Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til San Fransisco til høsten, uke 40, og tenkte å begynne å se etter flybilletter tidlig.

Er et dnoen som vet hvilke flyselskaper som pleier å ha gunstige kampanjer på denne strekningen, og når de pleier å legge ut billetter? Hvilke søkemotorer lønner det seg å bruke? Jeg synes ikke kelkoo pleier å komme med bra treff.

Jeg har også hørt at det anbefales å ta mellomlandingen(e) i Europa, pga mye pes med sikkerhetskontroller på amerikanske flyplasser. Tar derfor gjerne i mot synspunkter på hva som er best reiserute.

Videoannonse
Annonse
Gjest SanFran
Skrevet

Jeg reiste ofte til San Francisco for to-tre år siden for å besøke kjæresten, og reiste som regel med KLM via Amsterdam. Bestilte direkte på KLM sine hjemmesider. Gjorde en del undersøkelser vedrørende pris, og KLM kom alltid bra ut, pluss direkterute fra Amsterdam til San Francisco flere ganger daglig. Jeg foretrakk å bytte i Europa på grunn av sikkerhetskontrollene i USA. Kan nok hende jeg etterhvert reiste med KLM av gammel vane, men jeg var i allefall veldig fornøyd og så ingen grunn til å bytte flyselskap.

Skrevet

Takk, skal sjekke KLM.

Flere tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...