Gå til innhold

Hvor finne ordentlige jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg ønsker tips til hvor jeg kan gå for å sjekke opp ordentlige jenter. Ønsker ikke sjekke opp partyjenter, men mer den stille jenta som sitter i kroken på utestedet.

Noen tips til hverdagslige situasjoner jeg kan prøve å komme i kontakt med dem eller hvor jeg bør sjekke dem.

Skrevet

De finnes over alt, det er bare litt vanskelig å legge merke til dem(fordi de ikke skriker etter oppmerksomhet). Du kan fks skjekke ut datingsider. Finnes allslags folk der:) Har dessverre ikke noen bedre tips.

Lykke til!

Gjest NewMonkey
Skrevet
Jeg ønsker tips til hvor jeg kan gå for å sjekke opp ordentlige jenter. Ønsker ikke sjekke opp partyjenter, men mer den stille jenta som sitter i kroken på utestedet.

Noen tips til hverdagslige situasjoner jeg kan prøve å komme i kontakt med dem eller hvor jeg bør sjekke dem.

Du svarte vel egentlig spørsmålet ditt selv :gjeiper:

Gjest Hjelper
Skrevet

Du kan sjekke dem opp på gata. Det er jo der det er flest jenter :gjeiper:

Gå bort, si at du synes hun var søt, gi henne telefonnummeret ditt, og gå igjen.

Jeg er veldig sjernert. Jeg har blitt sjekka opp to ganger på gata. Ble veldig sjarmert og holdt nesten på å takke ja til han ene. Men de var så absolutt ikke min type og veldig pågående, ville liksom holde på meg til det lengste.

Men det er alltid hyggelig å bli sjekka opp, og gå like etterpå, så har hun tid til å undre seg litt, men ikke tid til å takke nei :)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

På jobb, på skolen?

Mine ekser (forøvrig gutter) har jeg truffet gjennom skole, nåværende samboer traff jeg gjennom jobb.

Veldig ordentlige og kjekke gutter alle sammen.

Jeg har ikke helt troen på å treffe noen på byn, ikke uten at man kjenner hverandre i noen grad fra før. Det har hvertfall aldri skjedd meg, gutter jeg har truffet på byn som singel ser jeg på som useriøs moro.

Skrevet
Du kan sjekke dem opp på gata. Det er jo der det er flest jenter :gjeiper:

Gå bort, si at du synes hun var søt, gi henne telefonnummeret ditt, og gå igjen.

Jeg er veldig sjernert. Jeg har blitt sjekka opp to ganger på gata. Ble veldig sjarmert og holdt nesten på å takke ja til han ene. Men de var så absolutt ikke min type og veldig pågående, ville liksom holde på meg til det lengste.

Men det er alltid hyggelig å bli sjekka opp, og gå like etterpå, så har hun tid til å undre seg litt, men ikke tid til å takke nei :)

Jeg hadde aldri ringt noen som hadde gått bort til meg på gata, kommet med en sjekkereplikk, levert telefonnummeret sitt og gått igjen.

Det ville vært for meg utrolig lite sjarmerende.

Skrevet

- Lunchen/kantinen

- Jobben

- Butikken

- Jobben

- Bussen / Bussventeplassen

- Venteværelset hos tannlegen/legen/fysioterapeuten/psykologen/naprapaten

- Jobben

:rødme:

-

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Hva med på trening da ? Har blitt sjekket opp en del ganger på treningstudio, syns det er helt greit og kan vel si at jeg har blitt sjarmert flere ganger :)

Gjest Gjest_mh_*
Skrevet

Jeg er en sånn jente. "Problemet" er at jeg ikke lenger går ut særlig ofte, men heller er hjemme eller hos venner.

Om jeg er på et kjøpesenter, på jobb eller på kino, har jeg ikke øynene åpne på samme måte som jeg hadde da jeg gikk ut på byen. Jeg er ikke god på rundt grøten-snakk, jeg må ha det inn med teskje. Og benytter samme metode selv, om det er noen jeg ønsker kontakt med. :)

Skrevet
Jeg er en sånn jente. "Problemet" er at jeg ikke lenger går ut særlig ofte, men heller er hjemme eller hos venner.

Om jeg er på et kjøpesenter, på jobb eller på kino, har jeg ikke øynene åpne på samme måte som jeg hadde da jeg gikk ut på byen. Jeg er ikke god på rundt grøten-snakk, jeg må ha det inn med teskje. Og benytter samme metode selv, om det er noen jeg ønsker kontakt med. :)

Hvis du oppretter en profil herr trådstarter, så kan mh kontakte deg, og dere kan leve lykkelig alle deres dager.

Skrevet

Likte temaet her, ordentlige jenter ja? Ikke mange av, men finnes fortsatt tro mg.

