kristian82 Skrevet 24. oktober 2010 #4661 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det kan vel ikke kalles mat? Du er meget rigid i matveien du Nei, er vel ikke mat nei Nja, rigid og ridig du kan helt klart si jeg er yber sær/snever og kresen i matveien Jeg har funnet ut at jeg svært ofte er veldig lik små unger i matveien.. om jeg spiser et sted og det er en 5 år gammel gutt eller jente der, så er vi bestandig "like" lissom Kliner på ketchup, men vil ikke ha sprø løk og sennep What a man, what a maaan,what a maaan I am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #4662 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hm.. Hvordan er du på å prøve nye ting da? Bestemmer du deg bare for at du ikke liker ting uten å smake på det? Det kan være at du har meget gode utviklet smaksløker da? Slik som barn faktisk har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. oktober 2010 #4663 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hm.. Hvordan er du på å prøve nye ting da? Bestemmer du deg bare for at du ikke liker ting uten å smake på det? Det kan være at du har meget gode utviklet smaksløker da? Slik som barn faktisk har Tja, jeg kan prøve nye ting, men ikke sååå fryktelig ofte på eget initiativ. Føler jeg har smakt og spiser alt som er verdt å spise Noen ganger ser jeg bare at det ikke er aktuelt å spise/smake på en ting ja. Ja, jeg tipper på godt utviklede smaksløker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #4664 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er greit å være litt unik da Nå køyer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2010 #4665 Del Skrevet 24. oktober 2010 ...og jeg legger meg i overkøya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. oktober 2010 #4666 Del Skrevet 25. oktober 2010 God morgen Blondie! Sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2010 #4667 Del Skrevet 25. oktober 2010 *sniff, sniff, host og hark og klø seg på magen mens hun strekker seg litt våken i overkøya og hører noen romstere og rope høye spørsmål her inne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. oktober 2010 #4668 Del Skrevet 25. oktober 2010 *notere aktiviteten* *lage en kaffekopp til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2010 #4669 Del Skrevet 25. oktober 2010 Snill du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4670 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har totalt datatrøbbel på jobb i dag, og det går jo seff utover KG tiden min Pauser er viktige Nå skal jeg ta lunsj, takker for Hoggern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2010 #4671 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det :snø: da jeg våknet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4672 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hørte det var farlig glatt i Bergen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2010 #4673 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det stemmer, derfor er jeg glad for at pappa har kjøpt bil med firhjulstrekk. Skjønt det hjelper vel lite om det er klink is, slik det er noen plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4674 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja, hørte at det hadde vært noen ulykker på veien. Ikke bra Nå skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2010 #4675 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg gruer meg til å pakke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4676 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er bare å hoppe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2010 #4677 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å, jeg ønsker meg tilbake til tiden hvor også jeg hadde forhjulstrekk...det var tider det. Kunne stoppe midt i en glatt og bratt bakke for å slippe bussen forbi, og så var det ikke antydning til spinning noe sted. Jubel og fryyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2010 #4678 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har bakhjulstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2010 #4679 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å, jeg ønsker meg tilbake til tiden hvor også jeg hadde forhjulstrekk...det var tider det. Kunne stoppe midt i en glatt og bratt bakke for å slippe bussen forbi, og så var det ikke antydning til spinning noe sted. Jubel og fryyd! Eh....det var FIREhjulstrekk jeg mente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. oktober 2010 #4680 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er greit å være litt unik da Nå køyer jeg! Ikke sant Har totalt datatrøbbel på jobb i dag, og det går jo seff utover KG tiden min Pauser er viktige Nå skal jeg ta lunsj, takker for Hoggern! Så irriterende! Må jo ha KG tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå