Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å ja! Da så jeg henne spasere nedover Torgallmenningen!!!

Jeg er nesten blind. Teller det?? :sjenert: Eller ikke blind da...

;)

Jeg er nesten fullkorrigert :opplyser: Men har litt problemer med det dominante øyet mitt for tiden, men det ordner seg, vet du :kose:

:fnise:

Ser du såååå dårlig AL? :kose:

Dominante øyet :klø: Høres skummelt ut!

Hvordan var the funny monday at work appi? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du såååå dårlig AL? :kose:

Dominante øyet :klø: Høres skummelt ut!

Nei, altså, jeg er ikke blind, men jeg ser ikke særlig godt :fnise: Det dominante øyet ditt er det som du bruker til å sikte med. Al har i tillegg dårlig fokuseringsevne og altfor store pupiller (som skal være veldig sexy :lur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mandag har vært litt kaotisk, men ellers ganske så bra. Nå pleier jeg en syk :mrgreen: Han har masse feber, fryser og svetter omhverandre. Synes synd i han, men jeg trøster så godt jeg kan. :)

Jeg var på linsekontroll i dag :opplyser: Synet mitt har forandret seg rart. Det ene ser jeg bedre! på og det andre dårligere. :klø: Jaja...

Nå skal jeg drikke solbærtoddy og surfe litt rundt på KG :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, altså, jeg er ikke blind, men jeg ser ikke særlig godt :fnise: Det dominante øyet ditt er det som du bruker til å sikte med. Al har i tillegg dårlig fokuseringsevne og altfor store pupiller (som skal være veldig sexy :lur:)

K82 noterer seg at Al har øyer og pupiller som en meget ivrig pillemisbruker* Skummelt :redd:

Min mandag har vært litt kaotisk, men ellers ganske så bra. Nå pleier jeg en syk :mrgreen: Han har masse feber, fryser og svetter omhverandre. Synes synd i han, men jeg trøster så godt jeg kan. :)

Jeg var på linsekontroll i dag :opplyser: Synet mitt har forandret seg rart. Det ene ser jeg bedre! på og det andre dårligere. :klø: Jaja...

Nå skal jeg drikke solbærtoddy og surfe litt rundt på KG :nigo:

:troest: håpe han blir fort frisk.

Din raring :kose::fnise:

SÅ snill du er og så rare øyne du har :fnise Nei da! :ler

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan tro jeg har blitt spurt ut om akkurat det.

"Bruker du dop??!"

Jeg så bare ned når administrativ leder kom inn i klasserommet og skulle snakke om narkotika. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan tro jeg har blitt spurt ut om akkurat det.

"Bruker du dop??!"

Jeg så bare ned når administrativ leder kom inn i klasserommet og skulle snakke om narkotika. :fnise:

:hoho: du så ned med deeee tinntallerknene til øyer :fnise:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Når jeg begynte og jobbe skulle 2 og jeg (en venninne av meg) læres opp til å måle PD - avstanden mellom pupillene. Det skal settes kryss i midten av pupillene (på brilleglasset da) og 2 fant ikke ut hvor midten var i mine fordi de var så svære!

:skratte:

Men det er ikke bare skøy da. Blir lyssky og har fokusproblemer. Men man lærer mye da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Når jeg begynte og jobbe skulle 2 og jeg (en venninne av meg) læres opp til å måle PD - avstanden mellom pupillene. Det skal settes kryss i midten av pupillene (på brilleglasset da) og 2 fant ikke ut hvor midten var i mine fordi de var så svære!

:skratte:

Men det er ikke bare skøy da. Blir lyssky og har fokusproblemer. Men man lærer mye da :nigo:

:hoho: så artig :rødme:

Men huff da, det er jo kjipt å bli lyssky og sånt da :kose: Hvorfor lærer man mye? :klø: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg må gjøre så mye rart med øynene mine så lærer jeg en del som jeg igjen kan bruke når jeg skal forklare kundene ting. Folk blir litt mindre skeptisk når jeg sier at jammen det har jeg prøvd og sånn virker det og sånn er det og så videre

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg må gjøre så mye rart med øynene mine så lærer jeg en del som jeg igjen kan bruke når jeg skal forklare kundene ting. Folk blir litt mindre skeptisk når jeg sier at jammen det har jeg prøvd og sånn virker det og sånn er det og så videre

:)

Aha, skjønner :Nikke::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...