trulta_ Skrevet 3. august 2010 #3341 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg spiser søppeldynga-drops.. Jeg har ei bøtte med det. Det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #3342 Del Skrevet 3. august 2010 Al: Seff kan du få! Trulta: Jeg fikk ei bøtte av en kamerat som var på besøk i går Så vi har nok den samme bøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #3343 Del Skrevet 3. august 2010 Piffy: Hvor er du når jeg trenger deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. august 2010 #3344 Del Skrevet 3. august 2010 Al: Seff kan du få! Trulta: Jeg fikk ei bøtte av en kamerat som var på besøk i går Så vi har nok den samme bøtta Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #3345 Del Skrevet 3. august 2010 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. august 2010 #3346 Del Skrevet 3. august 2010 Al: Seff kan du få! Trulta: Jeg fikk ei bøtte av en kamerat som var på besøk i går Så vi har nok den samme bøtta Jeg kastet noen i går, jeg liker ikke dem hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3347 Del Skrevet 3. august 2010 Piffy: Hvor er du når jeg trenger deg? Jeg er her ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2010 #3348 Del Skrevet 3. august 2010 Hvor ble sommeren av???? Hvordan går det Piffy? Jeg er ikke innom dagbøkene så ofte lenger, men er jo med med sjeldent eller aldri da! Jeg trives i min nye jobb! Og nå er det bare to uker til første skoledag! Så her skjer det jammen store endringer i livet for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3349 Del Skrevet 3. august 2010 Hvor ble sommeren av???? Hvordan går det Piffy? Jeg er ikke innom dagbøkene så ofte lenger, men er jo med med sjeldent eller aldri da! Jeg trives i min nye jobb! Og nå er det bare to uker til første skoledag! Så her skjer det jammen store endringer i livet for tiden! Sommeren 2010, året uten sommer Og mine 4 uker er snart over, og det blir nesten litt godt å komme seg tilbake på jobb. Jeg har akkurat vært å løpt, vet ikke hvor langt men sprang i 40 min Går det bra meg deg og dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #3350 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Piffy: Er litt forvirret i forhold til at det er 2 paddington-stasjoner ser det ut til.. ser ut til at det er både tog og subway på den ene og bare subway på den andre.. lurer på hvordan vi finner ut hvilken stasjon vi kommer til? Den grønne linjen, eller var det den gule.. ser ut til å gå innom begge?? Det er litt forvirrende når vi skal av på Paddington stasjon for å komme oss til hotellet den første dagen.. :klø: Edit: Du kalles vel piffy og ikke iffy.. Endret 3. august 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2010 #3351 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Du som er så flinkis til å løpe fort du løp sikkert 8 km på 40 min. Endret 3. august 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2010 #3352 Del Skrevet 3. august 2010 Sommeren 2010, året uten sommer Og mine 4 uker er snart over, og det blir nesten litt godt å komme seg tilbake på jobb. Jeg har akkurat vært å løpt, vet ikke hvor langt men sprang i 40 min Går det bra meg deg og dine da? Deilig med løpetur! Jeg var på spinning i dag! Sa jeg det i stad? jaja.. Det går bra her ja! R er på fjelltur, og har generelt vært mye borte siste tiden, så jeg er ganske ensom om dagen. Men på lørdag kommer han hjem, og da blir det bedre, tror jeg. Tenk nå er det MØRKT!!! Ikke bekkmørkt da, men...Så grusomt, er ikke klar for ny mørketid enda. Vil ha minst en måned til med lyst døgnet rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3353 Del Skrevet 3. august 2010 Piffy: Er litt forvirret i forhold til at det er 2 paddington-stasjoner ser det ut til.. ser ut til at det er både tog og subway på den ene og bare subway på den andre.. lurer på hvordan vi finner ut hvilken stasjon vi kommer til? Den grønne linjen, eller var det den gule.. ser ut til å gå innom begge?? Det er litt forvirrende når vi skal av på Paddington stasjon for å komme oss til hotellet den første dagen.. :klø: Edit: Du kalles vel piffy og ikke iffy.. Kan godt kalles iffy Skal forøvrig sjekke litt opp hvor du bor og hvor det er lettest for dere å gå av Du som er så flinkis til å løpe fort du løp sikkert 8 km på 40 min. Spang nok ikke 8km da Deilig med løpetur! Jeg var på spinning i dag! Sa jeg det i stad? jaja.. Det går bra her ja! R er på fjelltur, og har generelt vært mye borte siste tiden, så jeg er ganske ensom om dagen. Men på lørdag kommer han hjem, og da blir det bedre, tror jeg. Tenk nå er det MØRKT!!! Ikke bekkmørkt da, men...Så grusomt, er ikke klar for ny mørketid enda. Vil ha minst en måned til med lyst døgnet rundt! Ja, når det er overskyet så er det blitt ordentlig "mørkt" Irriterende. I dag var det 1-2 timer med sol Kastet meg ut i singlet og kortbukse for å slikke litt sol Har og vært vekke og jeg har vært vekke fra han, men det er litt godt å da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2010 #3354 Del Skrevet 4. august 2010 Kan godt kalles iffy Skal forøvrig sjekke litt opp hvor du bor og hvor det er lettest for dere å gå av Spang nok ikke 8km da Ja, når det er overskyet så er det blitt ordentlig "mørkt" Irriterende. I dag var det 1-2 timer med sol Kastet meg ut i singlet og kortbukse for å slikke litt sol Har og vært vekke og jeg har vært vekke fra han, men det er litt godt å da Ser du svikter i natten Jo, sikkert 8 km :gjeiper: Huff, dumt du ikke har fått den værmessige sommeren du ønsket da. Jeg er veldig fornøyd, siden jeg hater varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2010 #3355 Del Skrevet 4. august 2010 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 4. august 2010 #3356 Del Skrevet 4. august 2010 Helluuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. august 2010 #3357 Del Skrevet 4. august 2010 Kan jeg nyte en her inne i dag Frk. Åpenbaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3358 Del Skrevet 4. august 2010 Ser du svikter i natten Jo, sikkert 8 km :gjeiper: Huff, dumt du ikke har fått den værmessige sommeren du ønsket da. Jeg er veldig fornøyd, siden jeg hater varmen. I dag er det Sitter bare ute jeg! Det er så deilig at jeg har ikke ord! God morgen God ettermiddag Helluuu Helluuuu!!!! Kan jeg nyte en her inne i dag Frk. Åpenbaring? Always, Hoggern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. august 2010 #3359 Del Skrevet 4. august 2010 Titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2010 #3360 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg titter også innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå