trulta_ Skrevet 22. mai 2010 #2401 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva ble det til mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #2402 Del Skrevet 22. mai 2010 Kveldsmaten var goood! Reker, laks, sursild Nybakede bestemor brød(finner ikke bedre) Er så mett nå at det er ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. mai 2010 #2403 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg spiste røkt laks til frokost i dag. Det er snadder. Ica som hadde pakker med 100 gram, og det er veldig greit. For da er det ikke for mye. Gleder meg til sommeren, for da blir det mer rekespising. Det egner seg jo egentlig best ute, jeg er faktisk en reser på å pille reker. I am good!! Dvs ganske så kjapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #2404 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg og ! Er dreven på å pille reker Nå er jeg såpass trøtt at jeg skal legge meg å lese litt! alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. mai 2010 #2405 Del Skrevet 22. mai 2010 Kanskje vi skal ha rekepillekonkurranse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. mai 2010 #2406 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg synes rekespising er frustrerende. Ikke bare trenger jeg mange for å få noe som helst metthetsfølelse, jeg bruker en evighet på pilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. mai 2010 #2407 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har bukse i dag. Den hvite buksen som er nummer to fra venstre i rad to fra toppen. Den allsidige buksen ifølge kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2408 Del Skrevet 23. mai 2010 Det var litt vanskelig å lete seg frem til hva Kitten hadde kjøpt, men vi har tydeligvis kommet frem til samme bukse, da det var den jeg og så på. Og den var stilig. Har en ganske lik selv, bare i grå. Og så ser den ut som en dressbukse. Vi kan godt ha rekepillekonkurranse! Lurer på hvem som vinner jeg? :klø: Og hoggern; kanskje jenter er mere småspist, og derfor ikke trenge rå pille 1 kg reker for å bli mette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. mai 2010 #2409 Del Skrevet 23. mai 2010 Og hoggern; kanskje jenter er mere småspist, og derfor ikke trenge rå pille 1 kg reker for å bli mette? Det er jo en mulighet, men jeg har mye større tro på at dere spiser dem med skall, innmat etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2410 Del Skrevet 23. mai 2010 HAHA vi er jenter, det er unaturlig å tro noe slikt om oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. mai 2010 #2411 Del Skrevet 23. mai 2010 *Ser for seg Piffy og Trulta maule reker m/skall mens de spruter majones rett i munnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2412 Del Skrevet 23. mai 2010 Yju! Ekkelt! Å nei! DET gjør vi ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2413 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå har jeg vært å gått tur sammen med familien å sett på nabolaget Det var kjempekoslig å se der alle vennene mine pleide å bo. Litt vemodig også faktisk. Og så kjente jeg den mai-lukta som var der bestevenninna mi bodde, og gamle minner kom strømmende på. Er blit gammel. Pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. mai 2010 #2414 Del Skrevet 23. mai 2010 Vi kan godt ha rekepillekonkurranse! Lurer på hvem som vinner jeg? :klø: Time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2415 Del Skrevet 23. mai 2010 Hehe, ja det vil den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. mai 2010 #2416 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg tok quizen "er du en bitch." Jeg er visstnok en engel. Det sier mamma og pappa til meg ofte. God helg. den tok jeg også! ble en engel jeg og :klø: mamma sier jeg er frekk, så tror testen var feil jeg Bra Jeg ble en engel med en gloria eller hva det var :dåne: men den testen er for jenter, så tells ikke. Alle sånne tester har dessuten aldri alternativer jeg hadde gjort de alternativene er alltid teite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. mai 2010 #2417 Del Skrevet 23. mai 2010 Er blit gammel. Pokker. Den følelsen har jeg også til tider Jeg er dog sikkert gamlere enn deg, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2418 Del Skrevet 23. mai 2010 Den følelsen har jeg også til tider Jeg er dog sikkert gamlere enn deg, eller..? Jeg er 28, hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. mai 2010 #2419 Del Skrevet 23. mai 2010 Den følelsen har jeg også til tider Jeg er dog sikkert gamlere enn deg, eller..? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. mai 2010 #2420 Del Skrevet 23. mai 2010 Heihei! Jeg er utrolig dårlig til å renske reker, men det gjør ikke noe, for jeg liker ikke det! På den testen så ble jeg midt i mellom. Jeg er ikke bitch, men jeg lar meg ikke prelle på nesen tror jeg det var det stod, hehe. Jeg sitter og koser meg med litt kjeks, samtidig som jeg kikker på undulatene mine. Vi fikk dem i går! De er ikke tamme enda, så de må være i buret, men søte er de. Har ikke funnet navn enda da. Det er en gutt og en jente, begge er grønne. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå