trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2021 Del Skrevet 5. mai 2010 Den som jeg bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mai 2010 #2022 Del Skrevet 5. mai 2010 Her er den jeg tenkte på. Det ble solgt for 9500 kr på møtet, så det var jo bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2023 Del Skrevet 6. mai 2010 Sjokk at jeg ikke kommer inn på de sidene når jeg er på jobb Har akkurat hentet meg dagens første Nedtellingsstatus er: 15 arb.timer igjen inkl lunch. 14t uten lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #2024 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg kom inn på siden. Håper ikke noen sjekke hvor jeg har vært da Skal finne et bilde av min bøll jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2025 Del Skrevet 6. mai 2010 Sjokk at jeg ikke kommer inn på de sidene når jeg er på jobb Har akkurat hentet meg dagens første Nedtellingsstatus er: 15 arb.timer igjen inkl lunch. 14t uten lunch Godt å se du ikke bare dåner hvor enn du går Nyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #2026 Del Skrevet 6. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2027 Del Skrevet 6. mai 2010 JUHU! Aktivitet i boka mi på morningen! Jeg kom inn på siden. Håper ikke noen sjekke hvor jeg har vært da Skal finne et bilde av min bøll jeg. Håper dem sjekker Godt å se du ikke bare dåner hvor enn du går Nyt Aaah, det var godt. Ei jente må få lov å dåne litt av og til, det er det vi er GOD på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #2028 Del Skrevet 6. mai 2010 Syns jeg fant ett fint bilde jeg. Jeg har to som ligger her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2029 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har brukt 4 dager på å komme meg à jour etter kurset i forrige uke, nå er det godt å bare konsentrere seg om arbeidsoppgavene mine Nå skal jeg gå å lese avisa og kooooose meg med rykende fersk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #2030 Del Skrevet 6. mai 2010 Har du noen forslag til sangen jeg kan ha på spotifyen min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #2031 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har helt glemt å telle ned jeg.. nå er det igjen litt i underkant av 11 timer til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #2032 Del Skrevet 6. mai 2010 13 timer igjen, sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2033 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har og ca 13 timer igjen Det går fremover jenter!! Jeg har elendig musikksmak for tiden. (synes at Medina eller hva hun heter med Kun for mig (dansk) er litt fengende, men det er bare for at jeg har en venninne som studerer i danmark og tar med seg rar musikk hjem ) Ellers liker jeg One republic låta; All the right moves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2010 #2034 Del Skrevet 6. mai 2010 Kanskje jeg skal søke opp den danske sangen. Den er ukjent for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2035 Del Skrevet 6. mai 2010 Du har sikkert hørt den, det er ei norsk berte som og synger den. Men den versjonen er ikke kul. Tror det bare er jeg som er preget av dårlig venninneinnflytelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. mai 2010 #2036 Del Skrevet 6. mai 2010 Aiaiaiaiai, det er jo en vanlig fingerbøll for folk som syr? Den kan man bruke for.. Emm.. Nytelse der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #2037 Del Skrevet 6. mai 2010 8 timer til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2038 Del Skrevet 6. mai 2010 Aiaiaiaiai, det er jo en vanlig fingerbøll for folk som syr? Den kan man bruke for.. Emm.. Nytelse der nede? Neida, det der er bare Trulta sitt bilde da hun "startet det hele" Mia har sikkert et annet bilde Det får ikke jeg sett, da jeg enda er på jobb og ikke kan skjekke ut den grove linken til Mia 8 timer til helg Damn u, woman Har... skal vi se.... 9timer og 35 min igjen til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2039 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det slemt å nevne at jeg allerede har langhelg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2040 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja! Det er evil! Er så sliten nå at klarer ikke regne nøyaktig på når det er helg, DA er man sliten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå