Gjest Squill Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg bestilte en bikini fra La Senza for over en uke siden. (Jeg passet på å bestille delene hver for seg, med noen dagers mellomrom, så begge varene kom på under 200 hver for å slippe toll). Er det noen som har bestilt derfra som vet omtrent hvor lang tid det tar å få varene i posten? Har noen opplevd tollrot? (Inkludert frakt kom overdelen på over 200, men de klarer vel å skrive pris og frakt hver for seg?) Jeg vil ha bikinien min!! Reiser til sydligere strøk om to uker, så det er ganske meningsløst å få den etterpå....
Betina Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Da jeg bestilte mine varer derfra, tok det ca litt over en uke tror jeg... Jeg glemte helt at det var noe som het toll jeg, så måtte jo betale en god del ekstra. Men hvis varen koster under 200, så skal du ikke betale toll. (De ser bort fra frakt) Også er det så gøy når du får pakken! Pent pakket inn i silkepapir med duftkuler oppi..Fancy
Gjest Squill Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Da fikk jeg brev fra posten... Pakken er stoppet i tollen Så irriterende at ikke La Senza klarer å skrive på prisen kun for varen på pakken!! De fleste andre nettsider har jo lært det for lenge siden. Nå må jeg sende inn kvittering for å få bevise at varen kostet under 200 for å få pakken uten å betale toll, håper det går forholdsvis fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå