Gå til innhold

brudekjoler som ikke er hvite ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor finner man brudekjoler som ikke er hvite - gjerne med farger ? Jeg har sett litt på de linkene som er her på KG, men de er jo hvite (eller ivory, offwhite o.l.) alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også funnet, neste års kolleksjon. Der er det en godt del 2 fargede og noen fargede brudekjoler. Den kan du se her Du skal klikke på collection 2004 bildet, så kommer det opp en egen side, med alle kjolene på.

Skrevet

Hei!

Nå har du fått mange svar/tips allerede, men jeg hiver meg på jeg også...

Sier ingenting om hvor du bor, men HVIS det skulle være ikke så altfor langt fra Bergen, vil jeg råde deg til å ta turen til Kikkis brudesalong. (www.kikki.no - men siden virka litt rar idag... kanskje den alltid er sånn - vet ikke jeg...)

Jeg var innom der da jeg lette etter kjole i januar (ble gift i juni jeg da...). Endte ikke opp med kjole derfra - fant ikke drømmen liksom. Men et spennende konsept de leverer etter - de har kjoler du prøver, de har bare en eller to i hver modell. Så, hvis du bestemmer deg for en, tar de mål av deg, sender dem til USA, der kjolen blir sydd etter dine mål!

De har selskapskjoler også der, og da vet jeg at man kan velge i stoff og farger, så de kunne sikkert gjort det samme med brudekjoler også...

Noen av selskapskjolene kan jo også fint være brudekjoler, om man er den litt enkle typen (som meg...). Her er de: http://www.kikki.no/ny_side_11.htm

Den til nederst høyre her f.eks. http://www.kikki.no/images/V.21.%20SEL%20P46.jpg

er nøyaktig lik en brudekjole de har, bortsett fra at den har perler på skulderstroppene... (for den prøvde jeg nemlig... eneste jeg likte der, men ble litt for 'naken' for meg...) Og, som sagt - fargen kan du velge selv!

Jaja, det var iallefall et lite tips...

PS: Det æ'kke dyrt! Den jeg altså prøvde, ville ha kosta meg noe over 4000!

Skrevet

Lnea-Rafaelli har mange champanjebrune kjoler.

Skrevet

Kjolen min er grå, fra Demetrios.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...