Gjest hogwash Skrevet 25. oktober 2010 #4701 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4702 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2010 #4703 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4704 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2010 #4705 Del Skrevet 25. oktober 2010 I like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4706 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det lover jeg deg at jeg skal ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. oktober 2010 #4707 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ååå, dette cyberkjæresteriet skal bli riktig fint, ser jeg Kristian da! Liker du ikke pinnekjøtt??? Er det forresten noen av dere som har satt inn penger på kontoen min? Jeg har plutselig mye mer penger enn jeg trodde :klø: Ikke at jeg klager, men hvem er den gode samaritan??? Neei, spiser ikke pinnekjøtt Guuuuuud hvor jeg HATER steinar. Kjenner det koker i meg bare jeg ser han skriver noe! Orker aldri å kommentere for det er umulig å argumentere med noen som kun ser livet i sort/hvitt. Evt bare sort. Det er ikke mange jeg kan si at jeg hater, men han er nok en av dem..... han er ganske så drøy og jeg er helt uenig med han i alt, men jeg syns andre er drøyere her..eller iiriterer meg mer da. Noen spes tråd du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4708 Del Skrevet 25. oktober 2010 Alle trådene han kupper Og det er ikke få skal jeg si deg. Ikke det at jeg vet så mye, prøver å unngå han i det lengste Ellers kommer jeg ikke på så veldig mange fler som jeg irriterer meg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. oktober 2010 #4709 Del Skrevet 25. oktober 2010 Alle trådene han kupper Og det er ikke få skal jeg si deg. Ikke det at jeg vet så mye, prøver å unngå han i det lengste Ellers kommer jeg ikke på så veldig mange fler som jeg irriterer meg over Ja, var en periode han var i alle trådene på singelforumet tror jeg Men titter ikke innom der så ofte lenger, så Det er lurt Jeg styrer unna de som irriterer meg jeg også Natti Appi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4710 Del Skrevet 25. oktober 2010 Natti! Så smarte dere er Jeg skal og køye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2010 #4711 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hmm....jeg tror at det foregår artige ting her på kvelden. Da er jeg veldig trøtt og har sterk slagside på soffa`n. Hvordan skal jeg klare å bli så våken at jeg kan leke med resten? *fundere* Men godmorgen i denne tråden! Opp og hopp! ...og siden denne smilien faktisk hopper bruker jeg den som illustrasjon på at jeg er i full gang med morgentrimmen min, jeg synger, skjærer grimaser, huffer og puffer, og er slett ikke sinna i det hele tatt. Man tager hva man haver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. oktober 2010 #4712 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hehe, bra du ikke er sinna da Jeg sov lenge i dag, det trengte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. oktober 2010 #4713 Del Skrevet 26. oktober 2010 En voksen dame???? Hun var vel 40 år, ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. oktober 2010 #4714 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skulle ønske noen satt inn masse penger på min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #4715 Del Skrevet 26. oktober 2010 God formiddag! Jeg har enda ikke spist noe idag, bare drukket Gikk en tur på 40min i morgentimene ( Bare for at bilen er på sykehuset og blir bra igjen ) I dag og i morgen har jeg lesedag til eksamen jeg skal ha. Det er vel på tide å bli ferdig med den boka sånn at jeg kan begynne å sette meg inn i det jeg fremdeles føler meg litt usikker på I dag: Lese ut boka I morgen: Øve på eksamensspørsmål (det var godt å føle seg som en student igjen i en stakket stund ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #4716 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror jeg skal spurte ned i kjelleren og male strøk 2 på muren før jeg skal på senvakt. Overraske gubben litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #4717 Del Skrevet 26. oktober 2010 Flott overraskelse. Synd det er litt gøyere å være på KG enn å les pensum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. oktober 2010 #4718 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kan ikke skjønne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #4719 Del Skrevet 26. oktober 2010 Neh... Ikke jeg heller ! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #4720 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er ferdig! Tror ikke vi trenger flere strøk på muren nå faktisk. Den er så fin og hvit så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå