Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er kjempeflink Piffy!! :klappe: Det er en herlig følelse når man ser hvor fint det blir! Jeg skulle ha malt gangen jeg da.. kvistlakk, grunning og maling.. men kommer liksom ikke i gang.. har ikke kjøpt maling enda heller.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k038.gif

a034.gif

Så kule :strix:

Så koselige dere er som holder liv i boken når jeg jobber som verst!

Nå har jeg malt kjøkkendørene! De er skikkelig flotte nå. Og noen er helt ferdig, så jeg måtte bare ta på handtakene igjen for å se; og det ble DRITstilig! At jeg ikke har gjort/tenkt på dette før :dåne: Og i tillegg *trommevirvel* så har jeg tapetsert gangen!!!!!! Har utsatt det i 6 mnd eller noe slik! Og endelig! er den ferdig! Forstår det ikke helt selv en gang :fnise:

Det er forresten gangveggen det er snakk om, og den er sikkert 10 m lang, hvertfall 6 :sjenert: Og har plaget meg i de 3årene vi har bodd her!

I dag kommer jeg til å sove godt/som en engel :fnise: Er skikkelig sliten! Skal bli godt å komme på jobb å sitte litt i ro :ler:

Flinkis :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Nei, den skal være svart som natten :nigo:

Takk, jeg liker den jeg og! ;)

:kaffekopp: den kan aldri bli svart nok ;)

så flink du er som maler og står på :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Er så sliten at dette kommer til å bli et kort innlegg.... Og så er det senga på meg. Er så vanvittig sliten, men nå er leil prikkfri! Det er omtrent ikke en plass som ikke er ryddet i eller vasket. Det er deilig å sitte skikkelig sliten i sofan, å se seg rundt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

:dåne: Er så sliten at dette kommer til å bli et kort innlegg.... Og så er det senga på meg. Er så vanvittig sliten, men nå er leil prikkfri! Det er omtrent ikke en plass som ikke er ryddet i eller vasket. Det er deilig å sitte skikkelig sliten i sofan, å se seg rundt nå :)

:hoppe: :hoppe: så flink du har vært! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært :kose: da må du hvile deg litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nu sittet og sett meg rundt i den "nye" heimen til stedets innehaver, og må si meg storligen imponert! Og jeg er om mulig enda mere sliten enn du var, hehe...

Jeg beundrer folk som har krefter og ork til å sette sine ideer ut i livet gitt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter for å komme inn i tråden til appi :dåne:

k82 tar bøøøøølgen for KG :sur:

Ap ap aaaaaaaapyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere ikke bredbånd der sørpå?

Kg er superraskt i trøndelag :opplyser:

Det er dere som stikker av med bredbåndet mitt altså!!

:sur:

Pokker også, så må jeg fløtte til Bartebyen da....

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG funker veldig bra her, og jeg bor på tjukkaste øslandet ;) Meen, er ikke et uvanlig fenomen at denne nettsiden er litt treg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker nesten ikke være her for tiden. Brukte 4 min på å komme inn på "mine innlegg" Irriterende. Noen som har laget tråd i "ris og ros" eller? Orker ikke sjekke, tar så lang tid :fnise:

I dag dro jeg hjem litt tidlig fra jobben ENE OG ALENE for å sole meg. Jeg føler at jeg har fortjent det. :jepp: Er sliten av 3 intense dager med å gjøre leil perfekt til :mrgreen: kommer hjem. Han BØR sette pris på det jeg har gjort! :ler: Regner med at han får seg et sjokk når han ser hva fruen har prestert :fnise:

Ellers?

Ballerinakjeks er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...