trulta_ Skrevet 23. mai 2010 #2441 Del Skrevet 23. mai 2010 Stue/kjøkken/gang ganske lyst, det er vel en type kvit nå, men dårlig/stygt malt flere plasser, så derfor vil jeg male over det. Soverommet - beigelig, noe lunt hvertfall. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2442 Del Skrevet 23. mai 2010 Klassikerene er jo Latte og Kaffe Latte. Latte er den lyseste og de er veldig fine begge to. Om du ønsker en mørkere beige enn Kaffe Latte, så er sand veldig fine alternativ Men jeg foreslår at du kjøper et par fargeprøvebokser og maler på ei litt stor papplate som du kan flytte rundt i rommet. For en farge blir ganske så anderledes på en stor overflate, enn på en liten fargeprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. mai 2010 #2443 Del Skrevet 23. mai 2010 Stemmer du er jo fargeeksperten!! Aha! Du hjelpe meg vettu Hva foreslår du? Gang, stue og kjøkken er på en måte ett rom. Så der vil jeg ha lyst, gulvet er mørkt, men bør kanskje ikke ha helt hvit, vil ha det lunt og koselig. Jeg er egentlig ikke så nøye på soverommet. Men brunlige farger er jo fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2444 Del Skrevet 23. mai 2010 Vel, om du vil ha det omtrent så hvitt som mulig uten noen anelse av gult(eggehvitt) eller rødt(Latte) så er Chi den beste fargen. Hvitt med littegranne sort i. Nydelig farge, ren og klassisk! På soverommet kunne du kanskje ha en fondvegg i skikkelig brun/beige og resten i Latte f.eks? Blir sikkert kjempenydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. mai 2010 #2445 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva er en fondvegg? Hvilket hvit farge bør jeg velge for å få det lunt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2446 Del Skrevet 23. mai 2010 Lunt er Latte. Meget lys farge med littegranne rødt i, gir et varmt(men ikke rosa) preg på veggen. En fondvegg er en vegg med litt mørkere maling, og de andre tre av lysere nyanser. Dårlig forklart, men du kan prøve å google "fondvegg soverom" så får du et innblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2010 #2447 Del Skrevet 24. mai 2010 Så mye du kan om farger og maling, Piffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2448 Del Skrevet 24. mai 2010 Har jobbet som "malingsblander" i 7 år ved siden av studiene Nå har jeg spist frokost, og nå skal vi ut å handle planter og blomster! Og ja, jeg har sjekket, de har åpent. Hva er det med blomsterbutikker å ha åpent på søndager? Tjener de gode penger på slike dager? Har fått noen rare stikk på armen min og fotbladet mitt. Det klør så siiiinsykt, så det kan ikke være myggstikk for det klør ikke så mye hos meg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2010 #2449 Del Skrevet 24. mai 2010 Har fått noen rare stikk på armen min og fotbladet mitt. Det klør så siiiinsykt, så det kan ikke være myggstikk for det klør ikke så mye hos meg. :klø: Jeg har det samme bak på leggen, kanskje det er Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2450 Del Skrevet 24. mai 2010 Det håper jeg ikke altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2010 #2451 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg håper ikke det heller, men synes ikke vi kan utelukke det! Planer for kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2452 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe, den er grei Planen er å sløve og kanskje ta meg et glass cola med isbiter. Sånn siden det er en søndag-mandag Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2010 #2453 Del Skrevet 24. mai 2010 Fotball er vel den eneste planen her så langt. Må vel ha litt cola til jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2454 Del Skrevet 24. mai 2010 Her hjemme kommer det nok til å gå i fotballekstra på TV2/vglive, da min mor ikke har noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. mai 2010 #2455 Del Skrevet 24. mai 2010 Her hjemme kommer det nok til å gå i fotballekstra på TV2/vglive, da min mor ikke har noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2456 Del Skrevet 24. mai 2010 Jaja, bedre enn ingenting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. mai 2010 #2457 Del Skrevet 24. mai 2010 Jaja, bedre enn ingenting!!! Sant det. Å med cola ved siden av, så går det meste greit kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2458 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, true story! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. mai 2010 #2459 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, true story! I see your trueeee colors, shining true...I see, your trueeee colors, and thats why i love you, so dont bee afraid... :skratte: Det er en sang, ikke bli innbilsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2460 Del Skrevet 24. mai 2010 Don't be afraid, synger du..... I beg to differ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå