elvital Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hadde en ferieflørt i sommer. Har etter det holdt litt kontakt i ny og ne på face og sms, men ikke truffet hverandre da det er et godt stykke mellom oss. Han har flere ganger sagt at han vil jeg skal komme på besøk til han for han vil ha mer tid med meg (han jobba mye i sommer, så fikk ikke vært så mye sammen, et par netter bare). Men jeg vet ikke, er usikker på hva han vil. Han hadde vel ikke giddet å holde kontakt (oftest han som tar initiativ til å snakke) så lenge (6mnd) om han bare er ute etter sex? Jeg har vært negativ til å komme på besøk (føler ikke jeg kjenner han godt nok, gidder ikke reise så langt om det bare er for sex, og ikke minst har jobbet mye de siste mnd), så han har jo ikke fått noe «napp» på en måte. Nå har han spurt igjen om ikke jeg vil komme på besøk, men off.. jeg vet ikke. Vet ikke hva han vil. Mannfolk altså. Ble visst litt mye utlufting av tanker det her. Så tilbake spørsmålet: Hvordan skal jeg finne ut hva han vil/tenker UTEN å spørre han rett ut?
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Hvorfor IKKE spørre rett ut? Det er jo et fullstendig legitimt spørsmål.. :klø:
Gjest Armule Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Ehm.. Det finnes ingen måter å finne det ut på uten å spørre. Du/de du spør kan tolke og analysere hva han sier og gjør så mye dere vil, og komme frem til mye forskjellig. Spør.
elvital Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 Hvorfor IKKE spørre rett ut? Det er jo et fullstendig legitimt spørsmål.. :klø: Fordi... det føles så.. brutalt på en måte. Men må jeg så må jeg vel, slitsomt å lure på om jeg skal legge noe mer i det.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Fordi... det føles så.. brutalt på en måte. Men må jeg så må jeg vel, slitsomt å lure på om jeg skal legge noe mer i det. Bare å spørre, tviler på at han blir fornærmet for det Det ER nemlig en del gutter som kun er ute etter sex, og det er jo forsåvidt helt greit så lenge begge parter er klar over det.
Gjest Armule Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Slik jeg ser det taper du ingenting på å spørre. Om du spør og det viser seg at han ikke bare er ute etter sex, "vinner du". Om du spør og det viser seg at han bare er ute etter sex, så veit du. Siden han bor et stykke unna slipper du å se/møte ham. Du slipper å bruke energi på noen som ikke fortjener det.
elvital Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2010 Slik jeg ser det taper du ingenting på å spørre. Om du spør og det viser seg at han ikke bare er ute etter sex, "vinner du". Om du spør og det viser seg at han bare er ute etter sex, så veit du. Siden han bor et stykke unna slipper du å se/møte ham. Du slipper å bruke energi på noen som ikke fortjener det. Så sant, så sant. Trenger/-te vel bare litt press på meg kanskje, litt "skummelt" Takker
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Du kan gjøre dette på to måter: 1. Følg oppfordringen fra flere her og spør rett ut, brutalt som du kaller det. Dersom han kun er ute etter sex (er ikke alle menn det? det er mitt inntrykk i følge mange av dere kvinner her på KG)så vil han ikke svare det. Han vil pakke det inn på en måte slik at han tror du liker svaret, noe a la han liker deg så godt, å være sammen med deg gjør noe med ham, masse følelsesprat om alt han finner kult og attraktivt med deg osv osv.... Du vil sannsynligvis oppleve svaret hans som usammenhengende, litt tåkete og blir enda mer skeptisk til om du vil treffe ham igjen. 2.Spør ham hvorfor du skal komme på besøk/dere skal treffes. Svaret du får er omtrent det samme som i løsningsforslag 1., forskjellen er bare at du ikke linket til "bare ute etter sex" og dermed liker du svaret bedre, det står i forhold til spørsmålet du stilte. Du blir happy, han får anledning til å servere litt prinsesse-svar og formuleringer til deg, du blir smigret, dere møtes, koser dere og har sex. Dermed suksess for begge. Om kvinner er rare? Jeg har ikke sagt det..... Endret 19. januar 2010 av Gorgonzola
Gjest Armule Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Så sant, så sant. Trenger/-te vel bare litt press på meg kanskje, litt "skummelt" Takker Ja, det er dritskummelt! Jeg er litt i samme situasjon, men av diverse grunner lar jeg være å snakke med ham. Men du har jo en kjempefordel da (i mine øyne) - du trenger ikke snakke med ham face-to-face om det! Det er så mye lettere å skrive det.. Lykke til!
