kristian82 Skrevet 7. desember 2010 #5621 Del Skrevet 7. desember 2010 Appi! God tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5622 Del Skrevet 7. desember 2010 God tirsdag til deg og, k82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. desember 2010 #5623 Del Skrevet 7. desember 2010 For at du passer på Bergen, Alyah. hahaha, dere er så søte! DA tar jeg Stompa og Bodø også. Å, jeg hadde lyst på Bodø også Ja ja Appi! God tirsdag God tirsdag til deg og, k82 Ååå, det er tirsdag i dag ja... Hmm... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. desember 2010 #5624 Del Skrevet 7. desember 2010 *hviler meg litt ved peisen hos App* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5625 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, k82 kom å få kos Har vært i kveld å tatt kortison i skuldra, så nå vil den ikke røre på seg i det hele tatt uten at det gjør vondt. Skal sløve litt i kveld før jeg legger meg, kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #5626 Del Skrevet 8. desember 2010 *hviler meg litt ved peisen hos App* Jeg setter meg her i godstolen foran peisen, strekker meg godt ut og legger beina på den rosa fine tingen som ligger på gulvet her ennå...ahh...herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5627 Del Skrevet 8. desember 2010 I dag er dagen hvor bare alt går galt egentlig.. skal ikke komme med noe selvmedlidene pjatt, men et av de hundre tingene som har gått galt i dag, det var når jeg skulle løfte kattedoen på plass og lokket spratt av og det var kattesand OVERALT. Ting bare faller ut av hendene mine, ting bare faller så fort jeg er i nærheten føles det ut som. :klø: Jeg velter jeg tråkker meg våt(hvordan går det ann når det er 3 minusgrader?!?!?!?!!?) Jeg forstår ingenting, men jeg skal ikke gjøre noe i dag som kan forårsake mer ulykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #5628 Del Skrevet 8. desember 2010 Stakkars deg da, men det kan jo hende at du tar alt i dag, så blir det greit og uten trøbbel resten av dette året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2010 #5629 Del Skrevet 8. desember 2010 Eventuelt så ligger du på forskudd til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5630 Del Skrevet 8. desember 2010 Bør ligge på forskudd! Resten av dagen har gått i samme leksa, så nå har jeg kapitulert på sofaen. Vurderte å dra å ta sol... Vet ikke om jeg tør... Men jeg trenger å kjenne lys på kroppen. Jeg takler dårlig denne mørketiden altså! I dag har vi vært hos storesøsteren til og vi har spist hjemmelaget pizza, med hjemme laget dressing= fantastisk godt. Hadde sikkert spist meg i hjel om det bare var meg og den pizzaen alene, men det var det da dessverre ikke. sitter å spiller CS, så blir nok litt KG tid på meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #5631 Del Skrevet 8. desember 2010 Eh...CS? Er det for noe`a? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2010 #5632 Del Skrevet 8. desember 2010 Bør ligge på forskudd! Resten av dagen har gått i samme leksa, så nå har jeg kapitulert på sofaen. Vurderte å dra å ta sol... Vet ikke om jeg tør... Men jeg trenger å kjenne lys på kroppen. Jeg takler dårlig denne mørketiden altså! I dag har vi vært hos storesøsteren til og vi har spist hjemmelaget pizza, med hjemme laget dressing= fantastisk godt. Hadde sikkert spist meg i hjel om det bare var meg og den pizzaen alene, men det var det da dessverre ikke. sitter å spiller CS, så blir nok litt KG tid på meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5633 Del Skrevet 8. desember 2010 CounterStrike. Skytespill Kan være litt gøy om man er sur på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2010 #5634 Del Skrevet 8. desember 2010 CS er genialt om man er på Piff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. desember 2010 #5635 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det CSS eller CS 1.6 han spiller Blondie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. desember 2010 #5636 Del Skrevet 9. desember 2010 *Bytte ut den kalde kaffen med nytrukket* Ha en fin dag Blondie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 9. desember 2010 #5637 Del Skrevet 9. desember 2010 God torsdag 27 timer til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5638 Del Skrevet 9. desember 2010 CS er genialt om man er på Piff! det er det! tilbake Er det CSS eller CS 1.6 han spiller Blondie? Aner ikke Det som er det nyeste kanskje? Hva er forskjellen? *Bytte ut den kalde kaffen med nytrukket* Ha en fin dag Blondie! Herlig med varm Du må å ha en herlig dag God torsdag 27 timer til helg Jeg har bare 7 timer igjen til helg Du må å ha en herlig torsdag Det har jeg..(foruten om at jeg brant meg på brødristeren på morningen i dag Er lei av all denne uflaksen jeg ser ut for å ha for tiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2010 #5639 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg føler meg ignorert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5640 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg føler meg ignorert. Det skjønner jeg jo, for jeg har ikke sett innlegget ditt! Ynsjyll!!!!! for at jeg ikke så det!!! Tilgir du meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå