Gå til innhold

Når man først er ledig - Er hverdager eller helgene de beste?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Selv så foretrekker jeg faktisk helgen, men kunne veldig godt ha tenkt meg litt krydder i hverdagen også, for å si det sånn... ;-))'

...Så ikke det at dét ikke kunne ha blitt forandret på, altså..!! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hver dag er like bra jeg!

I mellomtiden krydrer jeg hverdagen og helgene med ting som er hyggelig - alene eller sammen med venner - mens jeg venter på at ridderen på den hvite hesten plutselig står utenfor døren min med en rød rose og en gullring verdt millioner av kroner som jeg kan løpe å pantsette så fort jeg har blir kvitt han.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mellomtiden krydrer jeg hverdagen og helgene med ting som er hyggelig - alene eller sammen med venner - mens jeg venter på at ridderen på den hvite hesten plutselig står utenfor døren min med en rød rose og en gullring verdt millioner av kroner som jeg kan løpe å pantsette så fort jeg har blir kvitt han.

Oj!! Den gullringen hørtes stor ut..!! Hehee... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter på at ridderen på den hvite hesten plutselig står utenfor døren min med en rød rose og en gullring verdt millioner av kroner som jeg kan løpe å pantsette så fort jeg har blir kvitt han.

Jeg visste det! Jeg får skaffe en falsk ring for sikkerhets skyld, og så bytter jeg den ut med en ekte litt senere hvis hun ikke stikker.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Steinar40_*

Regner med at jeg vinner noen millioner på Lotto snart også :smoke:

Selv om jeg ikke spiller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!! Den gullringen hørtes stor ut..!! Hehee... :-))

Ikke sant. Derfor ridderen må ha hest vet du!

Jeg visste det! Jeg får skaffe en falsk ring for sikkerhets skyld, og så bytter jeg den ut med en ekte litt senere hvis hun ikke stikker.

:gjeiper:

Kan være greit å sjekke ut litt på forhånd ja ;)

Regner med at jeg vinner noen millioner på Lotto snart også :smoke:

Selv om jeg ikke spiller ;)

Gratis å drømme seg gjennom hverdagen!

:romeo:

Endret av LykkeLotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgene!!!

Lange samtaler på kafé med venninner og shopping på dagtid, middag sammen med foreldre en av kveldene, ellers film/vin/pizzakveld med interessante mennesker.

Formiddagene kan jeg sove bort, eller bruke til å lese, skrive, se film, eller et eller annet kreativt.

Lurer på hvorfor jeg oppgir dette frivillig... han må være unik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg alltid til helgene, men stort sett er hverdagene det best. Jeg har aktiviteter et par kvelder i uka, og jobber en del overtid. Når jeg kommer jeg er jeg sliten og slapper av litt alene. Helgene kan fort bli kjedelig, og om det ikke skjer noe spesiellt får jeg alt for mye tid til å tenke. Så lenge det skjer noe spennende i helgen synes jeg det er greit, men de dagene jeg står og ikke aner hva jeg skal gjøre ville jeg heller ha vært på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Kommer helt ann på... Helgene roter jeg meg borti alt mulig, aldri en helg uten en god historie etter på. Hverdagene er treningen et stort høydepunkt. Trener 5-7dager i uka, men sitter fremdeles å lurer på hvordan i svarte jeg skal bli kvitt den lille pondusen jeg har samla opp igjennom oppveksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne21

For tiden synes jeg hverdagene (kveldene) kan være tunge. Aldri følt meg ensom, men plutselig så gjør jeg det. Aldri vært mer klar for noen å dele tiden med. Helgene er best, da det ofte er en fest, byen, rolig med venner, middag hos foreldre og slike ting. Men søndager er jo en fin kjærestedag, men også studeredag, så går ofte til det. Men om helgene virker det også koselig å bare kunne tusle hjem til kjæresten sin etter en kveld på byen, i stedet for et avskyelig ONS... :P merker jeg er lei av singellivet, ja... uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp endret status til singel, men av tidligere erfaringe synes jeg helgene definitivt er best.

Godt det er helg i morgen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp endret status til singel, men av tidligere erfaringe synes jeg helgene definitivt er best.

Godt det er helg i morgen :danse:

Ja, det er herlig, Alladin! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...