Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

God morgen til dere også!

Jeg foretrekker kaffen svart. Har funnet frem yoghurten nå, blåbær smak i dag. Kjøper Tine sin Nyt, der det er 2 blåbær og 2 bringebær. Jeg spise alltid blåbær først. Blir litt skuffa når jeg bare har bringbær igjen :fnise:

Hva går corepuls ut på da? Sånn brett sant?

Tror mine muskler hadde skreket etter en styrketime nå, jeg har trent veldig lite styrke etter at jeg byttet treningssenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

Jeg kan stirre litt på henne for deg, jeg Hoggern ;)

Du får vise henne denne siden hvis du blir ferska! Med mindre det er verre å bli busted for å sitte på KG da...

Jeg har langhelg! Nå! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn brett. Der jeg trener kan du og flytte en sånn hendel under brettet som gjør det enten mer stabilt eller mere ustabilt. Jo mer ustabilt, jo hardere er treningen!

Det er faktisk utrolig gøy da, men som sagt slitsomt! men det er sånn trening skal være :jepp:

Nå henter jeg meg kopp nr 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vise henne denne siden hvis du blir ferska! Med mindre det er verre å bli busted for å sitte på KG da...

Jeg har langhelg! Nå! :danse:

Det tror jeg IKKE jeg skal gjøre :ler: Innebærer sikkert at KG blir fjernet fra PC'n min :ler: OG det hadde vært krise! Hva skulle jeg gjort på jobb da?? :fnise:

Jeg har langhelg fra fredag til tirsdag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg IKKE jeg skal gjøre :ler: Innebærer sikkert at KG blir fjernet fra PC'n min :ler: OG det hadde vært krise! Hva skulle jeg gjort på jobb da?? :fnise:

Jeg har langhelg fra fredag til tirsdag :nigo:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Da blir det litt vanskeligere ja...

YouTube er mye morsommere når man er overtrøtt og har fått i seg altfor mye kaffe og sukker! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer igjen av arb. dagen! 4,5 når jeg tar vekk lunchen. 11.5 timer til helg når jeg tar vekk lunch, 12.5 timer igjen når jeg legger til lunch!

(nedtelling på avansert nivå) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg kan se :klø: Er det noe galt med signaturen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som er litt galt er at det er så lenge igjen til sommerferie, men ellers ok ;)

30 min til pause! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...