Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:hoho:;)

Natti App :klem::dagens-rose:

Ja, da var jeg her igjen! Og tror du det ble noe middag på :mrgreen: nei... Jeg sov til han kom av jobb jeg *håpløs* :dåne:

:vinke:

:kokk: jeg havregrøt til frokost. :spise:

Gleder meg til å treffe venninnen min senere, og så gleder jeg meg til å planlegge Rigaturen. :nigo:

Det skjønner jeg at du gleder deg til :nigo: Når var det du skulle reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da var jeg her igjen! Og tror du det ble noe middag på :mrgreen: nei... Jeg sov til han kom av jobb jeg *håpløs* :dåne:

Jeg reier til henne i Oslo torsdag 12. august, så reiser vi sammen til Riga fredag 13. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: gjorde du? :skratte::mrgreen: lukket opp døra og bare :sukk: ikke noe mat i dag heller nei, mens han hørte sovelyder fra soverommet :fnise:

Nå skal jeg spise :sikle: Snakkes senere i dag kanskje? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå!! Det høres deilig ut! Har ikke vært der, men det er så mange som sier at det er helt nydelig der :nigo: Har og sett sånn reiseprogram derfra, og det var skikkelig flott! Blir du lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: gjorde du? :skratte::mrgreen: lukket opp døra og bare :sukk: ikke noe mat i dag heller nei, mens han hørte sovelyder fra soverommet :fnise:

Nå skal jeg spise :sikle: Snakkes senere i dag kanskje? :nigo:

Jeg hørte han kom, så jeg spratt opp (dvs lengre ned i senga) og koset med pusen :ler: Som i; jeg har vært våken leeenge, jeg har bare koset med pusen :nigo: Han skjønte jo skissa, for å si det slik. Håret mitt stod jo alle veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå!! Det høres deilig ut! Har ikke vært der, men det er så mange som sier at det er helt nydelig der :nigo: Har og sett sånn reiseprogram derfra, og det var skikkelig flott! Blir du lenge?

:riste: Vi blir en langhelg. Reiser hjem om mandag formiddag, så vi har tre hele dager der. Kommer frem tidlig fredag morgen. :jepp:

Vil du ha postkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oy.. Da blir du den eneste som vet navnet mitt... Det er ganske spesielt, sikkert under 20 personer i Norge som heter det :redd::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi bestilt 11 spabehandlinger. :nigo:

Ohhh! Hvordan skal dere få tid til alt? Hvilke spabehandlinger har du bestilt? Ble det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Jeg blir så oppgitt av enkelte temaer her inne på forumet, at jeg har lyst å fortelle alle HVORDAN ting FAKTISK fungerer! :dåne: Orker ikke gå inn på eksempler, men folk kan av og til rett og slett ikke argumentere. I tillegg renner det over av dobbeltmoral og pisspreik! :dåne:

Jeg tror jeg trenger søvn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Jeg blir så oppgitt av enkelte temaer her inne på forumet, at jeg har lyst å fortelle alle HVORDAN ting FAKTISK fungerer! :dåne: Orker ikke gå inn på eksempler, men folk kan av og til rett og slett ikke argumentere. I tillegg renner det over av dobbeltmoral og pisspreik! :dåne:

Kunne ikke vært mer enig :opplyser:

Det finnes menge bedrevitere her.. :filer: Det skulle vært lov å anmelde folk for feilaktig informasjon.. Noen som sier ditt og datt bidrar jo å skape uro og frykt hos andre mennesker (kommer vel ann på samtalens tema egentlig da..) :sukk:

Natterangling på gang igjen eller? :nigo:

Her er det foringstid for småtroll :Nikke: Ute er det skikkelig tordenvær med lyn og det som hører med :regn: Synd det er så lyst på sommernettene her i nord... :sukk:

Jeg :hjerte: tordenvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig :opplyser:

Det finnes menge bedrevitere her.. :filer: Det skulle vært lov å anmelde folk for feilaktig informasjon.. Noen som sier ditt og datt bidrar jo å skape uro og frykt hos andre mennesker (kommer vel ann på samtalens tema egentlig da..) :sukk:

Natterangling på gang igjen eller? :nigo:

Her er det foringstid for småtroll :Nikke: Ute er det skikkelig tordenvær med lyn og det som hører med :regn: Synd det er så lyst på sommernettene her i nord... :sukk:

Jeg :hjerte: tordenvær.

Her er det rangling, og forøvrig full jubel om jeg klarer å sovne før kl 0600 (og det hjelper jo ikke akkurat heller på søvnen :ler: ) Her skinner sola, synes heller den kan skinne på formiddagen og sånn, men neeeiida. Den skinner kl 0327 :dåne:

Jeg digger og tordenvær. Var i Roma i fjor og det var første gangen jeg faktisk var redd :redd: Der var det buldring som ristet hjertet mitt! :sjokkert:

Ja, småtroll må ha mat :kose::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte han kom, så jeg spratt opp (dvs lengre ned i senga) og koset med pusen :ler: Som i; jeg har vært våken leeenge, jeg har bare koset med pusen :nigo: Han skjønte jo skissa, for å si det slik. Håret mitt stod jo alle veier!

:hoho: Han bare :roll: da eller? :ler:

:fnise: Håper det ikke er meg du sikter til..for jeg har jo rett og er ikke dobbeltmoralsk, nei..kan ikke være k82 :regler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...