Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

6 timer igjen!!!!!

og dagens andre :kaffekopp: Mandager er hektiske, men tar meg litt tid til KG- kaffe med trulta :fnise:

Skal bli så ubeskrivelig deilig med påske at det er helt latterlig! :hoppe::nigo::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer igjen!!!!!

og dagens andre :kaffekopp: Mandager er hektiske, men tar meg litt tid til KG- kaffe med trulta :fnise:

Skal bli så ubeskrivelig deilig med påske at det er helt latterlig! :hoppe::nigo::danser:

:hallo:

Jeg gleder meg også kjempemasse til påske. :jepp:

Sannsynligvis skal jeg jobbe onsdagen før skjærtorsdag, men det gjør meg ingenting. Pengene kommer godt med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, visst ! Det er digg med penger :lol: ingen tvil :nigo: Og det er digg med påske. Er ganske mange ting som er digg for tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri er digg.

Jeg må finne meg noen lamper jeg. Slik at jeg slipper å ha det så opplyst, men mamma har ikke svart på om hun kan kommer med bord til meg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Tror hun har sett meldingen hun fikk med meg. Hun bruker å svare, verre med pappa. Tror han leser meldingene sine, men hvis han svarer, så står det "ingenting å vise" (Det er ei tom melding) han er ikke fullt så stø på den telefonene ennå :fnise:

Har lampehuset eller skeidar noen fine lamper for tiden?

Appifany, siden vi har mye likt, hvilke lamper har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig!

Tror hun har sett meldingen hun fikk med meg. Hun bruker å svare, verre med pappa. Tror han leser meldingene sine, men hvis han svarer, så står det "ingenting å vise" (Det er ei tom melding) han er ikke fullt så stø på den telefonene ennå :fnise:

Har lampehuset eller skeidar noen fine lamper for tiden?

Appifany, siden vi har mye likt, hvilke lamper har du?

Pappa begynne ofte midt inni en fortelling og tror vi på magisk vis vet hva som kom før det han holder på å si. :klaske:

Jeg er ikke helt oppdatert i lampeverden. Min farmor har en buddhalampe, vil du ha en sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg litt lik din far, jeg kan begynne å fortelle noe midt inni, og bytter tema fort. Så det gjelder å følge med :fnise:

Næh usikker på om jeg vil ha buddhalampe altså.

Tror jeg vil ha en lampe på veggen i gangen, og kanskje en på det bordet som mamma skal ta med seg, og kanskje ei ved siden av tven.

Jeg bør kjøpe meg teppe også, kanskje jeg skal finne ut hvor stort jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg klarer å finne de lampene vi har til deg. Vi har en stor, rund en som står på gulvet, med dimmer. Kjøpt på IKEA, og så har vi en lampe som har avlang, rund skjerm. Skal se om jeg finner noe som ligner på google. Ok.. fant noe som kanskje kan ligne. Om du går på www.lampehuset.no og søker på INDO bord, så dukker det opp en lampe der. Den vi har er litt høyrere, med litt lengre skjerm uten mønster på. Det er bare en helt egghvitfarget skjerm.

Nå er det mat på Piffy! Sulten som en ulv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme!!! Ah, deilig!

Sambo holder på å lage mat på kjøkkenet, jeg har ryddet litt og satt på en maskin med klær. :nigo: Den ene pusen er ute på tur, mens den andre vet jeg ikke hvor er akkurat nå. Jeg tipper soveromsvinduet :) var nemlig akkurat inne der å redde opp sengen :)

Nå kom den ene pusen inn i stua, og mjauer noe forferdelig. Han er litt oppmerksomhetssyk. Han er så avhengig av sambo at jeg teller snart ikke lengre :fnise:

I dag skal jeg bare spise litt, slappe av og dra å trene i kveld. Jeg gleder meg, det blir deilig å være litt aktiv etter å ha vært stillesittene i et par dager :nigo:

Nå er det mat!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mayo-serien på stua. Lamper altså. Tror det er Mayo den heter. Har uplighten og to vegglamper. De finnes i bordlampe og taklampe også. De fås kjøpt på Bohus.

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva går en rar venneforespørsel ut på ?

Det lurte jeg og på :gjeiper:

Ellers, hei og hopp folkens :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalles spam :opplyser:;)

:vinke: Virre!

Jeg er litt sløv etter treninga i dag, det er godt å kose seg i den nye sofaen vår :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler :nigo: Har funnet meg et favoritthjørne, og det er det diggeste hjørne jeg noen gang har satt min rumpe i! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :nigo:

Jeg skal sjekke altinn, litt spent. Håper på masse penger. Spent på hva som står, og om det står "Førebels utrekna skatt til gode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...