Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen:

For at du passer på Bergen, Alyah.

:)

hahaha, dere er så søte! :fnise:

:fnise:

DA tar jeg Stompa og Bodø også. ;)

Å, jeg hadde lyst på Bodø også :snurt: Ja ja :)

:vinke: Appi! God tirsdag :hoppe:

God tirsdag til deg og, k82 :hoppe:

Ååå, det er tirsdag i dag ja... Hmm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, k82 kom å få kos :)

Har vært i kveld å tatt kortison i skuldra, så nå vil den ikke røre på seg i det hele tatt uten at det gjør vondt. :sukk:

Skal sløve litt i kveld før jeg legger meg, kos dere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hviler meg litt ved peisen hos App*

Jeg setter meg her i godstolen foran peisen, strekker meg godt ut og legger beina på den rosa fine tingen som ligger på gulvet her ennå...ahh...herlig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

I dag er dagen hvor bare alt går galt egentlig.. skal ikke komme med noe selvmedlidene pjatt, men et av de hundre tingene som har gått galt i dag, det var når jeg skulle løfte kattedoen på plass og lokket spratt av og det var kattesand OVERALT. :bond:

Ting bare faller ut av hendene mine, ting bare faller så fort jeg er i nærheten føles det ut som. :klø: Jeg velter :kaffekopp: jeg tråkker meg våt(hvordan går det ann når det er 3 minusgrader?!?!?!?!!?)

Jeg forstår ingenting, men jeg skal ikke gjøre noe i dag som kan forårsake mer ulykke! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg da, men det kan jo hende at du tar alt i dag, så blir det greit og uten trøbbel resten av dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ligge på forskudd! Resten av dagen har gått i samme leksa, så nå har jeg kapitulert på sofaen. Vurderte å dra å ta sol... Vet ikke om jeg tør... Men jeg trenger å kjenne lys på kroppen. Jeg takler dårlig denne mørketiden altså!

I dag har vi vært hos storesøsteren til :mrgreen: og vi har spist hjemmelaget pizza, med hjemme laget dressing= fantastisk godt. Hadde sikkert spist meg i hjel om det bare var meg og den pizzaen alene, men det var det da dessverre ikke.

:mrgreen: sitter å spiller CS, så blir nok litt KG tid på meg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ligge på forskudd! Resten av dagen har gått i samme leksa, så nå har jeg kapitulert på sofaen. Vurderte å dra å ta sol... Vet ikke om jeg tør... Men jeg trenger å kjenne lys på kroppen. Jeg takler dårlig denne mørketiden altså!

I dag har vi vært hos storesøsteren til :mrgreen: og vi har spist hjemmelaget pizza, med hjemme laget dressing= fantastisk godt. Hadde sikkert spist meg i hjel om det bare var meg og den pizzaen alene, men det var det da dessverre ikke.

:mrgreen: sitter å spiller CS, så blir nok litt KG tid på meg nå :ler:

:sprettert::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

CS er genialt om man er :sur:

:nigo:

:kose: på Piff!

:fnise::jepp: det er det!

:kose: tilbake ;)

Er det CSS eller CS 1.6 han spiller Blondie? :sjenert:

:kaffekopp:

Aner ikke :sjenert: Det som er det nyeste kanskje?

Hva er forskjellen?

*Bytte ut den kalde kaffen med nytrukket*

:kaffekopp:

Ha en fin dag Blondie!

Herlig med varm :kaffekopp:;)

Du må å ha en herlig dag :nigo:

God torsdag :)

27 timer til helg ;)

Jeg har bare 7 timer igjen til helg :nigo:

Du må å ha en herlig torsdag :nigo: Det har jeg..(foruten om at jeg brant meg på brødristeren på morningen i dag :snurt: Er lei av all denne uflaksen jeg ser ut for å ha for tiden :kjefte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ignorert. :snurt:

Det skjønner jeg jo, for jeg har ikke sett innlegget ditt! Ynsjyll!!!!! :blomst::hjerte::gave: for at jeg ikke så det!!!

Tilgir du meg? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...