*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5601 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Puuuuuuuus. :rødme: Ja, vi skal straks ut å gå tur.. Derfor han smisker i sofaen Endret 6. desember 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5602 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, vi skal straks ut å gå tur.. Derfor han smisker i sofaen Tror du ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5603 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå jeg Har han genser i kulden? Det hadde hunden vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5604 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror du ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5605 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå jeg Har han genser i kulden? Det hadde hunden vår. Han har så mye pels, dessuten er det bare -1 grad her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5606 Del Skrevet 6. desember 2010 Da trenger han ikke genser nei. Går dere tur hver dag? Kan jeg få være med i morgen formiddag før jeg skal på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5607 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei, ikke hver dag. Men når jeg og han trenger en ekstra kosestund Sånn som i dag! Du kan bare hente han i morgen, da blir han strålende glad. Jeg er på jobb, så jeg kan ikke være med. Legger nøklene under trappen. Kan du gi han litt mat når han kommer hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5608 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei, ikke hver dag. Men når jeg og han trenger en ekstra kosestund Sånn som i dag! Du kan bare hente han i morgen, da blir han strålende glad. Jeg er på jobb, så jeg kan ikke være med. Legger nøklene under trappen. Kan du gi han litt mat når han kommer hjem da? Det er klart jeg skal gi ham mat også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5609 Del Skrevet 6. desember 2010 Supert! Da blir han så glad! Nå skal vi ut å gå! Kos dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5610 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ja, Piff, noen bør lufte TK Men er bergensluften noe særlig nå? :klø: Edit: å ja, dere har jo svart masse mens jeg driver og poster Endret 6. desember 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5611 Del Skrevet 6. desember 2010 Bergensluften er dårlig, men jeg skal til piffy og lufte katten hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5612 Del Skrevet 6. desember 2010 Lurt! Jeg kan passe på Bergen mens du er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. desember 2010 #5613 Del Skrevet 7. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2010 #5614 Del Skrevet 7. desember 2010 For at du passer på Bergen, Alyah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. desember 2010 #5615 Del Skrevet 7. desember 2010 hahaha, dere er så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2010 #5616 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. desember 2010 #5617 Del Skrevet 7. desember 2010 Tiittit! Alt bra med deg Appifany? Har du fått svar på eksamen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. desember 2010 #5618 Del Skrevet 7. desember 2010 Åh, jeg savner pusen min jeg.. :rødme: Den bor hos mamma nå.. Jeg har jo blitt allerigsk med årene, superteit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2010 #5619 Del Skrevet 7. desember 2010 Lurt! Jeg kan passe på "Bergen" mens du er borte DA tar jeg Stompa og Bodø også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5620 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, Piff, noen bør lufte TK :jepp Men er bergensluften noe særlig nå? :klø: Edit: å ja, dere har jo svart masse mens jeg driver og poster Bergensluften er dårlig, men jeg skal til piffy og lufte katten hennes. Har du vært der nå eller? Lurt! : Jeg kan passe på Bergen mens du er borte : :kaffekopp :helen For at du passer på Bergen, Alyah. hahaha, dere er så søte! :fnise Enig :helen Det er du også. :klem Nååh Tiittit! Alt bra med deg Appifany? Har du fått svar på eksamen?? : Ikke fått svar nei.. Skulle være klart til 13 desember ca. Åh, jeg savner pusen min jeg.. :rødme: Den bor hos mamma nå.. Jeg har jo blitt allerigsk med årene, superteit Nååhhh :( Skjønner godt at du savner pus! DA tar jeg Stompa og Bodø også. Skal du bare gjøre ! Jeg og pusen var å gikk lang tur i går, og så ble det sluppet ut en slem hund på en terrasse som bjeffet noe salig! Da begynte pusen automatisk på veien hjemover, og siden jeg ikke har band på han så ble jeg litt nervøs, for han satte farten opp rett før vi skulle over den trafikerte veien vi må krysse for å komme hjem. Men han stoppet opp og ventet på meg, enda han var kjemperedd! Så når jeg sa at vi da skulle gå over, så pilet vi begge to Han er så god den pusen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå