Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skremmende nestenulykke!

*grøss*

Heldigvis gikk det godt med deg!

Kanskje er du rett og slett vårslapp eller vårdeppa?

Har hørt om flere som har det slik du beskriver.

Uansett... Snart påskeeggtid!!

:danse:

Ha en flotters tirsdag!

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare 8 dager til å stå opp tidlig før påskeferie!!

Skrevet
Skremmende nestenulykke!

*grøss*

Heldigvis gikk det godt med deg!

Kanskje er du rett og slett vårslapp eller vårdeppa?

Har hørt om flere som har det slik du beskriver.

Uansett... Snart påskeeggtid!!

:danse:

Ha en flotters tirsdag!

:kose:

:klem: Heldigvis!

Ja, lurer på hvordan det er mulig å være vårslapp når det er 75631 mill tonn med :snø: ute. :ler: Well, well det er nok noe slikt kan jeg tenke meg, for det har kommet nå de par siste ukene.

Det er bare 8 dager til å stå opp tidlig før påskeferie!!

OOOOHHhhooohhhh!! Det var skikkelig god lesing det du, trulta! :nigo: For det om jeg ikke sover så veldig mye lengre, det er bare godt å våkne når man selv våkner :Nikke:

Skrevet

Helt enig.

Jeg lurer på om jeg har stil bort vekkeklokken på mobilen igjen, jeg hører den ikke mer hvertfall. Men jeg har en "vanlig" vekkeklokke også, den lager stygg lyd :eeeh:

Har du planer for dagen?

Skrevet

Jeg har Happy Med leona lewis(eller noe slikt) som vekkelyd på mobilen, den er litt koslig å våkne til :)

Jeg skal ha linsekontroll i dag, tester nemlig ut noen nye silikonbaserte linser og de er bedre for øynene mine enn de vanlige jeg bruker. De er og sikkert dobbelt så dyr da.

Jeg tenker at i dag skal jeg ikke trene, bare slappe av og se om det kan hjelpe litt på formen.

Du da?

Skrevet

Jeg skal trene i dag faktisk :hoppe:

Det er noen uker siden sist, men det blir uvant. Nytt treningssenter, nye folk og nye instuktører. Savner de to jeg brukte å trene sammens med.

Skrevet

:hoppe: Jeg skal terne i morgen. Det er den beste spinnigstimen i uka! Og så vurderer jeg å ta helg, sånn treningmessig, for å se om det kan hjelpe? :klø: Jeg må innrømme at jeg er "in a picle" på hva som kan være galt. Ene venninnen min lurer på om jeg kanskje begynner å bli utbrent, men det tror jeg ikke.

Dette går jo litt utover sambo, må jeg og innrømme. Kjefter og sutrer på han, og jeg prøver å skjerpe meg :( Ikke så lett der der.

Skrevet

Kanskje lurt å ta noen rolig dager evnt. uker, for å se om det hjelper. Men trening skal jo gi energi.

Skrevet
Kanskje lurt å ta noen rolig dager evnt. uker, for å se om det hjelper. Men trening skal jo gi energi.

I know, det er jo derfor jeg er litt skeptisk om dagen, men men, det ordner seg ;)

Nå gleder jeg meg til lunchen :nigo: Begynner å bli litt sulten ;)

Skrevet

Har med ferskt brød i dag og :nigo: Bah.. ble enda mer sulten nå kjenner jeg!

Skrevet

Ei lita stund igjen for meg.

Hørt noe mer om sofaen?

Skrevet

Da har jeg spist, men ble ikke helt mett. Men nekter og spise 3 skiver altså, to får holde.

Hm.. hvor lenge er det igjen av dagen...: 3 timer og 25 minutter. Puh, det var litt lenge det

Skrevet

Jeg ble heller ikke så mett, jeg spiser også 2 skiver, det får være nok altså.

Skrevet
Da har jeg spist, men ble ikke helt mett. Men nekter og spise 3 skiver altså, to får holde.

Hm.. hvor lenge er det igjen av dagen...: 3 timer og 25 minutter. Puh, det var litt lenge det

Jeg ble heller ikke så mett, jeg spiser også 2 skiver, det får være nok altså.

:fnise: Blir vel ikke tykk av eventuelt 3 skiver da. :gjeiper:

Skrevet

:fnise:

Sambo ringte akkurat; vi får nysofaen på torsdag! Jei! Og da kommer de å henter den vi reklamerte på i tillegg! :hoppe: Jeg gleder meg!!!! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...