The Kitten Skrevet 14. april 2010 #1561 Skrevet 14. april 2010 Tøff sykkel! Så billig Du blir nok ikke en av de tornene nei Så trist da, få "ødelagt" fødselen pga en sur og teit jordmor. Hun jordmor dama som nektet en dame å banne under fødselen fikk forresten sparken leste jeg - om dere fikk med dere den saken. Om man ikke skal få lov til å bære seg litt når man føder så ja, da vet jeg ikke altså - åå, så glad jeg er for at jeg er gutt. Jeg fikk med meg den saken. Hadde jeg vært kvinnen som ble nektet å banne hadde jeg sikkert slått til henne av ren frustrasjon. Hørte forresten på raioen i dag at banning gjør at man tåler smerte bedre.
kristian82 Skrevet 14. april 2010 #1562 Skrevet 14. april 2010 Det er ikke lov å snakke om fødsler i min bok! (jeg skal faktisk prøve å få en kid en dag) I dag begynte jeg på jobb kl 0925 Det var godt å sove litt lenge Men til gjengjeld så jobber jeg til 17 i dag da, men de trengte folk så. Kanskje jeg skal gjøre dette fast en gang i uken? Jeg skal trene i kveld! Spinning! Elsker den timen! Ikke lov å snakke om det? Unnskyld da. Det skal jeg også prøve på, må bare finne en jente som garanterer meg jentebaby-ier først. Jeg fikk med meg den saken. Hadde jeg vært kvinnen som ble nektet å banne hadde jeg sikkert slått til henne av ren frustrasjon. Hørte forresten på raioen i dag at banning gjør at man tåler smerte bedre. MM, det hadde vært på sin plass med en ørefik da ja.
Teriyaki Skrevet 14. april 2010 #1563 Skrevet 14. april 2010 Linken virket ikke Linken virker helt fint hos meg? Tøff sykkel! Så billig Du blir nok ikke en av de tornene nei Så trist da, få "ødelagt" fødselen pga en sur og teit jordmor. Hun jordmor dama som nektet en dame å banne under fødselen fikk forresten sparken leste jeg - om dere fikk med dere den saken. Om man ikke skal få lov til å bære seg litt når man føder så ja, da vet jeg ikke altså - åå, så glad jeg er for at jeg er gutt. Ja, veldig billig. Hehe, kanskje jeg som er rar, men jeg har lyst til å føde. Hvordan står det til i dag da Appifany? Jeg var på spinning i går, og det er en utrolig bra time. Spesielt siste pulstoppen. Han gjør noe ingen andre spinninginstruktører som jeg har vært på har gjort før! Det gir en skikkelig puls. (den setningen der kan jammen missforståes..) Jeg skal også trene i dag. Men ikke spinning. Blir Vario og styrketrening.
*appifany* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1565 Skrevet 14. april 2010 Nå er jeg sliten, men sånn god sliten Er ganske klar for å legge meg å lese litt I dag har vært en tung dag, spinninga var urovekkende slitsom og jeg kjente blodsmaken?!? i munnen. Jeg begynner å få vondt i halsen og har overhodet ikke lyst å bli syk Føler at det er ikke lenge siden jeg var Håper en god natts søvn fikser det hele.
*appifany* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1567 Skrevet 14. april 2010 Det håper jeg og ! Hater å være syk, ikke bare er det ille det er også pokker så kjedelig!
*appifany* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1569 Skrevet 14. april 2010 Nei, så håper natten fikser det. Er ganske avhengig av å snakke i jobben min
mia83 Skrevet 14. april 2010 #1570 Skrevet 14. april 2010 Ja det skjønner jeg! Ikke kuult å snakke med noen og så svikter stemmen plutselig..
*appifany* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1571 Skrevet 14. april 2010 Nei, haha! Det har skjedd før for å si det sånn, og det er bare latterlig. Er plaget med halsen, men legen min sier at mandlene mine er for små til å taes Tipper det blir ny tur til legen om det ikke bedrer seg til i morgen.
trulta_ Skrevet 14. april 2010 #1572 Skrevet 14. april 2010 Nå kan jeg snart legge meg 15 timer igjen...
kristian82 Skrevet 14. april 2010 #1573 Skrevet 14. april 2010 Nå kan jeg snart legge meg 15 timer igjen... 15 timer til du kan legge deg...nei...skjønte det nå.
The Kitten Skrevet 14. april 2010 #1574 Skrevet 14. april 2010 Tror hun teller ned til helg. I arbeidstimer.
The Kitten Skrevet 14. april 2010 #1576 Skrevet 14. april 2010 Mannfolk! Av og til må de tenke seg om både to og tre ganger. Dette minnet meg på en hendeles som skjedde på jobb. Kunde: Du har tatt betalt for fem varer, og jeg har kjøpt fire. Meg: Nei, jeg har tatt betalt for fire var. Kunde: Jo, du har tatt betalt for fem varer. Meg: Nei, jeg har ikke det. Kunde: Ikke prøv å lure meg nå. Meg: Jeg prøver ikke å lure deg, jeg har tatt betalt for fire varer. Kunde: Jeg betalte for fem varer. Meg: Se på kvitteringen din. Kunde: (Ser på kvitteringen) Av og til må man tenke to ganger.
kristian82 Skrevet 14. april 2010 #1577 Skrevet 14. april 2010 Tror hun teller ned til helg. I arbeidstimer. skjønte det...etterhvert. K! Seff arbeidstimer. Mannfolk! Av og til må de tenke seg om både to og tre ganger. Dette minnet meg på en hendeles som skjedde på jobb. Kunde: Du har tatt betalt for fem varer, og jeg har kjøpt fire. Meg: Nei, jeg har tatt betalt for fire var. Kunde: Jo, du har tatt betalt for fem varer. Meg: Nei, jeg har ikke det. Kunde: Ikke prøv å lure meg nå. Meg: Jeg prøver ikke å lure deg, jeg har tatt betalt for fire varer. Kunde: Jeg betalte for fem varer. Meg: Se på kvitteringen din. Kunde: (Ser på kvitteringen) Av og til må man tenke to ganger. Ja, noen ganger er jeg bare heeelt fjern. :dåne: sånn hadde jeg klart å gjort også.
*appifany* Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1578 Skrevet 15. april 2010 Nå sitter jeg å spise frokost og drikker Skal være ordentlig kontordame og etterpå I dag (og i natt) har det regnet som bare fy, så nå er det nesten ikke snø igjen i byen, og bra er det. Jeg skal kjøpe bursdagsgave til sambo i dag. Aner ikke hva jeg skal kjøpe, så må bare ta meg en shoppingrunde DA ender jeg opp med og bare kjøpe ting til meg Nå skal jeg jobbe, les: file negler
trulta_ Skrevet 15. april 2010 #1579 Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg har også lett for å kjøpe noe til meg selv når jeg kjøper gave, spesielt når jeg kjøpe julegaver, da er det verst. Ofte blir det mange gaver til meg selv også Så manikyr er dagens gjøremål? her i dag Endret 15. april 2010 av trulta_
*appifany* Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1580 Skrevet 15. april 2010 Ja, holder på for hardet livet. Det er 14 timer igjen av jobbuka Gleder meg like stort til helg hver gang Jeg holder på å bli syk, så med min flaks så blir jeg syk i helgen. Hurra...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå