*appifany* Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #5861 Del Skrevet 21. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. desember 2010 #5862 Del Skrevet 21. desember 2010 Deilig å være hjemme hos familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #5863 Del Skrevet 21. desember 2010 Fantastisk! Får servert mat og kan sove så lenge jeg bare orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. desember 2010 #5864 Del Skrevet 21. desember 2010 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5865 Del Skrevet 22. desember 2010 God jul God jul ! Nå var jeg plutselig aleine i stua Lillesøss er ute på farten, men kommer nok snart inn igjen. Da skal vi se Jul på månetoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. desember 2010 #5866 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå er det under 7,5 timer igjen til jeg har juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2010 #5867 Del Skrevet 22. desember 2010 *host og hark...det var da et skikkelig svevestøv som hog hvirvlet opp her da...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. desember 2010 #5868 Del Skrevet 22. desember 2010 *prøver komme i julestemning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. desember 2010 #5869 Del Skrevet 22. desember 2010 til Appifany. :juletre: :pepperkaker: :kakemenn: :smultring: :røyk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5870 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå er det under 7,5 timer igjen til jeg har juleferie Juleferie!!!!! *host og hark...det var da et skikkelig svevestøv som hog hvirvlet opp her da...* Wut?? *prøver komme i julestemning* Her er det masse julestemning!! til Appifany. :pepperkaker: :kakemenn: :smultring: :røyk: Rettet på en av smileysene hvertfall. I dag var jeg og lillesøss og tok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. desember 2010 #5871 Del Skrevet 22. desember 2010 Sol i desember? :klø: Ja, ja, jeg skal sole meg i mars hehehehe, og jeg skal gni det inn til alle som jeg møter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5872 Del Skrevet 22. desember 2010 Sol i desember? :klø: Ja, ja, jeg skal sole meg i mars hehehehe, og jeg skal gni det inn til alle som jeg møter Betalte dyre penger for å ta Har vært litt drama i dag. Jeg og lillesøsteren min oppdaget en brann i borettslaget der min mor bor. Nede i kjelleren. Så vi kontaktet brannvesenet som sendte røykdykkere osv osv. Etterhvert kom politi og ambulansen. Vi hadde pustet inn den røyken, så etter vi hadde avgitt forklaring til politiet, så måtte vi inn i ambulansen for å få oksygen. Hei hå for juleferie..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. desember 2010 #5873 Del Skrevet 22. desember 2010 Oi! Men det gikk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5874 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, det gikk bra Det var en madrass i en bod som hadde tatt fyr. Det ble ufattelig mye røyk av det, så nå står det sikkert verdens største vifte nede i gangen som renser lufta for all røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. desember 2010 #5875 Del Skrevet 22. desember 2010 Oi sann, bra at det ble oppdaget da. Skummelt med brann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5876 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, det var helt flaks at vi oppdaget det. Lillesøss skulle bare ut å hente en gave fra en venninne som var på kjøretur. Da luktet hun at det luktet brann, så jeg kastet på meg skoa og så gikk vi på oppdagelsesferd samtidig som vi banka på alle dørene til naboene rundt der vi så brannen kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. desember 2010 #5877 Del Skrevet 22. desember 2010 Wazzup Blondie?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. desember 2010 #5878 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er ekkelt å tenke på at det kan stå mellom flaks og uflaks. Bare det liksom. Brann gjør meg uvel. Uff! Nei, nå laller Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5879 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg er brannskadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5880 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er ekkelt å tenke på at det kan stå mellom flaks og uflaks. Bare det liksom. Brann gjør meg uvel. Uff! Nei, nå laller Al Brannvesenet fortalte at om vi ikke hadde oppdaget det når vi gjorde så måtte de evakuert alle som bor i borettslaget, så det var bare flaks! Natta, Al Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå