Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Hardangervidda. Har leid hytte der. Blir der ei uke. Skal fiske og gå turer i fjellet. Det gjør vi hvert år. :bigfoot: er gæren etter å fiske.

Og jeg er gæren etter fjellørret. ;) Det er så utrolig godt!

Så skal vi jo MULIGENS til London om 14 dager :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Det har jeg jo lest i tråden din :dåne: Klarer ikke å følge med når jeg har ferie :fnise: kos deg masse i naturen! :nigo: Og fisk og lag noen ørreter for meg og! God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coooooooome on folkens, vær nå litt sammen med meg før jeg må :hoppe: i :dusje: da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ut å spise med et par venninner :nigo: Og møte en tredje ute :) Det blir koselig! Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Våknet opp og tenkte som følger; å våkne opp i morgen kommer ikke til å bli like fint :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Nei, av og til lurer jeg på hvorfor vi vil oss selv så vondt ;) Men, men, så lenge jeg får sove så lenge jeg vil etterpå så pleier det gå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bare bra :) Har sommerferie som jeg bruker kun til avslapning. Kanskje jeg og en venninne stikker en tur til "syden" neste uke :) Men vi må se om det byr seg noe billig å bra på restplass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå skal jeg stikke ut å møte en venninne i byen! Skal være der om 5 minutter, så bør dra snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...