Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen:

Ja, orker ikke å stikke ut i dag, så da blir det ut i bilen på vei til sats :fnise:

Må se ann om jeg har noen rene treningsklær. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant!

:nigo:

Piffy, du må gå på Lille Vinkel - den ligger på Telegrafen, som ligger i Olav Kyrresgate der hvor alle bussene kjører. Eller Retro som ligger i samme gate som Telegrafen, eller Vrimmel som også ligger i Olav Kyrresgate. De har de muligens i Skokjelleren som ligger ikke så langt unna Torget.

Lille Vinkel, Telegrafen - Starvhusgaten 4.

Retro, Olav Kyrres gate 7.

Noa Noa/Vrimmel, Olav Kyrres gate 11

Skokjelleren, Torgallmenningen 2.

God shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant!

:nigo:

Lille Vinkel, Telegrafen - Starvhusgaten 4.

Retro, Olav Kyrres gate 7.

Noa Noa/Vrimmel, Olav Kyrres gate 11

Skokjelleren, Torgallmenningen 2.

God shopping!

Al, du er en :rosaengel:

Og :blomst: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare innom å sier natta.

Nå er både cv og søknad sendt til potensiell arbeidsgiver, så nå er det bare å krysse alt vi har av fingre ! :hoppe:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser alt jeg har :hoppe: :hoppe:

X

xxx

(ja jeg vet jo at det enkelte steder også betyr kyss,- men skitt au!) :fnise:

:fnise: I like it :helen:

Går du med han i bånd? :arwen: Er de ute eller innekatter :arwen:

Han ene som vil være med ut å gå tur han er utekatt. Har han ikke i bånd. Han bare trasker med :)

Jeg krysser fingrene for deg/dere :)

I dag har jeg en DRITTdag. Hadde et ordentlig produktivt møte på kontoret og så er det 1 kollega(som happens to be "venninna mi" på jobben) som gjør sånn at det møtet dreier seg om henne!? Jeg er faktisk irritert og opprørt, og det er sjelden at jeg blir det. Sitter faktisk å skjelver så sint er jeg! Off. For en drittdag, at noe så ja, ubetydelig, skal få ødelegge et bra møte.

Fan

og så kan ikke jeg dra innom jobben i morgen for jeg skal til Bergen, så jeg får ikke føle og ta på stemningen heller.

Nei

Nå GLEDER jeg meg til å dra å springe ræva av meg på tredemølla i dag!

Nyss før det kommer noen skikkelige nordnorske gloser her altså.

(ja, vet at dette er et innlegg uten som helst noe forklaring eller bra innhold, men måtte bare få det ut!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få det ut! Og hvor skulle man kunne gjøre det hvis ikke i sin egen bok?!? Bare gnu på du. Vi tåler nordnorske gloser, og kan bruke det som et påskudd til å spe på med litt av våre egne lokale uttrykk i stua også. ;)

Jeg håper alikevel at du ikke svir av hele ræ*a. En appi utan akterspeil vil bli rart...men vi liker deg som du er og tar resultatet på strak arm. Løp, appi - LØP! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: I like it :helen:

Han ene som vil være med ut å gå tur han er utekatt. Har han ikke i bånd. Han bare trasker med :)

I dag har jeg en DRITTdag. Hadde et ordentlig produktivt møte på kontoret og så er det 1 kollega(som happens to be "venninna mi" på jobben) som gjør sånn at det møtet dreier seg om henne!? Jeg er faktisk irritert og opprørt, og det er sjelden at jeg blir det. Sitter faktisk å skjelver så sint er jeg! Off. For en drittdag, at noe så ja, ubetydelig, skal få ødelegge et bra møte.

Fan

og så kan ikke jeg dra innom jobben i morgen for jeg skal til Bergen, så jeg får ikke føle og ta på stemningen heller.

Nei

Nå GLEDER jeg meg til å dra å springe ræva av meg på tredemølla i dag!

Nyss før det kommer noen skikkelige nordnorske gloser her altså.

(ja, vet at dette er et innlegg uten som helst noe forklaring eller bra innhold, men måtte bare få det ut!) ;)

Du har så kule katter :hoppe:

Huffda :( så drit da. Dakar Appi :kose: :kose: OG :slår: til venninna di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få det ut! Og hvor skulle man kunne gjøre det hvis ikke i sin egen bok?!? Bare gnu på du. Vi tåler nordnorske gloser, og kan bruke det som et påskudd til å spe på med litt av våre egne lokale uttrykk i stua også. ;)

Jeg håper alikevel at du ikke svir av hele ræ*a. En appi utan akterspeil vil bli rart...men vi liker deg som du er og tar resultatet på strak arm. Løp, appi - LØP! :jepp:

Skal stikke nå! ;)

Du har så kule katter :hoppe:

Huffda :( så drit da. Dakar Appi :kose: :kose: OG :slår: til venninna di.

JA, de er verdens kuleste. Han ene, som er helt sort, sitter nå ved siden av meg med hikke og ser helt fortvilt ut! :fnise:

Ai, sånn skjelvensint er fælt! :kose::troest: Håper du storkoser deg i byen min ihvertfall :klem:

Ja, det er fææælt!

Og ja, jeg skal kooose meg i byen din! :hjerte:

Noen som vet om en plass som selger hvite maljer?

Clas Ohlsson har bare gullfargede.

Vet ikke.

Maljer? Hva er det?

Tusen takk alle sammen! Det varmer mer enn dere aner! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...