Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skal blir herlig med litt betalt ferie ;)

Bare synd vi har altfor masse andre planer til å bare ta ferie.... Jaja :)

I dag har jeg trent litt og vært ute i sola med :catmilk: og :catmilk:

Vi lagde ikke snøhule denne gangen, men vi kastet bare snøball og gravde i snøen. :catmilk: tok seg av det meste av gravingen og jeg av kastingen :ler:

Nå skal jeg gå å skifte på senga :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier stortsett å skifte på badet. Hver sin lyst... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Lurejenta :)

Hva kaller du det da?

Skrevet

*hviske...skifte på senga...* :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier stortsett å skifte på badet. Hver sin lyst... :fnise:

:fnise:

Skrevet

Ny mandag, ny uke..

Lurer på hva denne uken bringer?

Jeg har egentlig lite planer for en gangs skyld, og jeg skal nyte det til det fulle!

Skrevet

For en idiotdag på jobb. Glad mandagsjobbingen er over altså!!

Nå gjenstår fotballen, og for første gang storgleder jeg meg ikke.

Den dagen her trenger bare å bli ferdig.....

Skrevet

Hvis du legger deg godt til rette på senga di nå og lukker øynene, kommer dagen til å være kveld når du åpner dem igjen. Øyenlukking kan være ganske magisk til tider. ;)

Skrevet

Men da går jeg glipp av fotballen ;)

Skrevet

Lukke øynene sånn halvveis mens du ser på kamp, slik at du filtrerer bort alt unntatt høydepunktene? ;)

Skrevet

Lukke øynene sånn halvveis mens du ser på kamp, slik at du filtrerer bort alt unntatt høydepunktene? ;)

Skal jo trene selv da, så det er jo litt utelukket :hoho:

:troest:

:helen:

Skrevet

Hmm...transefotball (nei ikke med sånne spesialklær, hehe) er ganske undervurdert i ditt lag, skjønner jeg... Å la hele laget spille i en lett zoombietilstand hadde nok blitt ganske underholdende for dem som så på også.

Gjest hogwash
Skrevet

Denne fikk meg i godt humør her en dag, kanskje den hjelper pittelitt for deg og?

Skrevet

Jøss.... så fantastisk! :skratte: Den fjørkledte var helt sikkert stolt som ei...høne...over å kunne bestige den ultimate utfordringen å bedekke, til da. Med liv og lyst gikk den til verket... :fnise:

Gjest Caitlin
Skrevet

Ikke lenge igjen av kvelden nå Snuppa, så kan du sove og våkne til et superduper dag i morgen :klemmer:

Skrevet

:skratte:

Takk Hog! Den var jo fantastisk kul!!

Fotballen fikk meg i godt humør da, for det om hofta plutselig begynte å krangle etter ei takling!

Nå gir jeg snart kroppen min opp altså!!

Men jeg må bare si det, for en terapi trening er. Jeg hadde den verste dagen på lenge i dag, så trener jeg i en time og så er livet lyst igjen?! Helt sykt, men fullstendig suverent! :hjerte: Nå gleder jeg meg til jobb igjen i morgen :hoppe:

Aner jeg en tendens til bipolar/ manisk depressiv her, eller?!?! :fnise:

Skrevet

Ikke lenge igjen av kvelden nå Snuppa, så kan du sove og våkne til et superduper dag i morgen :klemmer:

:klem:

Det går bedre nå :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...