Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Skal varme pizzaen som :mrgreen: laget før han dro, så skal jeg se the big bang theory :nigo: Altså ingen store planer :fnise: Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, Leonard Nimoy er jo nevnt i annenhver episode. Men har sett alle ja ;) Er det når han får julegaven fra Penny du tenker på ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg spise rundsytkker eller pølse med brød til kvelds?? Rundstykker er jo sunnest..De er grove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal du ha på rundstykkene?

Det ble ingen av delene. Da R kom hjem og jeg så på dagbladet og leste om disse vekterstreikene, så ble jeg så nervøs at R prøvde å munstre meg opp med litt ost og kjeks, så spiser det i stedet for, hehe.

Er kjemperedd for at det ikke blir ferie på oss nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hørte det på radioen. Det er tirsdag dem evt går ut i streik?

Streiken er allerede i gang, men den kan trappes opp på tirsdag.

Synes det er totalt uakseptabelt at dette er lov! Hvis vi ikke kommer oss på ferie, så har vi tapt MASSE penger!! Har virkelig ikke råd til dette her..Får helt vondt i magen..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo bare Hammerfest og noen andre småplasser som er ute i streik. Det er sikkert løst før dere skal reise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo bare Hammerfest og noen andre småplasser som er ute i streik. Det er sikkert løst før dere skal reise ;)

Håper det! Jeg er alt for "flink" til å tenke verste utfall med en gang slikt skjer. Kommer jo lite godt ut av det, men tankene spinner uansett.

Så nå skal jeg :natti: . Også er jeg kanskje litt mer rolig i morgen. Håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...