Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Ja heldigvis får jeg betalt for å være våken hele natten :fnise:

Nå begynner det nesten å friste mer å stikke ut til lunsj enn å sove... :sukk:

Gjest hogwash
Skrevet

Jo, men frister også å bare se en episode eller to, se en dokumentar, surfe litt på youtube, chatte litt på msn, stikke innom KG, spise litt, dusje osv..

:bond:

Skrevet

Vet alt om fristelser :sjenert::ler:

Nå er jeg god og mett!

Klar for hard jobbing ut dagen :hoho:

Det :regn: i dag! Det er grått og trist ute. Damn.

Gjest hogwash
Skrevet

Og nå diskuteres det guttetur i europa...

Spørs om jeg bare dropper sovingen gitt :ler:

Skrevet

Dropper soving?? Soving er så viktig ! Hvertfall for sovedyret meg :ler:

Gjest hogwash
Skrevet

There is no peace,' says the Lord, 'for the wicked.

Skrevet

Har dere innsovningstips til meg??

Jeg sliter med å få sovne. Kanskje jeg legger meg for sent?

Skrevet

på vei hjem. Kommer kanskje sterkere tilbake med tips senere.

Skrevet

Skjer a appi? har du langhelg nå? :bond:

Skrevet

Nei, ikke nå.

Har fri på tirsdag i neste uke.

I morgen kjører jeg hjem til min mor :nigo:

Nå er jeg sliten.

Har laget Dolmio med hvitløk og karbonadekjøttdeig. Helt enkelt og ganske godt. Måtte lage mat selv i dag siden sambo jobber overtid :( Jeg er så dårlig på å lage mat :( Skulle ønske jeg var bedre på det, siden jeg faktisk er ganske så glad i mat og nye matopplevelser. Men men , man kan ikke få alt i verden heller da ;)

Nå skal jeg slappe av litt, og kanskje ta en power nap før jeg må hente sambo. :nigo:

Skrevet

Jeg har også ganske enkel mat i dag. Kyllingfilet med fullkornsris og grønnsaker. Det er fordi jeg vil slappe av før jeg må vaske huset, også lagde jeg pølsegryte i går, og i morgen skal jeg lage ovnsbakt kyllingfilet, så tenkte noe lett var greit i dag. :)

Nå er det snart helg! :hoppe: Jeg gleder meg masse! På lørdag skal jeg klippe meg :hoppe:

Skrevet

I går pakket jeg en bag med litt klær og stuff til i dag. Pusikattene skal være med på tur de :nigo: De er bra vant med å kjøre bil altså!

Jeg gleder meg til å kjøre i dag, eneste faren er at jeg sovner av, for i dag så ville jeg ikke våkne. For å si det slik, jeg stop opp for en halvtime siden. Å nå er jeg på jobb! Har ikke hatt tid til å hente meg en :kaffekopp: enda. Det er 7 timer igjen (eksl lunch) til jeg har langhelg! UUUUUTrooolig bra !

Skrevet

7 timer og 37 minutter igjen av dagen.

Hva skjedde med KG i går kveld da?

Kom ikke inn på siden.

Skrevet

Gof morgen :blomst:

Var litt inne her i går, å så plutselig så var databasen opptatt?? Ikke sett sånn feilmelding her før! Og jeg har sett mange feilmeldinger her :fnise:

Skrevet

Nåh så søt du er om morgonen da, gir meg blomster :hug:

Akkurat den feilmeldingen jeg fikk også.

DET ER FREDAG I DAG :hoppe::danse::strix:

Gjest hogwash
Skrevet

Klokken er 10:00 på en fredag. Da kan dere ta dere en :kaffekopp: og nyte tanken på at helgen kommer veldig snart! Håper dere får en fin dag arbeidsmaur!

Skrevet

4 timer igjen!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har fortsatt 7,5 timer igjen.... Så har jeg fri til mandag. Har tatt på meg kveldsvakt da for å få litt helligdagstillegg.. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...