Gå til innhold

fin-shorts..hva bruke til?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gulljenta_*
Skrevet

Jeg har en fin svart shorts, en slik til å gå med på byn o.l, men jeg vet ikke hva jeg kan bruke til den! Både oventil og nedentil...

Please hjelp meg! Bilder av alternativ hadde vært suuupert! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gulljenta_*
Skrevet

wow, takk for bra bilder!! likte begge to jeg, men det første blir kanskje litt kaldt ja :fnise:

Skrevet
wow, takk for bra bilder!! likte begge to jeg, men det første blir kanskje litt kaldt ja :fnise:

På det første bildet er jo mer av kroppen dekket av klær ann det nederste...?

Skrevet
På det første bildet er jo mer av kroppen dekket av klær ann det nederste...?

Det samme tenkte jeg. Er vel ingen av de antrekkene som egner seg godt for norsk vinter.

Skrevet
Det samme tenkte jeg. Er vel ingen av de antrekkene som egner seg godt for norsk vinter.

Nei. Hadde jeg sett en gå i shorts midt på vinteren ville jeg tenkt at hun var da desperat etter å få vise frem kroppen sin. Litt løs å tråden kanskje?

Så hadde nok mamma genet slått til med bekymring for blærekatarr ol.

Ts. Spar shortsen til det blir varmere i været. :)

Skrevet

Jeg ville ha brukt en strømpebukse under. En svart en, litt tykk. Så ankelboots, eller lårhøye støvletter.

Oventil kan du ha en fin/tøff/kul/søt topp, eller t-skjørte, bluse, genser, skjorte hva som helst:)

Gjest Gjest_gulljenta_*
Skrevet

Åh...eh, hva går dere på byn i da? Skibukse og raggsokker?

Til farge, ja tjukk strømpis er nok et must.. og blir sikkert en bluse oventil, med singlet under hvis det er ekstra kaldt ute.

Men det er tross alt varmt inne på utestedene, og ute har jeg på meg ullkåpe. Blærekatarr sliter jeg kun med om sommeren, ikke om vinteren...merkelig nok..

Det må vere lov å kle seg fint selv om det er kaldt ute vel, er ikke ute etter å vise meg nevneverdig frem heller...

Skrevet

Jeg har vært mye ute i desember og januar, når det har vært dødskaldt, og et fåtall kler seg med hudfargete strømpebukser. Du kan gjerne ta svarte (nylon?), eller en tykkere variant. Oventil trenger du ikke ha på ullgenser. Men som du sier en bluse ol. eller kun en singlet. Varmt inne på utestedene ja!

Man kan pynte seg selvom man ikke har bare legger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...