Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et tema som har vært oppe før, men hvor lenge er det "vanlig" å vente på mensen etter at man slutter på p-piller.

Jeg sluttet på pillene for snart to uker siden, og har ikke fått mensen tilbake. Kan jeg vente den om et par ukers tid (altså som en syklus)? Når fikk dere mensen tilbake? Er så utålmodig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er sikkert et tema som har vært oppe før, men hvor lenge er det "vanlig" å vente på mensen etter at man slutter på p-piller.

Jeg sluttet på pillene for snart to uker siden, og har ikke fått mensen tilbake. Kan jeg vente den om et par ukers tid (altså som en syklus)? Når fikk dere mensen tilbake? Er så utålmodig...

Dette er det nok ingen regel for.. Jeg venta i 9 mnd, så hvis du er utålmodig allerede etter to uker kan du få et problem.. ;)

Gjest Stapler
Skrevet

Jeg tok siste pille i begynnelsen av desember. Fikk blødning da (som om jeg skulle fortsatt på pillene), men har ikke fått vanlig mensen enda... Tror jeg hadde EL for 2-3 uker siden, men fortsatt har ikke tante rød dukket opp. Må vel bare vente...

Gjest Stapler
Skrevet

Og i dag dukket tante rød opp! Ca 6 uker etter at jeg slutta på pillene. Håper du slipper å vente lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...