkoser deg i byen min ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. november 2010 #5159 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet om en plass som selger hvite maljer? Clas Ohlsson har bare gullfargede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5160 Del Skrevet 8. november 2010 Greit å få det ut! Og hvor skulle man kunne gjøre det hvis ikke i sin egen bok?!? Bare gnu på du. Vi tåler nordnorske gloser, og kan bruke det som et påskudd til å spe på med litt av våre egne lokale uttrykk i stua også. Jeg håper alikevel at du ikke svir av hele ræ*a. En appi utan akterspeil vil bli rart...men vi liker deg som du er og tar resultatet på strak arm. Løp, appi - LØP! Skal stikke nå! Du har så kule katter Huffda så drit da. Dakar Appi :kose: OG :slår: til venninna di. JA, de er verdens kuleste. Han ene, som er helt sort, sitter nå ved siden av meg med hikke og ser helt fortvilt ut! Ai, sånn skjelvensint er fælt! Håper du storkoser deg i byen min ihvertfall Ja, det er fææælt! Og ja, jeg skal kooose meg i byen din! Noen som vet om en plass som selger hvite maljer? Clas Ohlsson har bare gullfargede. Vet ikke. Maljer? Hva er det? Tusen takk alle sammen! Det varmer mer enn dere aner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå