Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Så søtt. Det er godt å ha søstre :)

Jeg er egentlig veldig søt når jeg tenker meg om ja. :jepp: Nesten sånn "homofil venn søt". :skratte: :skratte: Med unntak av at jeg er hetro, maskulin og liker jente :flekke: da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte plutselig at jeg sjikanerte homser nå, men det gjør jeg altså ikke. Jeg er bare glad at du ikke er homo, K82. Vi skal jo danse villt neste gang jeg kommer til Oslo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte plutselig at jeg sjikanerte homser nå, men det gjør jeg altså ikke. Jeg er bare glad at du ikke er homo, K82. Vi skal jo danse villt neste gang jeg kommer til Oslo :ler:

:hoho: var jo ikke det vi gjorde.

Men er nå en gang glad for at jeg bare liker jenter. :ler:

Jaaaaa :strix: :strix:

K82 :skratte: av tanken. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:snurt: Du skal ikke :skratte: av den tanken, du skal :arwen::fnise:

Nei, egentlig er det jo en :shoppe: tanke, meeeen, jeg bare så for meg "viiiiiilllllld" dansing...K82 var skikkelig all ower frøken appy, og ja da :skratte: jeg...Men av meg selv da. :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! :ler: Ja, tut og kjør sier jeg bare :skratte::shoppe:

Ja "gapskratter" :skratte: AKKURAT "tut å kjør" jeg så for meg også. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt fra Bahia! :strix:

Hei hei :-)

Alt er bra :-) Enn med deg?

Jeg har ikke internett akkurat nå, for jeg skulle skifte internettleverandør, men de gikk konkurs de som skulle koble meg opp. hehe. Så de kunne ikke gi meg svar på når det blir nett på meg, men forhåpentligvis veldig snart.

Savner alle sammen der jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har hørt fra henne og at det går bra :strix:

Hyggelig at hun tok seg tid til å svare da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har hørt fra henne og at det går bra :strix:

Hyggelig at hun tok seg tid til å svare da :nigo:

Ja hun kan bruke maskina på jobben litt, men hun deler visstnok kontor med en til, så da kan hun ikke sitte på nettet hele tia.. sånn som visse andre.. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun kan bruke maskina på jobben litt, men hun deler visstnok kontor med en til, så da kan hun ikke sitte på nettet hele tia.. sånn som visse andre.. :sjenert:

:fnise:

*kremt* Nå forstår jeg ikke hva du prater om.

Neeeeeeeeei, jeg har det i mer enn bare kjeften for tenk. :snurt::fnise:

Flotte greier, da stiller du opp på fridays neste gang jeg er i Oslo da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Måtte bare inn og se litt her etter at jeg har lest alle de fine ordene dine i B.A. sin dagbok. Du virker som en klok person. :)

Må forresten si jeg er imponert over hvor mange sider dagboken din har fått allerede! Min dagbok har eksistert i et år nå, og har så vidt rundet 40 sider :fnise:

Jeg bor også i Nord, og er fornøyd med det, men må si at jeg av og til drømmer om å bo i Oslo eller i Trondheim for en liten periode. Likevell er det Bodø by som står mitt hjerte nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Måtte bare inn og se litt her etter at jeg har lest alle de fine ordene dine i B.A. sin dagbok. Du virker som en klok person. :)

Må forresten si jeg er imponert over hvor mange sider dagboken din har fått allerede! Min dagbok har eksistert i et år nå, og har så vidt rundet 40 sider :fnise:

Jeg bor også i Nord, og er fornøyd med det, men må si at jeg av og til drømmer om å bo i Oslo eller i Trondheim for en liten periode. Likevell er det Bodø by som står mitt hjerte nær.

:velkommen: skal du være! Alltid koslig med nye "bekjentskaper" i boka mi.

Jeg må si det samme i forhold til det du skriver til B.A. Jeg håper så at hun vinner kampen som så altfor mange har tapt.

I denne boken har jeg gode venner som liker å skrive like mye dill og dall som jeg gjør :fnise: Jeg må vel se om ikke jeg klarer og lokalisere dagboken din nå :)

Jeg trives og veldig godt i nord, og er tiit og ofte sørpå, men det er alltid godt å komme hjem nordover ;) Litt kjipt at det er vinter her 9 mnd av året, men ellers ok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: skal du være! Alltid koslig med nye "bekjentskaper" i boka mi.

Jeg må si det samme i forhold til det du skriver til B.A. Jeg håper så at hun vinner kampen som så altfor mange har tapt.

I denne boken har jeg gode venner som liker å skrive like mye dill og dall som jeg gjør :fnise: Jeg må vel se om ikke jeg klarer og lokalisere dagboken din nå :)

Jeg trives og veldig godt i nord, og er tiit og ofte sørpå, men det er alltid godt å komme hjem nordover ;) Litt kjipt at det er vinter her 9 mnd av året, men ellers ok :fnise:

Hehe, ja. Men man blir jo vant til det meste :fnise:

Det er jo da det er EKSTRA godt nå når vi begynner å se tegn til våren (men ja..Det er jo full vår allerede andre deler i landet :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, med første vårtegnet så er jo jeg i ekstase.

Men nå skal det jo sies at vi har hatt et FANTASTISK vær her i påsken! (men nå har vi sikkert brukt opp :sol: for i år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...