kristian82 Skrevet 21. juli 2010 #3081 Del Skrevet 21. juli 2010 Den har et stilig etui også, men kan ikke finne bilde av det akkurat nå. Den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juli 2010 #3082 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja det synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3083 Del Skrevet 21. juli 2010 Hihi, liker at tråden min er blitt en mobilduppedingstråd I dag har jeg i det store å det hele vært ganske så irritert. Uten grunn. Og har akkurat hatt mensen :klø: Er nesten så jeg er irritert på å ha ferie! ? :dåne: Sikkert for at det er dårlig vær og at jeg ikke har en eneste plan. Men her er det som er galt i dag. 1. oppvaskmaskinen er ødelagt *KRISE* 2. Ene fordekket mister luft hele tiden, og så har kjøpt Kumhodekk! NOT good, for det om det var "billig". 3. Kattene hadde kommet seg inn på soverommet og hadde lekesloss i senga, ergo pels OVERALT. 4. Det regner. Det var sol tidligere i dag, men det var 13 grader. 5. Nettverkskortet mitt ser ut til å ikke fungere slik det skal. Ja, det var mer på den lista, men kommer ikke på det og det er kanskje like så greit akkurat nå. Puh, det var dagens det. F*** Anyways, nå skal jeg se film å prøve å slappe litt av. Siden ikke jeg har gjort noe annet idag :dåne: I morgen må jeg trene, i dag er jeg feit i tillegg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. juli 2010 #3084 Del Skrevet 21. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 21. juli 2010 #3085 Del Skrevet 21. juli 2010 Stakkar Blondie! *tilby varme drikker og pledd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3086 Del Skrevet 22. juli 2010 Det var litt egentlig, ja.. hehe.. Kan legge til at jeg fant tlf til 1000kr billigere denne uka og at den i tillegg hadde slått internett på i 3!!!!! timer! Well, well! Bedre dag i morgen? Stakkar Blondie! *tilby varme drikker og pledd* Varmer mer enn du aner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #3087 Del Skrevet 22. juli 2010 Det var litt egentlig, ja.. hehe.. Kan legge til at jeg fant tlf til 1000kr billigere denne uka og at den i tillegg hadde slått internett på i 3!!!!! timer! Well, well! Bedre dag i morgen? Varmer mer enn du aner Huff da, det er jo sånt man av as Håpe dagen i morgen blir strålende Nå skal jeg finne senga mi..den lille koslige senga mi med bilder av racebiler, shrek bamser osv...bare hente pysjen min først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2010 #3088 Del Skrevet 22. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3089 Del Skrevet 22. juli 2010 I dag har jeg sovet til omtrent nå :dåne: Så den er ikke noe bedre. I tillegg er det det verste regnet i nord på mange år Klarer ikke nyte at jeg har ferie, og det plager meg Skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Gleder meg så masse til noe at jeg er på nippet til å dø, og så når det kommer så er det bare en skuffet følelse i hele meg av å ikke kunne glede meg mer??? Forstå det den som kan. Nå skal jeg ha en Noen fler som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2010 #3090 Del Skrevet 22. juli 2010 Ja takk! *kakemonsteret titter innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3091 Del Skrevet 22. juli 2010 Det var godt. Fungerer ikke uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2010 #3092 Del Skrevet 22. juli 2010 Er du litt post-menstruell kanskje? Ikke pre men post? Ikke koselig å ha slike dager. Kan ikke trøste deg litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3093 Del Skrevet 22. juli 2010 Hehe, er sikkert postmenstruell. Hormoner ass! Og det er ikke koselig å ha flere sånne dager på rad. :klø: det er ikke ofte det skjer. Kanskje jeg er værsyk? Uansett... preøver og så godt han kan. Lager mat til meg, kjøper is osv osv, og det gjør bare at jeg får dårlig samvittighet og blir enda tristere. Jah, ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #3094 Del Skrevet 22. juli 2010 I dag har jeg sovet til omtrent nå :dåne: Så den er ikke noe bedre. I tillegg er det det verste regnet i nord på mange år Klarer ikke nyte at jeg har ferie, og det plager meg Skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Gleder meg så masse til noe at jeg er på nippet til å dø, og så når det kommer så er det bare en skuffet følelse i hele meg av å ikke kunne glede meg mer??? Forstå det den som kan. Nå skal jeg ha en Noen fler som vil ha? skjønner hva du mener Jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3095 Del Skrevet 22. juli 2010 Så bra noen forstår kompliserte meg (skulle forresten ha hatt en hurtigknapp for på pc'n ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #3096 Del Skrevet 22. juli 2010 Så bra noen forstår kompliserte meg (skulle forresten ha hatt en hurtigknapp for på pc'n ) Ja, det skulle man hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3097 Del Skrevet 22. juli 2010 Nå må jeg lage meg middag siden skal ut å spise med noen kompiser. Noen forslag til noe lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #3098 Del Skrevet 22. juli 2010 Nå må jeg lage meg middag siden skal ut å spise med noen kompiser. Noen forslag til noe lett? Stekte grillpølser og potetstappe. Svin ytrefille og salat.. Big One... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3099 Del Skrevet 22. juli 2010 Takker for tips Nå må jeg gå på butikken? Er det noe annet jeg skal kjøpe med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2010 #3100 Del Skrevet 22. juli 2010 Kontantkort til meg. Glemte å kjøpe på butikken i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå