Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm. Ok. Det må da være lov! :snurt: i dag og eller?

:kaffekopp:

I dag er det helg. Bare noen timer igjen, så skal jeg dra å trene. I kveld skal vi kjøpe bursdagspresang til nevøen til sambo. Vi skal i barnebursdag i morgen, og jeg gleder meg!

Jeg glemte maten hjemme i dag, jeg har faktisk glemt den hjemme hele uka, og det er ganske så godt prestert kan jeg fortelle dere!

Fikk inn en ganske så sinnsyk lønn på konto i går, så det kommer nok til å bli litt shopping ;) Ja, og så må vi ha bilen på verksted. Det var et overslag på 8000,- Vi skal reparere alt som er tilbøyelig til å være feil med den. Det er jo lille gullet vårt :ler:

Nå er det på tide å jobbe!

Og i fare for å gjenta meg selv, (men det driter jeg litt i ;) ) så er det helg snart!

N.b. om 6.50 timer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få ei skive med meg, hvitost og agurk står på menyen.

Snart helg.

Skal innom Skeidar etter jobb i dag, bestille sofa! Håper dem har igjen den jeg vil ha. Den skulle bli leveringsklar i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trulta_ skrev:
Du kan få ei skive med meg, hvitost og agurk står på menyen.

Snart helg.

Skal innom Skeidar etter jobb i dag, bestille sofa! Håper dem har igjen den jeg vil ha. Den skulle bli leveringsklar i uke 8.

:helen: Gjerne! Det hørtes godt ut! Siden dagboken min er en sofatråd?! så forlanger jeg bilde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Sofadagboka di :lol:

Litt usikker på navnet, fordi bildet er i annen farge. Jeg skal ha svart, men den er i grå.

Men tror det er denne: SOFA

Skal si ifra om jeg har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

// Napoli/Leone 3-seter

i sort hud/PVC

Det var det som var navnet på sofaen? Den så behagelig ut. :nigo: Litt min stil og ;) Eneste er at vi har en sofa nå som vi har kun hatt i 3 år og den ser sønderslitt ut, pga pvc- stoffet har gått i oppløsning.

Meeeen det gjorde for så vidt ingenting, for vi reklamerte på den så nå får vi ny sofa bare med å betale et mellomlegg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Jo gjør det du! :) Er hyggelig det! Jeg synes også det er bra at det er helg selv om jeg jobber. Er alltid koselig med helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev:
Jo gjør det du! :) Er hyggelig det! Jeg synes også det er bra at det er helg selv om jeg jobber. Er alltid koselig med helg.

:nigo:

VirreVapp skrev:
:vinke: God helg alle sammen!!!! :hoppe:

God helg!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...