Er en sånn type jente selv, rolig, moden hører jeg ofte dem sier på arbeidsplassen min, driver med skole, jodd og trening, en liten del ute med venner og. Liker ikke å feste no særlig, skriker ikke, lager ikke bråk. Liker å ha MIN personlighet, bryr meg ikke om hva en typisk ungod er, eller var...

det ble litt mye, men likte tanken din, ikke gi opp..

Tips:

Ikke på gata, heller:

1- Bibliotek f eks.

2- Jobb ja

3- vennenes venner f eks

En sånn jente vil nok være litt spess på en god måte, eller tilbakeholden, henne finner du ikke hvor som helst mener jeg.

Enkelte steder hvor en onkli person pleier å være!

Har mange onklige gode venninner, som aldri på chatt og nettmøter, slike mennesker har fornuftige prioriteringer som ligger høyere enn å sitte timevis på en chattside, mener jeg.

Lykke til

Gjest Cipheria
Skrevet

Heime eller på jobb. Er på matbutikken iblant.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du finner ikke slike ordentlige jenter, de finnes ikke. Slutt å kaste vekk tid på det umulige og nyt livet heller.

Skrevet
Du finner ikke slike ordentlige jenter, de finnes ikke. Slutt å kaste vekk tid på det umulige og nyt livet heller.

Haha! Jeg så at du var den siste som hadde svart, og kunne gjette meg til at det var det du hadde sagt.

Jo da, TS, det finnes ordentlige jenter. :) Bare du og brutal_mann som ikke har funnet dem enda. Hva som er grunnen til det vet jeg ikke. Men vi finnes! Akkurat hvor man finner dem vet jeg ikke, for det finnes vel noen over alt.

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Jeg er også en av jentene som sitter rolig borti kroken på utesteder, når jeg først er på ute da... Meg finner du kanskje på favorittkafèen min, på konsert, ruslende i byen, i butikken.

Jeg har fått kompliment (bare et kompliment kan jo være hyggelig, men) OG tlfnr. på gata... Ikke sjarmerende! Jeg ville aldri tatt kontakt hvis ikke det var noe ved fyren som virkelig virket interessant.

Nesten alle jeg har blitt kjent med har vært på skole eller jobb, konserter og via venner. Eller guttens jobb; en gang på stamkafèen og en gang i en butikk jeg var innom en sjelden gang, men nesten alltid når han var på jobb.

Gjest *kremt*
Skrevet

Hehehe, må jo le litt, det finnes da virkelig ordentlige jenter på utesteder i alle aldre :)

Skjønner ikke denne greia med "jeg skal ihvertfall" ikke ha en partygirl, hvis man virkelig har lyst på kjæreste er det jo kanskje litt lurt å gi ALLE en mulighet :klemmer:

Og nei, jeg er ikke en typisk partygirl, synes bare at alle fortjener en sjans.... :yvonne:

Gjest Spinell
Skrevet

En annen ting å tenke på er at ordentlige jenter kanskje kan ha ordentlige hobbyer. Du kan derfor også lete etter dem i idrettslag/-klubber, sangkor, musikkorps, ridestaller eller friundervisningskurs.

Skrevet

For et dust uttrykk, egentlig. En "ordentlig" jente er altså sjenert, går helst ikke ut, men har sunne interesser? Har hun fletter og langt skjørt også? Ikke sex før tredje daten/bryllupsnatten?

Det var forresten faren min sin karakteristikk av typen min, første gang han møtte ham. "Han var en ordentlig gutt". Det betydde at han var høflig og studerte et teknisk fag. Så kanskje du må lete i studentmiljøene?

Lykke til med kjærligheten, ordentlige TS! :P

Gjest Smaragd
Skrevet

Vi finnes :)

Og vi vil som regel også ha ordentlige gutter, så gi ikke opp, den rette finnes der for deg også :)

Som andre har nevnt, så er det greit å bli med på forskjellige ting som skjer rundt deg.

Kan du synge, så finn ut hvilket kor rundt deg som har flest jenter på din alder.

Kan du spille et instrument - så finn ut hvilket korps du kunne blitt med i som har flest på din alder.

klatring, skyting, pil og bue, badminton og andre aktiviteter er supre steder å bli kjent med folk på en ekte og oppriktig måte.

Jeg er ikke glad i å bli sjekket opp på utesteder, for jeg er ikke glad i fulle folk generellt....

Og jeg hadde nok rygget om noen stoppet meg på gata! :hakeslepp:

Hør med de du henger med på jobben/skolen din, om der er noen aktiviteter du kan vere med på.

Ver sosial og vis deg frem er det beste tipset jeg kan gi deg!

Lykke til - hun er der ute og venter på akkurat deg! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...