I Grosny Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Ønsker han å gjøre andre ting sammen med deg? Har dere andre felles interesser? Orker han å snakke lenge med deg på telefonen? Slapper han av i ditt selskap? Liker han å snakke med deg? Trives han generellt bare ved å ha deg i rommet? Hvis du kan svare ja på disse spørsmålene, så er han ute etter mer enn sex. Jeg antar at du faktisk må spandere mer tid på han for å kunne få svar på disse spørsmålene. Du kan også stille deg selv de samme spørsmålene, for å finne ut om du vil gjøre andre ting enn bare sex med han.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 Du kan gjøre dette på to måter: 1. Følg oppfordringen fra flere her og spør rett ut, brutalt som du kaller det. Dersom han kun er ute etter sex (er ikke alle menn det? det er mitt inntrykk i følge mange av dere kvinner her på KG)så vil han ikke svare det. Det er jeg ikke helt enig med, i noen tilfeller ja, men det er mange gutter/menn som ikke har noe problem med å si rett ut at de kun er interessert i sex, evt. sier de noe som "jeg er ikke ute etter noe forhold nå" e.l., og da har du jo også fått svar på det du lurte på. Spør han!
elvital Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. januar 2010 Du kan gjøre dette på to måter: 1. Følg oppfordringen fra flere her og spør rett ut, brutalt som du kaller det. Dersom han kun er ute etter sex (er ikke alle menn det? det er mitt inntrykk i følge mange av dere kvinner her på KG)så vil han ikke svare det. Han vil pakke det inn på en måte slik at han tror du liker svaret, noe a la han liker deg så godt, å være sammen med deg gjør noe med ham, masse følelsesprat om alt han finner kult og attraktivt med deg osv osv.... Du vil sannsynligvis oppleve svaret hans som usammenhengende, litt tåkete og blir enda mer skeptisk til om du vil treffe ham igjen. 2.Spør ham hvorfor du skal komme på besøk/dere skal treffes. Svaret du får er omtrent det samme som i løsningsforslag 1., forskjellen er bare at du ikke linket til "bare ute etter sex" og dermed liker du svaret bedre, det står i forhold til spørsmålet du stilte. Du blir happy, han får anledning til å servere litt prinsesse-svar og formuleringer til deg, du blir smigret, dere møtes, koser dere og har sex. Dermed suksess for begge. Om kvinner er rare? Jeg har ikke sagt det..... Hehe, må le litt. Jeg har spurt (i høst) om hvorfor han vil jeg skal komme på besøk. Svaret jeg fikk da var at han hadde litt dårlig samvittighet for at han måtte jobbe så mye i sommer så han ikke fikk vært så mye med meg. Mens nå har han all verdens med tid til å være sammen.
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Altså trenger du å vite det? Dersom du ikke vil ha sex med han kan du jo være med han uten å ha sex? Dersom han evt ikke gir seg med sexpress så får du bare si du ikke er intressert i sex uten forhold. Vis ham at du er mye mer enn bare sex
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #15 Skrevet 19. januar 2010 Han hadde vel ikke giddet å holde kontakt (oftest han som tar initiativ til å snakke) så lenge (6mnd) om han bare er ute etter sex? Vet ikke om han hadde giddet det. Men jeg vet om gutter som gidder det! De tre siste sesongene har jeg jobbet på fire utesteder på Kreta. En av kollegaene mine hadde ei svensk jente boende hos seg fra mai til juni (han hadde periodevis mye kontakt med henne i over et år først). Ei annen kom nedover siste uka før sesongslutt og var der i 3 uker (han traff henne rett etter at første hadde reist hjem). Bare for sex og moro fra hans side... De bruker gjerne tid og penger hvis de er ganske sikre på å få jentene på gli. De er veldig sjarmerende og hyggelige, og de gir jentene the time of their life... Men at de oppriktig vil noe mer, har jeg ikke sett noen tilfeller av. Spør han og han svarer det du vil høre... Han vil nesten garantert få deg til å føle deg annerledes og spesiell, hvis han er en av de guttene! Sånne gutter har ofte innebygd lav selvtillitt/naiv-radar som fungerer bedre enn mine gaydarer noen gang har gjort.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #16 Skrevet 19. januar 2010 Dersom han evt ikke gir seg med sexpress så får du bare si du ikke er intressert i sex uten forhold. Jenter kan kanskje fake orgasme, men gutter kan fake hele forhold
Gjest brutal_mann Skrevet 19. januar 2010 #17 Skrevet 19. januar 2010 Uansett hvordan vender og vrir på ting så kan du aldri vite. Det er der tillit kommer inn i bildet. Spørsmålet er ikke hans motiver, men om du mener du kan stole på fyren.
Pokahonta Skrevet 20. januar 2010 #18 Skrevet 20. januar 2010 Uansett hvordan vender og vrir på ting så kan du aldri vite. Det er der tillit kommer inn i bildet. Spørsmålet er ikke hans motiver, men om du mener du kan stole på fyren. Forfriskende med et klokt svar som ikke renner over av bitterhet fra brutal mann. Takk og enig!
Gjest Gjest_Knut_* Skrevet 22. januar 2010 #19 Skrevet 22. januar 2010 Du skriver at dere bor langt unna hverandre. Hva om du snur settingen på hodet og inviterer han til deg i stede. Er han bare en player så tror jeg sjangsen for at han skal komme blir liten, fordi det da sansynligvis vil finnes lettere og rimeligere alternativer for han dersom det bare skulle være sex han er ute etter.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #20 Skrevet 22. januar 2010 Du skriver at dere bor langt unna hverandre. Hva om du snur settingen på hodet og inviterer han til deg i stede. Er han bare en player så tror jeg sjangsen for at han skal komme blir liten, fordi det da sansynligvis vil finnes lettere og rimeligere alternativer for han dersom det bare skulle være sex han er ute etter. Lurt, prøv det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå