trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2001 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvor fort går de hundre neste mon tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. mai 2010 #2002 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvor fort går de hundre neste mon tro :klø: Inviter noen av kranglefantene på KG (neida, skal ikke nevne navn) så er det ordnet i ettermiddag Håper alle får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2003 Del Skrevet 5. mai 2010 Det skal ingen kranglefanter inn i min tråd. I dag begynte jeg på jobb 0930. Det var godt å sove litt lengre, men skal igjengjeld jobbe til 1700, så er det trening 1800 og lurer på når jeg skal få tid til å spise innimellom her. Har enda ikke hentet dagens første Så er på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2004 Del Skrevet 5. mai 2010 Inviter noen av kranglefantene på KG (neida, skal ikke nevne navn) så er det ordnet i ettermiddag Håper alle får en fin dag! Hvem er det? Jeg holder meg unna de verste kranglefantene, holder meg til de hyggelige kg brukerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2005 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvem er det? Jeg holder meg unna de verste kranglefantene, holder meg til de hyggelige kg brukerne. Meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2006 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har blitt helt klam på min høyre pekefinger, brukt bøllen min for lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mai 2010 #2007 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tenkte på noe helt annet nå.. På partyet jeg var på hadde de en sånn massasjeting du kunne feste på fingeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2008 Del Skrevet 5. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. mai 2010 #2009 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg gleder meg til jeg får varene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke mange dager igjen nå. Ble det et godt salg på partyet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2011 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har blitt helt klam på min høyre pekefinger, brukt bøllen min for lenge nå. ja! Kjempebra, det er ikke mye som skal til for å glede Piffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2012 Del Skrevet 5. mai 2010 Alt for å glede deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2013 Del Skrevet 5. mai 2010 :rødme: Nååh Tipper det gleder k82 og Nå kunne jeg tenkt meg å dra hjem faktisk. Skjønner forresten ikke hvordan jeg kan jobbe og jobbe og det blir bare mer og mer å gjøre? Hva er poenget med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2010 #2014 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tenkte på noe helt annet nå.. På partyet jeg var på hadde de en sånn massasjeting du kunne feste på fingeren.. De er fine.... Vi har en slik og... vel... jeg liker godt at den blir brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2015 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå er jeg ufattelig demotivert, hater å være på jobb og har ikke lyst å være på jobb den siste timen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2010 #2016 Del Skrevet 5. mai 2010 Tipper det gleder k82 og Time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. mai 2010 #2017 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har blitt helt klam på min høyre pekefinger, brukt bøllen min for lenge nå. :shoppe: :dåne: Jeg tenkte på noe helt annet nå.. På partyet jeg var på hadde de en sånn massasjeting du kunne feste på fingeren.. :dåne: :rødme: Nååh Tipper det gleder k82 og Nå kunne jeg tenkt meg å dra hjem faktisk. Skjønner forresten ikke hvordan jeg kan jobbe og jobbe og det blir bare mer og mer å gjøre? Hva er poenget med det? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. mai 2010 #2018 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg ble litt interessert i den der tingen man kan ta på fingen Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2019 Del Skrevet 5. mai 2010 Enig med TittTitt Link, link, link, link!!! Nå har jeg vært på spinning! Og sambo skal lage pizza Verdens beste pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. mai 2010 #2020 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg ble litt interessert i den der tingen man kan ta på fingen Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå