Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm. Ok. Det må da være lov! :snurt: i dag og eller?

:kaffekopp:

I dag er det helg. Bare noen timer igjen, så skal jeg dra å trene. I kveld skal vi kjøpe bursdagspresang til nevøen til sambo. Vi skal i barnebursdag i morgen, og jeg gleder meg!

Jeg glemte maten hjemme i dag, jeg har faktisk glemt den hjemme hele uka, og det er ganske så godt prestert kan jeg fortelle dere!

Fikk inn en ganske så sinnsyk lønn på konto i går, så det kommer nok til å bli litt shopping ;) Ja, og så må vi ha bilen på verksted. Det var et overslag på 8000,- Vi skal reparere alt som er tilbøyelig til å være feil med den. Det er jo lille gullet vårt :ler:

Nå er det på tide å jobbe!

Og i fare for å gjenta meg selv, (men det driter jeg litt i ;) ) så er det helg snart!

N.b. om 6.50 timer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få ei skive med meg, hvitost og agurk står på menyen.

Snart helg.

Skal innom Skeidar etter jobb i dag, bestille sofa! Håper dem har igjen den jeg vil ha. Den skulle bli leveringsklar i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få ei skive med meg, hvitost og agurk står på menyen.

Snart helg.

Skal innom Skeidar etter jobb i dag, bestille sofa! Håper dem har igjen den jeg vil ha. Den skulle bli leveringsklar i uke 8.

:helen: Gjerne! Det hørtes godt ut! Siden dagboken min er en sofatråd?! så forlanger jeg bilde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Sofadagboka di :lol:

Litt usikker på navnet, fordi bildet er i annen farge. Jeg skal ha svart, men den er i grå.

Men tror det er denne: SOFA

Skal si ifra om jeg har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

// Napoli/Leone 3-seter

i sort hud/PVC

Det var det som var navnet på sofaen? Den så behagelig ut. :nigo: Litt min stil og ;) Eneste er at vi har en sofa nå som vi har kun hatt i 3 år og den ser sønderslitt ut, pga pvc- stoffet har gått i oppløsning.

Meeeen det gjorde for så vidt ingenting, for vi reklamerte på den så nå får vi ny sofa bare med å betale et mellomlegg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Jo gjør det du! :) Er hyggelig det! Jeg synes også det er bra at det er helg selv om jeg jobber. Er alltid koselig med helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo gjør det du! :) Er hyggelig det! Jeg synes også det er bra at det er helg selv om jeg jobber. Er alltid koselig med helg.

:nigo:

:vinke: God helg alle sammen!!!! :hoppe:

God helg!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...