VirreVapp Skrevet 13. februar 2010 #641 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde en venninne med som skulle jobbe i morgen, og hun var med till the bitter end Hehe, har gjort det noen ganger og ja.. Men i dag skulle jeg kjøre endel bil på jobb, og da orker jeg ikke være sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #642 Del Skrevet 14. februar 2010 I dag laget jeg storkela mellom et par som vi var på vors og på byen med. Det er nemlig ikke lov å prate med menn som har kjæreste må skjønne. å det får meg til å føle meg som den verste bitchen uten grunn. Usj! Ellers så var det en koslig kveld ute da, var bare en solid nedtur å få høre at jeg ikke burde prate med koselige gutten...stakkars kar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. februar 2010 #643 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) *** Fin avatar, Appy Kolon, å ikke semikolon Endret 14. februar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. februar 2010 #644 Del Skrevet 14. februar 2010 I dag laget jeg storkela mellom et par som vi var på vors og på byen med. Det er nemlig ikke lov å prate med menn som har kjæreste må skjønne. å det får meg til å føle meg som den verste bitchen uten grunn. Usj! Ellers så var det en koslig kveld ute da, var bare en solid nedtur å få høre at jeg ikke burde prate med koselige gutten...stakkars kar... :dåne: Makan! Kos deg på Valentinesdagen iallefall! Og fastelaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #645 Del Skrevet 14. februar 2010 *** Fin avatar, Appy Kolon, å ikke semikolon Håper bare ikke jenta hater meg villt, hun var nemlig litt sjalu fikk jeg høre i ettertid. Hun er jo trossalt en venninne av min venninne. Ikke kos å ha slike problemer. Jeg ser ikke min egen avatar.... Den gamle er der fremdeles. :dåne: Makan! Kos deg på Valentinesdagen iallefall! Og fastelaven! Du og ! Dagen skal feires helt alene! Hihi.. sammen med mine valentinespusikatter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. februar 2010 #646 Del Skrevet 14. februar 2010 I dag laget jeg storkela mellom et par som vi var på vors og på byen med. Det er nemlig ikke lov å prate med menn som har kjæreste må skjønne. å det får meg til å føle meg som den verste bitchen uten grunn. Usj! Ellers så var det en koslig kveld ute da, var bare en solid nedtur å få høre at jeg ikke burde prate med koselige gutten...stakkars kar... Kan tenke meg appifany "pratet" med han gutten ja. Neida Fin avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. februar 2010 #647 Del Skrevet 14. februar 2010 Innom og sier kjapt hei før det er kvelden! Vært på jobb i hele dag, så nå er jeg trøtt som ei strømpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2010 #648 Del Skrevet 15. februar 2010 Spør du meg, så er det hu venninna av venninna di som er problemet, og ikke du. Hvis ikke det er lov å prate med folk som ikke er single, da er det lite utvalg! Og man må begynne å merke single, gjerne med et neongult i panna! *rare bilder i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #649 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan tenke meg appifany "pratet" med han gutten ja. Neida Fin avatar :slåss: Neida, jeg var, tro det eller ei, ganske så uskyldig midt opp i det hele. Innom og sier kjapt hei før det er kvelden! Vært på jobb i hele dag, så nå er jeg trøtt som ei strømpe Koselig at du er innom uansett hvor trøtt du er Spør du meg, så er det hu venninna av venninna di som er problemet, og ikke du. Hvis ikke det er lov å prate med folk som ikke er single, da er det lite utvalg! Og man må begynne å merke single, gjerne med et neongult i panna! *rare bilder i hodet* Ja, eller sånn: "Ikke prat med meg, jeg har ei sinnsykt sjalu dame" i panna med neongult og neonrosa!!! Gutten sa forresten at hun hadde vært utro mot han en gang. Da la jeg sammen to og to, for når den ene har vært utro, da tror man automatisk at kjæresten er like teit som du selv er. Så det så. Stygg var han og Oy.. nå var jeg litt stygg her... Vil bare bevise min uskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. februar 2010 #650 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg ble seriøst klappa til av en dame fordi jeg hadde sitti ved siden av typen hennes.. Ante ikke hvem han var, og hadde ikke prata med han.. Jaja, sprø folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. februar 2010 #651 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, enkelt er helt gal. Hva gjorde du da, Virre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #652 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ble seriøst klappa til av en dame fordi jeg hadde sitti ved siden av typen hennes.. Ante ikke hvem han var, og hadde ikke prata med han.. Jaja, sprø folk Enkelte altså. Ja, de fortjener rett og slett ikke kjæresten sin. Nå sitter jeg klar for å ta en opplæring i et nytt system. Jeg og en kollega som er like ny/gammel som meg skal ta den sammen over tlf Det betyr at jeg må ha dagens første I dag var det ekstremt tungt å stå opp. Jeg måtte fysisk og psykisk konsentrere meg skikkelig hardt om å stå opp, og ikke bare ligge der til jeg sovnet av igjen og selvfølgeli da ender opp med å forsove meg. Jeg gleder meg allerede til helg, ja, jeg er håpløs. Jeg vet. Ikke det at det er noe som skjer til helgen, det er bare det at jeg kan få sove lenge Og at helg er generelt artigere enn ukedager Nå skal jeg hente og sette i gang å jobbe. Puh. Er så trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #653 Del Skrevet 16. februar 2010 Ny dag, nye muligheter Mens vi venter på våren... Nå syns jeg det er på tide at :snø: smelter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. februar 2010 #654 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ja, enkelt er helt gal. Hva gjorde du da, Virre? Gjorde ikke stort, hu ble kasta ut av vaktene før jeg fikk sukk for meg Sprø dame ass.. Mistenker at hun muligens hadde putta i seg noen illegale rusmidler i løpet av kvelden... Endret 16. februar 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2010 #655 Del Skrevet 16. februar 2010 Sulten jeg. What to eat liksom? Jeg satser at det første gullet kommer i kveld, Heia Emil Skjønne gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 #656 Del Skrevet 16. februar 2010 Spis pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. februar 2010 #657 Del Skrevet 16. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #658 Del Skrevet 16. februar 2010 Spis pannekaker. Ja, er det ikke den offisielle pannekakedagen i dag da? Er du syk, Mia??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. februar 2010 #659 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, er det ikke den offisielle pannekakedagen i dag da? Er du syk, Mia??? Som trøst vil jeg se profilen din! Har fått se The Kittens bilder, så nå får du vise litt du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2010 #660 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg vil veldig gjerne ha deg som venn på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå