Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Forrige uke drømte jeg at en kompis av meg døde i en bilulykke og jeg var i begravelsen.. DET var ekkelt det!

Mye rart man drømmer.. Men det er som beib sier, jammen bra det bare er drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var godt å våkne. Men følelsen satt liksom enda litt i kroppen.

Jaja :)

Han sittet nå her sammen med meg og han flirte bare når jeg fortalte han om drømmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff man kan drømme mye fælt.. jeg drømte om spøkelser og at noen ble forfulgt av skygger.. drømmer mye om spøkelser jeg altså.. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg i sofaen å slapper av. Mr. Piff er på trening og jeg venter på at han skal komme hjem så jeg kan dra å trene. Jeg er så sulten og jeg har spist tre skiver, nøtter m rosiner og noen tortillachips?!? Enda ikke i nærheten av mett. Tante Irma er nok på vei :sukk:

Jeg er sliten så tror jeg skal lene meg tilbake å se om jeg får til en powernap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist som en tulling i dag og. I tillegg var det smågodt på tilbud på spar :redd:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seeeeeeeeeeeequax :klem:

I dag er en sånn dag hvor jeg våkner opp og tenker at jeg er så heldig! Jeg har møtt myyye motgang i mitt liv, men jeg har alltid fremdeles prøvd å se etter den lyse siden. Og det har hjulpet meg til å være der jeg er i dag. For det har ikke vært lett å være en liten piff i en stor verden, og mye har skjedd som jeg ikke en gang vil tenke på.

Men nå i dag, så vet jeg at alt må ha vært verdt det. Og jeg har ikke møtt min siste oppoverbakke, det har nok ingen i en alder av 29 ;) , men nå vet jeg hvordan jeg skal takle de bedre og bedre. Jeg lærer.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring tilsier at "mange Piff`er små, gjør en stor POFF"...før eller siden.

Måtte det bli en skikkelig "god-poff" som venter på deg! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo omtrent begynne å kalle dere for "gæmliser" jo. ;)

*gratulerer så masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gratuler oss for tidlig da ;)

Men det blir ikke meg som ender det, for å si det slik. Akkurat nå står han på kjøkkenet å lager pizza til meg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...