Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

oh, jeg er og spent!

Vet ikke om jeg har tjent litt for mye i fjor, og betalt litt for lite skatt :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å logge meg på i går, men så hadde jeg visstnok glemt passordet :sjenert: Så jeg ble utestengt i en time, da gikk jeg bare å la meg :fnise:

Sitter her med dagens :kaffekopp: Det er :sol: ute å livet er generelt herlig! :nigo:

Skal til optiker i dag igjen, holder på med å bytte linsetype. Deretter skal vi til storesøsteren til sambo og spise middagn som moren han er der å lager :ler: Ja, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Er grått her i dag.

Jeg fikk ikke frem min selvangivele på altinn nå, måtte prøve igjen senere. Mulig det er mange som sjekker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altinn har ikkert ikke kapasitet til alle som vil sjekke nå nei :)

Og God Morgen forresten. Jeg er så uhøflig i boka mi :fnise: Tenker på å gå å hente enda en :kaffekopp::sjenert: Være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk akkurat hente meg en kopp jeg, men har ikke drukket noe enda.

Åh nå begynner jeg å like din ticker enda mer. 3 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke for å skryte eller no, men jeg har den fineste tickeren i verden ! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke on the top of mye head, men det kan vi sikkert finne ut av på www.dinepenger.no :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ikke så ille å ha en pappa å spørre, nei :)

Gaaah! Fri for :kaffekopp: igjen! Pleier å ta sånne små kopper med :kaffekopp: , mocca, heter den. Jeg synes den er litt bedre.

Nå merker jeg at jeg begynner å bli sulten. 1 time og 40 minutter igjen til :spise: Oy, det var litt lenge det. 5 timer og 35 min igjen til jeg er ferdig på jobb for i dag.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har hørt at det er flere faktorer som avgjør når man får selvangivelsen. Bla alfabetisk på etternavn og greier. Men vet ikke om det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da i første halvdel av alfabetet.

Bare å håpe at det går bra da.

Veldig mange har jo funnet det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de? Ja, jeg må prøve huske passordet og sjekke når jeg kommer hjem. Nå skal jeg :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...