trulta_ Skrevet 4. februar 2010 #481 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har brødskive med mårr. Det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #482 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det sånn pølse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 #483 Del Skrevet 4. februar 2010 Slik mørk ei. Sånn Dagens pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. februar 2010 #484 Del Skrevet 4. februar 2010 Slik mørk ei. Sånn Dagens pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 4. februar 2010 Neeeiiii! Det så jo godt ut Men så er jeg omtrent altspisende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #486 Del Skrevet 4. februar 2010 Stranda-pølsa er kjempegod!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #487 Del Skrevet 4. februar 2010 Slik mørk ei. Sånn Dagens pålegg Best med en pils eller ti til da *manglende pils-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #488 Del Skrevet 4. februar 2010 Best med en pils eller ti til da *manglende pils-smiley* Hva med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 #489 Del Skrevet 4. februar 2010 WHAAATTTT?!?!?!?!?!?!?!? Jeg skjønner ingenting. Stranda-pølsa er kjempegod!! Best med en pils eller ti til da *manglende pils-smiley* Nææh kaffe! Jeg sier måååår, det er ett veldig godt pålegg. Bør smakes! Kom igjen, Kristian! Innom Rimi og kjøpe ei pakke. Ha litt majones under. Det er også godt å blande inn i eggerøre, slik at måååren bli litt stekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #490 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva med denne? Her: :gjeiper: http://no.wikipedia.org/wiki/Pilsner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #491 Del Skrevet 4. februar 2010 Oops, der hadde trulta vært i mellomtiden OK, grei med kaffe til og da. Hvor lang tid tar det fra man poster et slikt bilde til man blir sletta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #492 Del Skrevet 4. februar 2010 Oops, der hadde trulta vært i mellomtiden OK, grei med kaffe til og da. Hvor lang tid tar det fra man poster et slikt bilde til man blir sletta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 #493 Del Skrevet 4. februar 2010 Oops, der hadde trulta vært i mellomtiden OK, grei med kaffe til og da. Hvor lang tid tar det fra man poster et slikt bilde til man blir sletta? Jeg kom midt i mellom Bildet blir aldri slettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #494 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg kom midt i mellom Bildet blir aldri slettet! Hvis moderatorene gjør det så blir det vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 #495 Del Skrevet 4. februar 2010 Men det er jo i dagboken til Appy Jeg tror ikke dem leser her jeg. Men tror jeg tar kvelden jeg Snart helg Nedtelling i morgen, ikke sant Appy?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #496 Del Skrevet 4. februar 2010 Men det er jo i dagboken til Appy Jeg tror ikke dem leser her jeg. Men tror jeg tar kvelden jeg Snart helg Nedtelling i morgen, ikke sant Appy?? Jeg har fri i morgen. Har tatt på meg ekstra i helga på min gamle arbeidsplass da. Det gleder jeg meg til! Er alltid ekstra koselig å jobbe der synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 4. februar 2010 Men det er jo i dagboken til Appy Jeg tror ikke dem leser her jeg. Men tror jeg tar kvelden jeg Snart helg Nedtelling i morgen, ikke sant Appy?? Jaaaaa !!!! Jeg jobber fra 0800- 1535 Det er alltid så mye å gjøre på fredager, så vet ikke hvor ofte jeg får vært her. Trulta_ du må ta ansvar Og ingen skal slette bilder i min dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #498 Del Skrevet 4. februar 2010 Jaaaaa !!!! Jeg jobber fra 0800- 1535 Det er alltid så mye å gjøre på fredager, så vet ikke hvor ofte jeg får vært her. Trulta_ du må ta ansvar Og ingen skal slette bilder i min dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 4. februar 2010 Mia! Jeg er bare innom en liten tur og sjekker trykket på KG SKal snart legge meg... Er så trøtt at jeg kunne stupe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #500 Del Skrevet 4. februar 2010 Mia! Jeg er bare innom en liten tur og sjekker trykket på KG SKal snart legge meg... Er så trøtt at jeg kunne stupe. Ja det var litt dårlig trykk her i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå