*appifany* Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1321 Del Skrevet 30. mars 2010 Var ute å spiste lunch i dag, såe har spist et måltid i dag Og sambo kommer hjem om 1 time, da skal jeg hante han på flyplassen Så søtt at du er bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mars 2010 #1322 Del Skrevet 30. mars 2010 Innom for å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mars 2010 #1323 Del Skrevet 30. mars 2010 Var ute å spiste lunch i dag, såe har spist et måltid i dag Og sambo kommer hjem om 1 time, da skal jeg hante han på flyplassen Så søtt at du er bekymret Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1324 Del Skrevet 31. mars 2010 tilbake Kitten Jeg har spist ute i dag og! Er det mulig? Kommer til å være så fattig etter denne påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mars 2010 #1325 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg er allerede blakk! Fylte bensin akkurat nå, over 13 kr literen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1326 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke noe ille det? Her er det 14.90 Er så ille at jeg har ikke lyst å kjøre på hytta i da, men det får bare gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. april 2010 #1327 Del Skrevet 1. april 2010 Reiser dere på hytten i dag? Hvor har dere hytte? Skal dere stå på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. april 2010 #1328 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er allerede blakk! Fylte bensin akkurat nå, over 13 kr literen! Jeg fylte på tirsdag, da kostet den 13.00. Det er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1329 Del Skrevet 1. april 2010 Vi har bare vært på hytta til familien i dag. Aket ned bakker og herjet. Er ganske sliten i dag, men har allerede spist 2 måltider i dag Å nå er sambo ute å henter kinamat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. april 2010 #1330 Del Skrevet 1. april 2010 Kinamat er godt! Hva spiste dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 1. april 2010 Vi hadde vårruller så klart. Og jeg spiste sånn chilisak med litt forskjellig kjøtt og grønt og sånt, og sambo hadde noe av det samme bare med karrisaus. Det var HOT, men godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. april 2010 #1332 Del Skrevet 1. april 2010 Kinamat er snadder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. april 2010 #1333 Del Skrevet 2. april 2010 Vi hadde vårruller så klart. Og jeg spiste sånn chilisak med litt forskjellig kjøtt og grønt og sånt, og sambo hadde noe av det samme bare med karrisaus. Det var HOT, men godt Er vårrull kinamat? Da har jeg spist og liker kinamat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. april 2010 #1334 Del Skrevet 2. april 2010 Er vårrull kinamat? Da har jeg spist og liker kinamat. det er bla annet kinamat ja, men de har det i thailand også så blir vel mer asiatisk mat kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. april 2010 #1335 Del Skrevet 2. april 2010 Innom for å si: GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2010 Forfatter #1336 Del Skrevet 3. april 2010 God påske til deg og Kitten! I går var vi på hytten igjen, vi spiste lammelår og drakk vin. Eller sambo drakk ikke siden han måtte kjøre tilbake Det er så koselig å være på hytten når vi er så mange. Vi var vel 11 voksne og 4 barn ca? Vel, man kan regne meg og søsteren min som barn og da, og i det tilfellet var vi 6 I dag skal vi ut på hytten igjen, spise litt, hente søster og mannen, for deretter å dra inn til byen og sjekke inn på suiten til SAS hotellet Der skal vi være i hele kveld og drikke champagne og spise god mat, før vi tar turen ut og kikker på bylivet Det kommer til å bli en digg påskeaften Ha en riktig god påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2010 #1337 Del Skrevet 4. april 2010 :dåne: Suiten på SAS hotellet.... Gidder ikke engang si at dere må kose dere... ....men kos dere forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. april 2010 #1338 Del Skrevet 4. april 2010 Det høres jo helt herlig ut!! :dåne: Regner med at dere koste dere! Fortell, fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. april 2010 #1339 Del Skrevet 4. april 2010 :dåne: Hvordan gikk det? *litt misunnnelig ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. april 2010 #1340 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) God påske til deg og Kitten! I går var vi på hytten igjen, vi spiste lammelår og drakk vin. Eller sambo drakk ikke siden han måtte kjøre tilbake Det er så koselig å være på hytten når vi er så mange. Vi var vel 11 voksne og 4 barn ca? Vel, man kan regne meg og søsteren min som barn og da, og i det tilfellet var vi 6 I dag skal vi ut på hytten igjen, spise litt, hente søster og mannen, for deretter å dra inn til byen og sjekke inn på suiten til SAS hotellet Der skal vi være i hele kveld og drikke champagne og spise god mat, før vi tar turen ut og kikker på bylivet Det kommer til å bli en digg påskeaften Ha en riktig god påske alle sammen! Så fett. God påske og ha det kult, satser på dere hadde de(t)re bra. :gjeiper: Endret 4. april 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå