*appifany* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #881 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har vært trent, og har akkurat spist et par skiver til kvelds. Fikk skikkelig trent magemusklene i dag, puh! Kommer nok til å kjenne det i morgen. Noen som følger med på Paradise Hotel? Jeg gjør ikke det (det er bare på i bakgrunnen altså) Nå skal jeg hvertfall snart pelle meg i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. mars 2010 #882 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg så på de siste 10 min av Paradise.. Var vel ikke den beste underholdninga jeg har fått i år, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #883 Del Skrevet 8. mars 2010 Nei, det er jeg enig i Men noe må man jo se på etter trening? Kan jo ikke gå rett i dusjen Vel, har enda ikke kommet meg i den berømte dusjen da. Er sliiiten, det skal bli godt å ha fri torsdag og fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #884 Del Skrevet 8. mars 2010 Misunnelig på din torsdag og fredag! Har du kommet deg i dusjen nå? Gleder meg til jeg skal begynne å trene igjen, men litt skummelt den første tiden på ett nytt treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #885 Del Skrevet 9. mars 2010 Skal sove så hinsides lenge på torsdag å fredag, at det skulle ikke være mulig!? Eneste jeg har å gjøre, det er en linsekontroll på torsdag, og det er det jeg har på agendaen Det er ganske så skiftende vær her i nord. Søndag regnet det hele dagen, det var 7 varmegrader ute og jeg tenkte pittelitt på at nå er det våren som trår til. Og det var ikke rent lite vann som laget elver i gatene våre. Det var helt villt. Har kontor ved siden av takstdamen vår ( ), og på et punkt hørte jeg bare i går: Jeg er så lei vann nå!!!!!!! (Vi har jo og dekket omtrent alle frostskader som er i landet vårt i tilleg ) Så var det i går da. Når jeg og venninna mi kjørte på trening, så så vi ikke en meter foran bilen altså. Det var sånn vind og så mye snø, at man skulle tro det var teknisk umulig. Vi så ikke rundkjøringa vi skulle inn i en gang. Og ikke minst må jeg nevne at det var sånn 10 minusgrader, 20 effektive(er jeg sikker på) Så er det i dag da. Opphold, stille 2 minusgrader. Antydning til Jeg forstår meg rett og slett ikke på dette været. Sitter her med dagens første og oppdaterer KG på været her i nord. Jobbe litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #886 Del Skrevet 9. mars 2010 Nææhh du trenger ikke å jobbe. Jeg må snart finne mer varm kaffe her For ett skiftende vær, her er det grått og kanskje rundt null. (jeg har ikke fått hengt opp termometermåleren min) Men det er 2 plussgrader ifølge storm her. 29 timer og 9 minutt igjen til helg... Jeg må jo telle ned vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #887 Del Skrevet 9. mars 2010 Nå :snø: det igjen Er pisselei av :snø: Må hente meg en ny snart. Har spist en pære til frokost. Nå er det (ja, jeg begynte på innlegget mitt for 19 min siden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #888 Del Skrevet 9. mars 2010 Fortsatt grått her, men det har blitt lettere. Jeg har kokt ei ny halv kanne med kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #889 Del Skrevet 9. mars 2010 Nå :snø: det tett igjen Kan bli oppgitt av mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2010 #890 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg ser heller ikke på Paradise. De virker så utrolig blåste i hue alle sammen at jeg orker ikke se det. Merkelig at du bor i nord. Inni hodet mitt bor du i sør, t.om i Kristiansand. Lurer på hvor jeg har fått det fra. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #891 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvor har du det fra? Men sånn har egentlig jeg det og med enkelte her inne. Jeg plasserer dem i en bås før jeg faktisk vet/ gidder å lese noe om hvor dem kommer i fra. Jeg trenger å ha lunch snart ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #892 Del Skrevet 9. mars 2010 Men du kan ha litt rett også. Morsomt når du vet hva folk heter på rett og hvordan dem ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #893 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg ser ut som en *apiffany* med masse krøllete blondt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. mars 2010 #894 Del Skrevet 9. mars 2010 Her er det soooool Og jeg håper det holder seg for å si det sånn!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #895 Del Skrevet 9. mars 2010 Den har ikke jeg sett i dag, men vi har hatt regn Og da forsvinner snøen litt, og det er bra. Appy, jeg kjøpte meg pleddet i dag. Og det er veldig mykt og varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #896 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er lenge siden jeg har vært her nå. Jeg har savnet deg. Så deilig med langhelg. Håper du nyter dagene til fulle. Jeg jobber tordag og fredag. Det skal bli greit egentlig, trives veldig godt på arbeidsplassen. Må fortelle et par historier som skjedde på lørdag: i Jeg satt i kassen og en dame skulle betale Meg: Det blir 52.50 takk Hun: Gir meg 50 kr og etter lang overveiing 2 kr til. Meg: Takk, og så 50 øre til. Hun: Nei, drit i det, drit i det. Meg: Hva mener du? Du skal betale 50 øre til. Hun: Nei drit i det, drit i det. Så gikk hun bare. Litt senere kom en eldre dame. Etter å ha betalt fikk hun 50 øre igjen. Hun: De kan dere bare beholde Meg: Vil du ikke ha dem? Hun: Nei, behold dem her. Meg: Vær snill å ta dem med deg, for vi skal ikke beholde vekslepengene til folk. Hun: Jeg får ta med meg den hersens 50-øringen da. Det beste hadde jo vært om de to damene sto i kø sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #897 Del Skrevet 9. mars 2010 Koster posene penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #898 Del Skrevet 9. mars 2010 Koster posene penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #899 Del Skrevet 9. mars 2010 Da er du heldig, for da slipper du en del kommentarer. Jeg ble ganske lei av kommentaren "Nei, jeg får vel ikke igjen på skatten" når jeg spurte om vedkommende ville ha kvitteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #900 Del Skrevet 9. mars 2010 Da er du heldig, for da slipper du en del kommentarer. Jeg ble ganske lei av kommentaren "Nei, jeg får vel ikke igjen på skatten" når jeg spurte om vedkommende ville ha kvitteringen. Folk sier utrolig mye dumt selv om de ikke må betale for posene. Det er sælig mange som først gransker uniformen min, så spør de: "Jobber du her?" Ville det vært veldig frekt å svare "Nei, jeg bare liker uniformen så godt at jeg spurte om å få låne en."? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå