Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:fnise:

Det kan vel ikke kalles mat?

Du er meget rigid i matveien du ;)

Nei, er vel ikke mat nei :ler:

Nja, rigid og ridig :vetikke: du kan helt klart si jeg er yber sær/snever og kresen i matveien :Nikke: Jeg har funnet ut at jeg svært ofte er veldig lik små unger i matveien.. :arwen: om jeg spiser et sted og det er en 5 år gammel gutt eller jente der, så er vi bestandig "like" lissom :ler: Kliner på ketchup, men vil ikke ha sprø løk og sennep :ler:

What a man, what a maaan,what a maaan I am :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm..

Hvordan er du på å prøve nye ting da?

Bestemmer du deg bare for at du ikke liker ting uten å smake på det?

Det kan være at du har meget gode utviklet smaksløker da? Slik som barn faktisk har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..

Hvordan er du på å prøve nye ting da?

Bestemmer du deg bare for at du ikke liker ting uten å smake på det?

Det kan være at du har meget gode utviklet smaksløker da? Slik som barn faktisk har :)

Tja, jeg kan prøve nye ting, men ikke sååå fryktelig ofte på eget initiativ. Føler jeg har smakt og spiser alt som er verdt å spise :ler: Noen ganger ser jeg bare at det ikke er aktuelt å spise/smake på en ting ja. Ja, jeg tipper på godt utviklede smaksløker :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sniff, sniff, host og hark og klø seg på magen mens hun strekker seg litt våken i overkøya og hører noen romstere og rope høye spørsmål her inne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Har totalt datatrøbbel på jobb i dag, og det går jo seff utover KG tiden min :fnise:

Pauser er viktige :opplyser:

Nå skal jeg ta lunsj, takker for :kaffekopp: Hoggern! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, derfor er jeg glad for at pappa har kjøpt bil med firhjulstrekk. Skjønt det hjelper vel lite om det er klink is, slik det er noen plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Å, jeg ønsker meg tilbake til tiden hvor også jeg hadde forhjulstrekk...det var tider det. Kunne stoppe midt i en glatt og bratt bakke for å slippe bussen forbi, og så var det ikke antydning til spinning noe sted.

Jubel og fryyd! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg ønsker meg tilbake til tiden hvor også jeg hadde forhjulstrekk...det var tider det. Kunne stoppe midt i en glatt og bratt bakke for å slippe bussen forbi, og så var det ikke antydning til spinning noe sted.

Jubel og fryyd! :biggrin:

Eh....det var FIREhjulstrekk jeg mente.... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det er greit å være litt unik da ;)

Nå køyer jeg! :natti:

Ikke sant :jepp:

:Gjesp:

Har totalt datatrøbbel på jobb i dag, og det går jo seff utover KG tiden min :fnise:

Pauser er viktige :opplyser:

Nå skal jeg ta lunsj, takker for :kaffekopp: Hoggern! :helen:

:vinke: Så irriterende! Må jo ha KG tid :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...