Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Herlige ferie!

Skal innom jobb da :sjenert: Men det er bare for å avslutte et salg. Salg går foran alt i livet :ler:

I morgen kommer sambo hjem, og jeg gleder meg! :hoppe: Klarer ikke å leve som en normal person uten han. Jeg og de to kattene mine liksom. :fnise:

I dag er det :sol: og FANTASTISK vær! Lurer på om jeg klarer å lure ut høytrykksvaskeren og dra den med i garasjen på jobb for å vaske bilen? :klø: Men boden er full og sambos jobb :vetikke: Og når jeg sier full, så mener jeg F-U-L-L! Enda vi har system :ler:

Vel, kanskje jeg skulle fikse meg litt og stikke på jobb? Tja... jeg kan ta det i mitt tempo, for jeg har FERIE!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer med. Det er jo påske jo, folk tenker seg ikke om. Dessuten er det bare å dra dit, og kommer du ikke med så kan du jo trene i sal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for og fortsette på den siste der.

Jeg drikker lite jeg og.

Litt fordi jeg har b.la en far som er for glad i alkohol også fordi jeg synes det er så lite pent med fulle folk.

Damer i 35+ årene som knekker hæler og snubler med opprevne strømper og leppestifften på nesa. *grøss*

Men mest av alt drikker jeg lite fordi jeg liker ikke den følelsen av og miste meg selv på en måte.

Når det er sagt, vi kjøpte oss et par flasker vin til jul.

Kanskje skal en åpnes nå i påska? :klø:

Kooos deg i påska appifany!!

Nyt ferien, plutselig er den forbi...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja påsken går jammen fort! Plutselig er den over! Man må nyte de dagene man har fri! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri helt til i morgen kveld. Det er deilig. Har ikke jobbet siden torsdag. Har vært godt med noen fridager ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri helt til i morgen kveld. Det er deilig. Har ikke jobbet siden torsdag. Har vært godt med noen fridager ja!

:strix: jeeeeeeeeepp. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 50% fast stilling. Kunne tenkt meg 75%, men ville ikke hatt mer fast. I mitt yrke får man jo egentlig jobbet så mye man vil, iallefall ettersom jeg tar ekstravakter både på min nåværende og min gamle arbeidsplass.

Men det hadde vært greit med 75% fast, fordi da hadde jeg sluppet å ta på meg alt jeg får tilbud om i tilfelle det ikke skulle være noe ledig neste uke.. noe det jo alltid er.. :ler:

Forutsigbarhet med andre ord! Det er noe jeg ikke har i min arbeidssituasjon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer for carbonara, men det er fordi vi hadde kylling og ris både lørdag og i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...