kristian82 Skrevet 1. november 2010 #5041 Del Skrevet 1. november 2010 FanyTheAppy skrev først :bind: huff..påvirket av KG... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2010 #5042 Del Skrevet 1. november 2010 Der stiller du deg i "din signatur" og leter deg frem til det lille ikonet overfor som ser ut som en kjetting med et pluss? tegn på. Trykker på den. Limer in adressen i første feltet og så kan du kalle den for noe i felt nummer 2. Deretter er det bare å lagre og sjekke at det er korrekt Finner ingen kjetting jeg...men er der og leter nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #5043 Del Skrevet 1. november 2010 Like forvirrende som alltid å lese her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2010 #5044 Del Skrevet 1. november 2010 Innom for å ønske deg en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2010 #5045 Del Skrevet 1. november 2010 Forvirrende lesning er i grunnen veldig utviklende, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. november 2010 #5046 Del Skrevet 1. november 2010 I dag du skulle ha eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. november 2010 #5047 Del Skrevet 1. november 2010 appi. Eksamen på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5048 Del Skrevet 1. november 2010 :klø: Kaffe Blondie? Gjerne!!! FanyTheAppy skrev først :bind: huff..påvirket av KG... *påvirket* Finner ingen kjetting jeg...men er der og leter nå... Ser at du har fikset det nå Like forvirrende som alltid å lese her inne Innom for å ønske deg en strålende dag. I dag du skulle ha eksamen? Nei, det er ikke før den 18 nov faktisk. Og takk allah for det! Må repetere og faktisk LÆRE det jeg har lest I dag har vært en ok dag. Jobben var litt ille, den er alltid litt ille på mandager, så det går greit. Til middag i dag, på en mandag!!, så hadde vi ovnsbakt indrefilet av svin, hjemmelagede fløtegratinerte poteter, brokkoli, blomkål og en blanding av vilt og peppersaus. Fantaaaaaaaaaaaastisk nydelig. I morgen skal jeg sååå på langspinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. november 2010 #5049 Del Skrevet 1. november 2010 Gjerne!!! *påvirket* Ser at du har fikset det nå Nei, det er ikke før den 18 nov faktisk. Og takk allah for det! Må repetere og faktisk LÆRE det jeg har lest I dag har vært en ok dag. Jobben var litt ille, den er alltid litt ille på mandager, så det går greit. Til middag i dag, på en mandag!!, så hadde vi ovnsbakt indrefilet av svin, hjemmelagede fløtegratinerte poteter, brokkoli, blomkål og en blanding av vilt og peppersaus. Fantaaaaaaaaaaaastisk nydelig. I morgen skal jeg sååå på langspinning *påvirket* ja 18.nov altså Langspinning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5050 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, sånn som varer litt lengre enn en time Skummelt med eksamen. Håper det går fint da. Det er jo bare BI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #5051 Del Skrevet 1. november 2010 Eksamen går helt sikkert brillefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5052 Del Skrevet 1. november 2010 Får nesten bare regne med det. Skal være litt mere forberedt da enn det jeg føler at jeg er i dag! Skal til Bergen i neste uke, så blir nok litt repetering på både fly og på hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #5053 Del Skrevet 1. november 2010 Ut på tur nå igjen? Di flyfille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5054 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, jeg dør av å reise for tiden :dåne: Og så fant jeg ut før helga at jeg mest sannsynlig skal til Oslo i desember. Jeg gir opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. november 2010 #5055 Del Skrevet 1. november 2010 18. nov altså? Da skal jeg faktisk være god og bakfull på jobben og jepp! jeg skal tenke på deg mens jeg knekker i meg noen ibux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5056 Del Skrevet 1. november 2010 18. nov altså? Da skal jeg faktisk være god og bakfull på jobben og jepp! jeg skal tenke på deg mens jeg knekker i meg noen ibux Såpass! Er det julebord på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. november 2010 #5057 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, sånn som varer litt lengre enn en time Skummelt med eksamen. Håper det går fint da. Det er jo bare BI Aha Oki, spennende og skummelt ja Men går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. november 2010 #5058 Del Skrevet 1. november 2010 Nei, jeg skal kanskje på konsert (på en hverdag! ) og så skal vi kanskje ha utepils med jobben dagen etter Jeg tror det blir en hard uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. november 2010 #5059 Del Skrevet 1. november 2010 Kaffeslabberas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. november 2010 #5060 Del Skrevet 1. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå