Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så bra du hadde det kjekt og :danse: masse i går. :jepp:

Flink du er som gjør masse :husarbeid: i dag. :klappe: Jeg har gått tur jeg. Så flink har jeg vært. :opplyser:

Jeg har nettopp fått 1 700 kr av Bergen kommune. Hva pengene er for vet jeg ikke. Men hvis de vil gi meg penger, så gjerne for meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja jeg elsker mozell, synes ikke den smaker kunstig i det hele tatt. Men mozell light derimot synes jeg er kunstig ja.

Jeg nipper ikke, jeg drikker kun brus når jeg spiser fredags/lørdagsmiddag eller spiser helgesnopen jeg. I går drakk jeg nesten en hel liter brus :sjenert: Men over en hel kveld, da.

Det er bra filmer ja. Spesielt siden jeg ikke har sett de så mange ganger som kanskje alle andre. Har sett nummer en kanskje max fire ganger, nummer to har jeg sett en og en halv gang, mens atter en konge har jeg nå sett to ganger. :)

Oki. Jeg er veldig veldig glad i brus. :sjenert: Men jeg kompanserer med at jeg ikke er glad i alkohol da. :ler: Og drikker lett brus, for jeg innbiller meg at det er bedre med mindre sukker og sånn, selv om E-stoffer osv. og noe om at det binder fett gjelder kanskje extra for light brusen. Vanlig coca cola er jo bare digg digg diggggg. :strix: Imponerende at du klarer å drikke så lite brus. :jepp:

MM, skikkelig bra filmer. Har ikke sett de så mange ganger jeg heller, nå fikk jeg lyst til å se de igjen.

Den eneste ligthbrusen jeg kan drikke er mozell light. Faktisk. Ellers smaker all lightbrus den der heslige rare smaken. Jeg drikker ikke mye brus, tror jeg ikke :klø: men det er helt klart verre de dagene jeg har vært ute :sjenert: I dag har jeg drukke en colaboks da, og den var så goooood :sikle::fnise:

Det var kjempegøy ute i går da, danset sånn at det gjorde ikke noe at jeg drakk litt for jeg kan umulig lagt på meg av det i går :ler:

Eller spiste jeg på burger king i går. Det er vel første gang på 10 år eller noe slikt at jeg har spist der. Spiste en halv burger, noe chips og løkringer. Ikke spes godt, men men.

I dag har jeg vasket sikkert 100 maskiner med klær, og brettet like mange. Er lei klær nå. Og så var det oppe til vurdering å dra å vaske bilen igjen. Vasket den for 2 uker siden, og det ser ikke ut som om den noen gang har sett rent vann.

Appy er partygirl og husmorsemne, så heldig samboeren din er as. :nigo::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått 1 700 kr av Bergen kommune. Hva pengene er for vet jeg ikke. Men hvis de vil gi meg penger, så gjerne for meg. :jepp:

Det er jo kjekt med ekstra penger da!!

Har dere blitt fan av kg på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia virre! Koselig at du tar turen innom :nigo:

Sitter her med en :kaffekopp: og har litt mandagsblues. Det er regn, det er lenge til helg, venninnen min reiser vekk for å studere videre i Danmark :sukk: Og for første gang på lenge, så gleder jeg meg ikke til treningen i kveld. Men den skal jeg på, blir uansett i bra humør av den.

Nå må jeg hente kopp nummer 2 for dagen, og har en skummel følelse at den blir nok ikke den siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er svartpølse. En lokal leverandør som lager det. Men man får kjøpt det over hele østlandet tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett hvordan pølser lages. Det er ikke et pent syn. :fnise:

Det tror jeg på. Egentlig spiser jeg kun grillpølser...men de lages nok på en kvalm måte de også da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og leser litt om helga og sånn.

Egentlig litt lite og bidra med sånn ellers... :sjenert:

Koselig at du er innom uansett :klem:

Nå er det snart tid for å dra hjem! Og godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste ligthbrusen jeg kan drikke er mozell light. Faktisk. Ellers smaker all lightbrus den der heslige rare smaken. Jeg drikker ikke mye brus, tror jeg ikke :klø: men det er helt klart verre de dagene jeg har vært ute :sjenert: I dag har jeg drukke en colaboks da, og den var så goooood :sikle::fnise:

Det var kjempegøy ute i går da, danset sånn at det gjorde ikke noe at jeg drakk litt for jeg kan umulig lagt på meg av det i går :ler:

Eller spiste jeg på burger king i går. Det er vel første gang på 10 år eller noe slikt at jeg har spist der. Spiste en halv burger, noe chips og løkringer. Ikke spes godt, men men.

I dag har jeg vasket sikkert 100 maskiner med klær, og brettet like mange. Er lei klær nå. Og så var det oppe til vurdering å dra å vaske bilen igjen. Vasket den for 2 uker siden, og det ser ikke ut som om den noen gang har sett rent vann.

Hehe, ja sånn generelt så synes jeg lightbrus smaker stygt. Men er ikke pepsi max en lettbrus? Den er jo sånn høvelig god. Men ordentlig brus er best, og siden jeg kun drikker brus i helgene, så ser jeg ikke poenget i å holde sukkernivået nede. :)

Det er det som er så fint med å være på byen etter at man har drukket! For da får man ristet av seg litt av kaloriene ;) Ikke det at jeg er redd for kalorier (i alle fall ikke i helgene), men det er jo greit å begrense seg litt i alle fall. :)

Hvordan er dagen i dag dA?

Oki. Jeg er veldig veldig glad i brus. :sjenert: Men jeg kompanserer med at jeg ikke er glad i alkohol da. :ler: Og drikker lett brus, for jeg innbiller meg at det er bedre med mindre sukker og sånn, selv om E-stoffer osv. og noe om at det binder fett gjelder kanskje extra for light brusen. Vanlig coca cola er jo bare digg digg diggggg. :strix: Imponerende at du klarer å drikke så lite brus. :jepp:

MM, skikkelig bra filmer. Har ikke sett de så mange ganger jeg heller, nå fikk jeg lyst til å se de igjen.

Appy er partygirl og husmorsemne, så heldig samboeren din er as. :nigo::ler:

Ja brus er KJEMPEGODT! Og det er uten tvil mozell som er favoritten. Nesten som en liten rus når helgen er der jeg tar første smaken :rødme:

Cola er skikkelig godt dagen derpå. :)

Jeg har ikke blitt med i fangruppen på facebook. Det er av den enkle grunn at jeg ikke vil at hele verden skal vite at jeg er svært aktiv på KG for å kanskje unngå å bli gjenkjent, selv om det så klart ikke ville være krise.

Jeg spiser kun Gilde grillpølser, og Gilde kjøttpølser (middagspølser). Alt annet pølsegreier spiser jeg ikke.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brus er godt ja! :sikle: Ikke lightbrus! Synes ikke noe om Pepsi Max heller jeg da.. men den smaker bedre enn Tab Extra iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull med pepsi max, tab ekstra osv, det er Cola som gjelder når det først er "lov" å drikke brus. Drikker og kun i helgene, og det er nok for meg. Det kan være at jeg tar en sympaticolaboks på en hard dag :ler: men det er heller sjelden.

Nå har jeg vært på trening, det var godt og det kjentes for å si det slik. Deilig følelse. Nå skal jeg bare slappe av med samboer å se noen av de teiteste og beste seriene nemlig, American dad, Simpsons og Family guy :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker brus altfor ofte til at jeg kan drikke vanlig brus. Da kommer jeg til å rulle avgårde. :sukk: Nøyer meg med pepsi max. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...