Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Var ute å spiste lunch i dag, såe har spist et måltid i dag :sjarmor: Og sambo kommer hjem om 1 time, da skal jeg hante han på flyplassen :) Så søtt at du er bekymret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ute å spiste lunch i dag, såe har spist et måltid i dag :sjarmor: Og sambo kommer hjem om 1 time, da skal jeg hante han på flyplassen :) Så søtt at du er bekymret ;)

Bra. :Nikke::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: tilbake Kitten :)

Jeg har spist ute i dag og! Er det mulig? Kommer til å være så fattig etter denne påsken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe ille det? Her er det 14.90 :) Er så ille at jeg har ikke lyst å kjøre på hytta i da, men det får bare gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er allerede blakk! Fylte bensin akkurat nå, over 13 kr literen! :hakeslepp:

Jeg fylte på tirsdag, da kostet den 13.00.

Det er dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare vært på hytta til familien i dag. Aket ned bakker og herjet. Er ganske sliten i dag, men har allerede spist 2 måltider i dag :nigo: Å nå er sambo ute å henter kinamat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vårruller så klart. Og jeg spiste sånn chilisak med litt forskjellig kjøtt og grønt og sånt, og sambo hadde noe av det samme bare med karrisaus. Det var HOT, men godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vårruller så klart. Og jeg spiste sånn chilisak med litt forskjellig kjøtt og grønt og sånt, og sambo hadde noe av det samme bare med karrisaus. Det var HOT, men godt :fnise:

Er vårrull kinamat? Da har jeg spist og liker kinamat. :nigo::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Er vårrull kinamat? Da har jeg spist og liker kinamat. :nigo::ler:

:fnise: det er bla annet kinamat ja, men de har det i thailand også så blir vel mer asiatisk mat kanskje ? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til deg og Kitten!

I går var vi på hytten igjen, vi spiste lammelår og drakk vin. Eller sambo drakk ikke siden han måtte kjøre tilbake :fnise: Det er så koselig å være på hytten når vi er så mange. Vi var vel 11 voksne og 4 barn ca? Vel, man kan regne meg og søsteren min som barn og da, og i det tilfellet var vi 6 :ler:

I dag skal vi ut på hytten igjen, spise litt, hente søster og mannen, for deretter å dra inn til byen og sjekke inn på suiten til SAS hotellet :nigo: Der skal vi være i hele kveld og drikke champagne og spise god mat, før vi tar turen ut og kikker på bylivet :biggrin:

Det kommer til å bli en digg påskeaften :)

Ha en riktig god påske alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

Suiten på SAS hotellet....

Gidder ikke engang si at dere må kose dere... :snurt:

....men kos dere forresten!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt herlig ut!! :dåne: Regner med at dere koste dere! Fortell, fortell! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til deg og Kitten!

I går var vi på hytten igjen, vi spiste lammelår og drakk vin. Eller sambo drakk ikke siden han måtte kjøre tilbake :fnise: Det er så koselig å være på hytten når vi er så mange. Vi var vel 11 voksne og 4 barn ca? Vel, man kan regne meg og søsteren min som barn og da, og i det tilfellet var vi 6 :ler:

I dag skal vi ut på hytten igjen, spise litt, hente søster og mannen, for deretter å dra inn til byen og sjekke inn på suiten til SAS hotellet :nigo: Der skal vi være i hele kveld og drikke champagne og spise god mat, før vi tar turen ut og kikker på bylivet :biggrin:

Det kommer til å bli en digg påskeaften :)

Ha en riktig god påske alle sammen! :vinke:

Så fett. :hoppe::tommelopp: God påske og ha det kult, satser på dere hadde de(t)re bra. :gjeiper:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...