The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1641 Del Skrevet 19. april 2010 Det er faktisk den jeg har mest lyst på også. Har alltid hatt så masse blått, og tror jeg kan gå lei den rosa ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1642 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, jeg ser den Da er det en sikker vinner det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. april 2010 #1643 Del Skrevet 19. april 2010 Så kjedelig at du er syk Appifany! Håper du snart blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1644 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg tror jeg må revurdere det litt. Bikinien koster 64 dollar totalt, men for frakt skal de ha 27 dollar. Det ble over 500 kr til sammen, i tillegg skal sikkert den norske stat ha noe. Det skal de jo alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. april 2010 #1645 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg tror jeg må revurdere det litt. Bikinien koster 64 dollar totalt, men for frakt skal de ha 27 dollar. Det ble over 500 kr til sammen, i tillegg skal sikkert den norske stat ha noe. Det skal de jo alltid. Men staten trenger jo penger den også vettu Dyr frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1646 Del Skrevet 19. april 2010 Så kjedelig at du er syk Appifany! Håper du snart blir bedre Ja, håper og at jeg snart er frisk. Målte tempen nettopp siden sambo kom hjem med måler, og det var ikkr så ille Jeg tror jeg må revurdere det litt. Bikinien koster 64 dollar totalt, men for frakt skal de ha 27 dollar. Det ble over 500 kr til sammen, i tillegg skal sikkert den norske stat ha noe. Det skal de jo alltid. Det skal de alltid, ja. Synd det. Du kan jo bare se på H&M og slikt, de bruker jo titt og ofte kopiere VS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1647 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg betaler skatt. Det får holde. Frakten var veldig dyr ja, og jeg har jo ikke mulighet til å prøve bikinien, så jeg vet ikke hvordan den er på. Skjønt, jeg er jo nydelig i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1648 Del Skrevet 19. april 2010 Tviler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. april 2010 #1649 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan er formen i dag? Jeg har lyst på denne bikinien enten i blå, sjøgrønn eller rosa. Den var fin. Den bikinien var fiiiin Siden jeg har inntrykket av at du ikke er likblek og at du har mørkt hår?? så kanskje den sjøgrønne? Hvordan farger har du på øynene, Kitten? Jeg er syk i dag, hjemme fra jobb og. Det er dritkjedelig det. ute og, bare sånn for å gni det inn. Jeg tror jeg skal dra meg avgårde på jobb imorgen uansett hvor syk jeg er...Har for mye å gjøre. Føler jeg bare forfaller når jeg er syk, spiser alt usunn mat som er å oppedrive og trener ikke. DRITT. HATER å være syk!!! :troest: Syk enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1650 Del Skrevet 19. april 2010 Kristian Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1651 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, enda syk. Holder på å bli bedre da! Håper jeg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. april 2010 #1652 Del Skrevet 19. april 2010 Kristian Har du hatt en fin helg? Jepp, ganske så bra. Ikke skjedd så mye spennende, men besøkte en kompis om lørdagen, jogget litt, sett noen filmer og sånne ting. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1653 Del Skrevet 19. april 2010 Helgen var helt grei. Jobbet lørdag, og gjorde stort sett ingenting i går. Hadde egentlig paner om å gå på kino, men det ble ikke noe av. Hvilke filmer så du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. april 2010 #1654 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, enda syk. Holder på å bli bedre da! Håper jeg hvertfall... Syns du er mye syk jeg Helgen var helt grei. Jobbet lørdag, og gjorde stort sett ingenting i går. Hadde egentlig paner om å gå på kino, men det ble ikke noe av. Hvilke filmer så du? Okay. Kjipt å jobbe i helga kanskje? Jeg så Pursuit of happines, og righteuos kill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1655 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg synes det er greit egentlig. Er ferdig klokken 16, så kan fremdeles finne på masse moro. Hva synes du om filmene? Jeg har ikke sett dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. april 2010 #1656 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg synes det er greit egentlig. Er ferdig klokken 16, så kan fremdeles finne på masse moro. Hva synes du om filmene? Jeg har ikke sett dem. Ja, da er det jo ikke så ille, , kjipere for de som jobber til 21 f.eks. Da er det nok ikke så lett å finne på så mye artig. Nja, ble egentlig skuffet av begge to. Den pursuit of happines, skulle jo lissom være veldig bra, men nja... terningkast 3, og den andre var også terningkast 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2010 #1657 Del Skrevet 19. april 2010 Da fører jeg de ikke opp på listen over filmer jeg ønsker å se med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. april 2010 #1658 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det var en fin bikini, The Kitten. Jeg er så "kjedelig" at jeg skal nok bruke fjorårets i år også. Det er en kjempefin bikini, eneste minuset er vel at den er svart. Skulle helst sett at den var rød, blå eller grøn, men selve formen og sånt er så fint at det veier opp for den kjedelige fargen. MEN, dersom jeg finner samme bikinien i farger i år, så må jeg nok kjøpe meg en ny likevel Får håpe du begynner å bli bedre nå, Appifany. I dag har jeg vært på trening, om en time eller to skal jeg gå tur med hundene. I morgen skal jeg fylle litt luft i dekkene på nysykkelen, så skal jeg spraye på sykkelkjedeolje også skal jeg endelig få prøvd den ut! Er det mange her som har sett Clash of the titans på kino? Jeg så den i går, og må si at den var utrolig skuffende. Lyntyven var mye, mye bedre. Altså den filmen som også handler om Zeves, Hades, Halvguden Percius og sånt, men som har en annen handling. Der er Gudene skikkelig glade i menneskene og vil dem ingenting vondt, der hvor Percius blir anklaget for å ha stjålet lynet eller noe sånt. MYE, MYE bedre enn Clash of the titans. Endret 19. april 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1659 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg er ikke mye syk, K82 Har jernimmunforsvar! Så det så! Nå har jeg levert selvangivelsen! Endret 19. april 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. april 2010 #1660 Del Skrevet 19. april 2010 Så flink du er. Jeg har fått pappa til å se over min, men han fant ikke noe rart. Skuffa. Får sende den inn snart jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå