kristian82 Skrevet 26. februar 2010 #761 Del Skrevet 26. februar 2010 er alene hjemme også nå, så da får jeg sovet ordentlig.. dvs akkurat nå så har jeg besøk av to nevøer da. De er ikke så mange årene yngre enn meg. Vi sitter på hver vår maskin.. veldig sosiale.. Vi var sosiale under skiskytinga da artig! Jepp, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2010 #762 Del Skrevet 26. februar 2010 Nå skal de visst se på film nå. Jeg har sagt at de får slokke når de går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. februar 2010 #763 Del Skrevet 27. februar 2010 er alene hjemme også nå, så da får jeg sovet ordentlig.. dvs akkurat nå så har jeg besøk av to nevøer da. De er ikke så mange årene yngre enn meg. Vi sitter på hver vår maskin.. veldig sosiale.. Vi var sosiale under skiskytinga da Apropos skiskyting. Alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2010 #764 Del Skrevet 27. februar 2010 God morgen!! Titter innom og leser litt, for gullet igår og for helga i det jeg på deg!! Ikke værst alt det der så tidlig på morran! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #765 Del Skrevet 27. februar 2010 alle sammen som har vært en tur innom boka mi siden jeg tok helg igår! Jeg dro nesten rett etter jobb å trente i går, så plukket jeg opp sambo og vi dro å handlet. Ble en ganske så lavkarbo handling i går. Vi har nemlig bestemt oss på å komme i form, og å spise kjernesunt. Vi gjør det jo ellers og, men vi skal kutte ned på ris, pasta, potetet, potetgull, cola osv. Ikke kutte ut, men kutte ned. Hvertfall, vi var på obs å brukte 1400,- på det vi trenger av ting til vår lavkarbolignende rutine som vi skal begynne med nå. Når vi kom hjem laget vi chiligryte uten ris, som var så hot at vi klarte ikke spise så masse av den. Sambo er så flink å lage mat, men nå gikk han helt vill med krydder MEN det var som alltid nydelig! Så så vi på stafetten, og jeg klarte ikke se skytingen til guttene, så jeg gikk å stilte meg i gangen å hørte på i stedet. Den eneste jeg klarte å se var siste skytinga til Bjørndalen, men da stod/gikk jeg rundt i stua, for jeg klarte ikke å sitte i ro Tilsist så vi "Where the wild things are" og det syntes jeg var en fin film, men vet ikke helt om sambo syntes det samme I dag våknet vi til at pusene hadde knust den ene telysholderen som står på høytalerene våre. Så da var det sjekking av poter og støvsuging. Da støvsuget jeg like gjerne hele leiligheten Etter at jeg var ferdig så tenkte jeg at jeg skulle spise frokost, men hva spiser man når man ikke kan spise brød? Men da tenker jeg, det skal ikke være en sånn ille "kur" at jeg baker like gjerne et sunt brød. Og som sagt så gjort, så står det nå i ovnen og stekes. Lurer på om det er godt, jeg? :klø: Gleder meg til å smake Ønsker alle en riiiiiiiiiiiiiigktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2010 #766 Del Skrevet 27. februar 2010 så flink du er da! Du har jammen fått gjort mye i dag. Jeg har egentlig bare sløvet i dag jeg.. skal på jobb om et par timer.. Så må få gjort litt her snart og tatt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. februar 2010 #767 Del Skrevet 27. februar 2010 alle sammen som har vært en tur innom boka mi siden jeg tok helg igår! Jeg dro nesten rett etter jobb å trente i går, så plukket jeg opp sambo og vi dro å handlet. Ble en ganske så lavkarbo handling i går. Vi har nemlig bestemt oss på å komme i form, og å spise kjernesunt. Vi gjør det jo ellers og, men vi skal kutte ned på ris, pasta, potetet, potetgull, cola osv. Ikke kutte ut, men kutte ned. Hvertfall, vi var på obs å brukte 1400,- på det vi trenger av ting til vår lavkarbolignende rutine som vi skal begynne med nå. Når vi kom hjem laget vi chiligryte uten ris, som var så hot at vi klarte ikke spise så masse av den. Sambo er så flink å lage mat, men nå gikk han helt vill med krydder MEN det var som alltid nydelig! Så så vi på stafetten, og jeg klarte ikke se skytingen til guttene, så jeg gikk å stilte meg i gangen å hørte på i stedet. Den eneste jeg klarte å se var siste skytinga til Bjørndalen, men da stod/gikk jeg rundt i stua, for jeg klarte ikke å sitte i ro Tilsist så vi "Where the wild things are" og det syntes jeg var en fin film, men vet ikke helt om sambo syntes det samme I dag våknet vi til at pusene hadde knust den ene telysholderen som står på høytalerene våre. Så da var det sjekking av poter og støvsuging. Da støvsuget jeg like gjerne hele leiligheten Etter at jeg var ferdig så tenkte jeg at jeg skulle spise frokost, men hva spiser man når man ikke kan spise brød? Men da tenker jeg, det skal ikke være en sånn ille "kur" at jeg baker like gjerne et sunt brød. Og som sagt så gjort, så står det nå i ovnen og stekes. Lurer på om det er godt, jeg? :klø: Gleder meg til å smake Ønsker alle en riiiiiiiiiiiiiigktig god helg! *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 27. februar 2010 Brødet var helt greit. Skikkelig grovt, og det er sånn jeg liker det i allefall. I dag dro jeg til byen å handlet sårt trengte klær og traff en venninnne. Vi dro på cafe og pratet. Det var kjempekoselig. Det er godt å komme hjem. Har kjøpt sort neglelakk. Skal teste det ut nå. Har det på tommelen, og det virker ganske så kult (er ikke sånn svart neglelakk jente, men har sett det på et par blonde damer, og det ser riktig så kult ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. februar 2010 #769 Del Skrevet 27. februar 2010 Brødet var helt greit. Skikkelig grovt, og det er sånn jeg liker det i allefall. :hoho: DAAAAAAGENS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #770 Del Skrevet 27. februar 2010 HAHAHAH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. februar 2010 #771 Del Skrevet 27. februar 2010 HAHAHAH!!!! Visste at appy likte grove brød se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #772 Del Skrevet 27. februar 2010 Klart gjør du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. februar 2010 #773 Del Skrevet 27. februar 2010 Koslig med cafetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2010 #774 Del Skrevet 27. februar 2010 Visste at appy likte grove brød se. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. februar 2010 #775 Del Skrevet 28. februar 2010 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. februar 2010 #776 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er skikkelig imponert over deg *appifany* Høres ut som du har hatt en bra helg. Hva du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #777 Del Skrevet 28. februar 2010 Kitten! Jeg kjøpte sikkert 6 forskjellige gensere/topper, en helly hansen treningstrøye, 6 truser , sort neglelakk, øredobber, kliper til håret, hårstrikk og hårband. Jeg har hatt en herlig helg! Nå spiser jeg kesam med bringebær før treningen i snart Og i kveld skal vi lage biff med brokkoli og blomkål. Sambo lager en herlig hjemmelaget potetmos Jeg gleder meg allerede! Hva med du/ dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. februar 2010 #778 Del Skrevet 28. februar 2010 Kaffetid her...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 28. februar 2010 Det hadde vært godt! Har du til meg og, K82? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. februar 2010 #780 Del Skrevet 28. februar 2010 Det hadde vært godt! Har du til meg og, K82? Såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå